חלום על סינר

דינוצה

New member
חמותי היא אשה מאוד דומיננתית במשפחה.תמיד במרכז העניינים ותמיד רוצה לדעת הכל וחוקרת ומטיפה מוסר. מאז שאני בהליכי פרידה מהבן שלה אני ניתקתי קשר כי לא מתאים לי החקירות שלה.
חלמתי שאני מגיעה לבית חולים עם הבן שלי (תיכוניסט) לבקר את חמותי. הגענו אליה והיא היתה יפה ומטופחת כמו תמיד. בבית החולים אני מתבקשת כמו כל המבקרים, ללבוש סינר כתום מעוטר בפרחים עם שני כיסים גדולים בצדדים.בסוף הביקור אנחנו עוזבים אותה ובדרך הביתה אני מגלה שלא החזרתי את הסינר. אני נוסעת שוב לבית החולים כדי להחזיר את הסינר.כשאני מגיעה כמעט אליה אני שמה לב שאני בלי מסיכה על האף והפה. אני מחפשת בבית החולים מסיכה ולא מוצאת אז אני מכסה את הפה והאף עם החולצה שאני מותחת אותה לכיוון הפנים כשאני מבוהלת ופוחדת להדבק. וכך עוזבת.כשאני בחוץ אני מחליטה לא להחזיר את הסינר כי הוא מאוד מוצא חן בעיני.
 

סירוניטוש

Active member
חלום יפה ואופטימי.
בית חולים מסמל את היחסים הלא בריאים
בינך לבין חמותך.
יש בינכן אהבה - פחות הבנה.
הסינר מעוטר הפרחים מסמל אופטימיות ורצון לשמחה וטוב.
המסכה על הפנים - פחדים שצצים ועולים
מתוך ידיעת המצב בארץ ובעולם (מודעות בחלום).
טוב שהשארת את הסינר הכתום מעוטר בפרחים,
אופטימיות - זו בהחלט דרך לחיים.
בהצלחה! :)
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי על החלום - ביקור החמות בבית חולים

בחלק א' – את ובנך הולכים לבקר אל חמותך ( סבתו) בבית חולים. לכאורה, לא מקום נעים לביקורים ולאור היחסים שלך האמיתיים עם חמותך, על אחת כמה וכמה, שצפוי ביקור מתוח ולא שמח. אולם, מה שקורה זה בכלל לא רע. חמותך נראית נפלא (היא אינה מדברת ואינה חוקרת ובעצם אינה עושה בחלום שום דבר, אין בכלל שום מידע על הביקור עצמו). האירוע היחיד הוא בכניסה - את מקבלת סינר יפה עם כיסים ושוכחת להחזיר. סינר מיועד להגנה על הבגדים בעת עבודה ובעת אכילה. כיסים הם לשמירת חפצים קטנים. במציאות חמותך ביחסה הביקורתי אליך ובחקירות שלך, מזכירה לך את בנה שאף הוא בולש אחריך ועוקב אחר כל תנועותיך במצלמות. הסינר הוא סמל לניתוק ממנה. במציאות ניתקת מגע איתה בחלום, את אומנם הולכת לבקר אותה- את מחויבת לה היא הסבתא של בנך (והוא אינו צד ביחסים שלך איתה), אבל היא כבר אינה יכולה להפריע לך. הסינר היפה (ההחלטה הטובה שלך להתנתק ממנה), מגן עליך. בנוסף ההליכה עם הנכד לבקר את סבתו, היא הדרך שבה את מחנכת אותו למחויבות כלפי קרובי משפחה - חמלה וקשר- כי אין חזק יותר מקשר דם ומצוות ביקור חולים היא מצווה נעלה. הכיסים יכולים לסמל את שמירת הזיכרונות והכעסים עליה, עמוק בפנים. הם בכיסים וכך הם לא מפריעים יותר מדי. אין פלא שהסינר הזה הוא ממש פרקטי ואין פלא ששכחת להחזיר אותו... אבל זה לא שלך וצריך להחזיר.

בחלק ב' – את נוסעת חזרה לבית החולים, כדי להחזיר את הסינר, אבל כאן יש אירוע שמונע ממך להחזירו. אירוע שאת מתקשה לפתור אותו. אין לך מסכה וזה מסכן אותך בהדבקה. המסכה החסרה היא סמל לכך, שבעצם אין לך הגנה מחמותך (וגם מבנה). אם קודם היה סינר, עכשו אין לך שום הגנה. אפילו החולצה שלך, לא תגן עלייך במצבים קשים (אם הקשר ביניכן יתחדש, שוב תהיי חסרת הגנה מפני חקירותיה והטפות המוסר שלה).

בחלק ג' – את בעצם פותרת את הבעיה! אם אי אפשר להחזיר את הסינר המגן, אז מותר להשאיר אותו אצלך!! הפתרון מוצא חן בעינייך. הסינר הוא בעצם ההחלטה להתנתק מחמותך, כדי לגן על עצמך, כמו מסכת הגנה מפני מחלה ( חמותך החולה).


אשמח לתגובת
ך
 

דינוצה

New member
יו זה מדהים כמה שזה מדוייק!!!. תמיד חשבתי שחלומות הם סוג של נבואה ועכשיו אני רואה כמה שהם שיקןף של התת מודע. תודה רבה
 
למעלה