חלום על מיטה

דינוצה

New member
אני רוצה לציין שאני ובן זוגי בהליכי פרידה לא מדברים אבל ישנים עדיין באותה מיטה ( אחרי תקופה שישנתי בסלון והתחלתי לסבול מכאבי גבההבנתי שהכי טוב לי לישון במיטה שלי ). הבן הגדול שלי עכשיו שבוע לא בבית ואתמול ישנתי בחדר שלו. וחלמתי חלום: אני נכנסת לחדר השינה שלנו ורואה מיטה האחרת נמוכה נראת רק כמו מזרון על הרצפה עם סדין מקומט . לא היה ארון ואמרתי לעצמי "הוא הלך בלי להגיד כלום ,לקח את כל הדברים שלו . לא השאיר כלום" . אחר כך מצאתי את עצמי מארגנת לי מיטה לישון על מדרכה בכביש ראשי (ממש מול בניין מגורים שיש בו דירה שמוצאת חן בעיני שראיתי שבוע שעבר ואני מאוד רוצה לרכוש אותה)המיטה היתה מסודרת עם מצעים נקיים ונכנסתי לישון ומצאתי עצמי מתעוררת בחלום והרגשתי שהיתה לי שינה טובה מאוד. אחר כך אמרתי לעצמי אני צריכה להשאיר מיטה מסודרת כי לא יפה ככה להשאיר מיטה מבולגנת באמצע הרחוב.וסידרתי אותה יפה.
 

סירוניטוש

Active member
החלום מבטא פחד גדול שלך להישאר לבד,
בלי בן זוג, מיטה חמה ובית שהיה כייף לחזור אליו.
הסדין המקומט מבטא את אי הסדר שיש לך במחשבה.
לאט לאט את מבינה שאת יכולה לצאת לדרך חדשה בלי פחד.
את יודעת שתוך תוכך דברים יסתדרו כמו שאת רוצה.
את מסדרת את המיטה (מסדרת מחשבה) ויוצאת לדרך יפה.
בהצלחה! :)
 

דינוצה

New member
החלום מבטא פחד גדול שלך להישאר לבד,
בלי בן זוג, מיטה חמה ובית שהיה כייף לחזור אליו.
הסדין המקומט מבטא את אי הסדר שיש לך במחשבה.
לאט לאט את מבינה שאת יכולה לצאת לדרך חדשה בלי פחד.
את יודעת שתוך תוכך דברים יסתדרו כמו שאת רוצה.
את מסדרת את המיטה (מסדרת מחשבה) ויוצאת לדרך יפה.
בהצלחה! :)
אין לי כל פחד להשאר לבד. להפך, אני כמהה לגדול ולעשות הכל לבד. באמת יש לי אי סדר במחשבות.
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלום על מיטה ושינה

חלק א – את מגלה שבעלך עזב ולא השאיר כלום אפילו לא ארון, אבל בעצם נשארה מיטה נמוכה ספק מן מזרון על הרצפה, עם סדין מקומט.

בחלק זה את מגלה את היעלמותו של בעלך והשאיר אותך עם דירה ריקה שאף שיש בה איזה מזרן על הרצפה וסדין מקומט, אין היא דירה שראוי לישון בה.

הסדין המקומט, מציין אולי את מצב רוחך אחרי שהכל נגמר ואת הזיכרונות הרעים. עצם העובדה שאינך מקפלת את הסדין מראה שאי אפשר ליישר את הקמטים הללו ( היחסים עם בן זוגך). המיטה או המזרון על הרצפה, מראה שאת נמצאת עתה במקום נמוך מאוד, בו את אינך מוכנה להישאר.

חלק ב – את מוצאת מקום אחר לישון , אומנם לא בביתך אלא ברחוב, אבל זה לא מקום כל כך גרוע בעצם!!! זה רחוב ראשי, מול בניין מגורים שבה יש דירה שאת רוצה לרכוש אותה בעתיד. מקום ח ל ו מ י... ויש שם מיטה!!. אומנם היא במקום נמוך וציבורי, על המדרכה, אבל המצעים נקיים ומסודרים! דווקא עכשו יש לך הרבה יותר ממה שיש לך אחרי עזיבת בן זוגך! ויש שם גם... עתיד! ( הדירה הנכספת). בחלום את נכנסת למיטה וישנה סוף סוף, שינה ערבה מאוד. כשאת מתעוררת מהשינה הטובה ליום חדש של עשייה . צריך רק לסדר אותה.

אכן החלק הזה הוא החלק הטוב של החלום, מילוי משאלה. את הולכת לישון במקום טוב מביתך. שם יש עתיד וממקום זה תוכלי לעלות מעלה ולצמוח. את צריכה רק לתכנן את מעשייך ( "לישון על זה") וגם לסדר את המיטה בסוף, כלומר לסיים את הפרוייקט בצורה מסודרת. התכנון הטוב, יביא לך מנוחת גוף ונפש. בנוסף – את צריכה לסדר את המיטה המבולגנת אחרי השינה הטובה, ולא להשאיר בלגן, זה לא יפה וגם לא רצוי. המיטה עם הסדין המקומט, תישכח. תשאירי מאחורייך את הבלאגן שהוא עשה לך וצאי לעתיד טוב יותר!

אשמח לתגובתך!
 

דינוצה

New member
תודה רבה.
כמה שאת מרגשת אותי במילותייך. רק בתקופה האחרונה אני חולמת וממש זוכרת את חלומותיי. אני מרגישה תקועה ועם זאת כל כך קרובה שתכף פורשת כנפיים ועפה. המילים שלך מחממות ומחזקות אותי. תודה
 
למעלה