חלום צלול ספונטאני

חלום צלול ספונטאני

בזמן האחרון התירגול של החלומות הצלולים אצלי קצת דועך ואני פחות מתרגלת אבל הלילה היה לי חלום צלול ספונטאני, אני אפילו לא זוכרת איך גיליתי שאני חולמת, לא עשיתי בדיקת מציאות בשביל זה, פשוט היה שלב בחלום שפתאום הבנתי שאני חולמת.
זוכרת שעפתי מעל שביל צר שהיו הרבה עצים בצדדיו. באיזשהו שלב התחילה להיות רוח מאוד חזקה שהעיפה אותי לכל הכיוונים וגרמה לי לאבד שליטה. ניסיתי בהתחלה להיאבק בזה וזה היה מפחיד אבל בסוף הזכרתי לעצמי שזה רק חלום ושום דבר לא יכול לקרות לי, עצמתי עיניים ונתתי לרוח להעיף אותי עד שבסוף נחתתי על הקרקע. ואז נכנסתי באיזושהי דלת שהובילה למעין מסדרון ארוך ומתפתל. צעדתי שם כאילו מתוך כוונה ללכת הביתה ותוך כדי כך התחלתי להשתעשע בבדיקות מציאות. הסתכלתי על הידיים, שבהתחלה נראו רגילות לגמרי אבל אחרי שניות ספורות של התמקדות בהן, אחת האצבעות התקצרה פתאום.
בהמשך ניסיתי להעביר יד דרך קיר (כאמור מסדרון) וזה גרם לכך שאחת הבלטות בקיר נכנסה פנימה וכשנגעתי בה היא פתאום הפכה למעין ספוג שכאשר לחצתי עליו יצאו ממנו מים עם סבון. לקחתי את הספוג והשתעשעתי במשחק איתו ועם המים והסבון. בינתיים לפניי הלכה אישה מבוגרת שנראתה עסוקה במשהו. שאלתי אותה אם היא יודעת שהיא חלק מחלום שלי. היא בהתחלה התעלמה ממני ולא ענתה ושאלתי אותה שוב "את יודעת"? והיא ענתה שכן. זה הפתיע אותי (כי לרוב דמויות בחלום שאני מספרת להן שזה חלום, לא מאמינות לי, והיא ענתה באדישות "כן" שהיא יודעת). זמן קצר אחר כך התעוררתי.
 
למעלה