חלום צלול ספונטאני

חלום צלול ספונטאני

אז שוב, בזמן האחרון אני פחות אם בכלל מתאמנת על חלומות צלולים (בחיים המציאותיים יש הרבה דברים שמטרידים אותי ומשכיחים ממני את העניין), אבל הלילה בכל זאת היה לי חלום צלול ספונטאני ודי ארוך, יחסית לזה שאני לא מתאמנת.

הייתי במעין חנות צעצועים, וסתם הסתובבתי שם כאשר ברגע מסוים ראיתי איזה שלט שם על הקיר, הסטתי ממנו את המבט ואז הסתכלתי שוב וראיתי שהכיתוב השתנה לחלוטין. מכאן הבנתי שאני חולמת. לא ממש ידעתי מה לעשות, בהתחלה לקחתי משם דובי (חנות צעצועים כאמור) וניסיתי להפוך אותו לאמיתי אבל לא הצלחתי. אז החלטתי פשוט לעוף משם. בהתחלה גם זה היה קשה. עפתי מחוץ לחנות שהייתה כאילו בתוך קניון או מבנה סגור אחר, ניסיתי לעבור דרך קירות לשם כך, בהתחלה לא הצלחתי, אחרי כמה ניסיונות זה הצליח. אחר כך רציתי לצאת החוצה לגמרי אל הרחוב. היה שם חלון עם שמשה סגורה. ניסיתי לעבור דרכה ושוב אחרי כמה נסיונות הצלחתי בהתחלה להעביר דרכו רק את הידיים והרגליים אבל לא את הראש, אחרי עוד כמה ניסיונות הצלחתי להעביר את הראש ואז את כל הגוף ומשם המשכתי לעוף בחוץ כאשר יורד גשם.
באיזשהו שלב נחתתי כאשר ראיתי פתאום את אחותי. שאלתי אותה אם היא יודעת שהיא נמצאת עכשיו בחלום שלי. היא אמרה לי בפשטות כן. זה הפתיע אותי, שאלתי אותה שוב, "את יודעת"? ושוב היא אמרה לי שכן. שאלתי אותה: "איך את יודעת"? היא אמרה לי "אני יודעת". ולא הסבירה. המשכתי לעוף משם ועפתי עוד קצת דרך מסוימת עד שבאיזשהו שלב התעוררתי.
חלום צלול נחמד בסה"כ רק לא ממוצה לגמרי. כנראה אני צריכה באמת להתאמן יותר כדי להגיע לתוצאות יותר מרשימות
 

וולפהרט

New member
ברוך השבה:)

יופי, מקווה שזה יפתח לך עוד חצלולים בקרוב!
תודה על השיתוף
 
למעלה