חלום שחלמתי בלילה שבין שישי לשבת

דינוצה

New member
אני הולכת בשוק ופתאום בא מישהו מאחורי ומרים אותי מאחור כמו שמרימים תינוק. למעלה למעלה והשאיר אותי על גג של בניין גבוה. יכולתי לראות את כל גגות הבתים מלמעלה .נשארתי שם וחשבתי לעצמי שהוא בטח מתלוצץ ושעוד מעט הוא יוריד אותי.
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלומך על הליכה בשוק

את הולכת בשוק, מקום הומה אדם, רועש, הריחות שם לא תמיד טובים, , אנשים גסים, לא אדיבים. לא מקום נעים במיוחד. זה בדיוק המצב שלך היום. את נמצאת במקום כזה – אפילו אם הוא הבית שלך.

פתאום יש ארוע קוסמי, כמעט נס! מישהו הרים אותך גבוה מעל השוק , והיניח אותך על גג של בנין גבוה ויכולת להשקיף עליו מלמעלה. האויר שם צח, הכל שקט, הנוף יפה, אנשים (גסים, בלתי נעימים) לא נראים כלל. איזה כיף להיות למעלה בשמים! את חושבת שמי שהרים אותך מתלוצץ על חשבונך ותכף הוא ינחית אותך על הקרקע הקשה. הרי לא יכול להיות לי אף פעם טוב באמת, נכון??

החלום הוא מילוי משאלה. את רוצה קצת מנוחה מהטרדות, מהבעיות, מההמולה סביב ומחסר המנוחה שלך. את רוצה שמישהו יעיף אותך עד הגג, רק שם יהיה לך קצת שקט ושלווה, פעם אחת בחיים. את אינך מאמינה שזה קורה לך, אפילו כשזה קורה בחלום, את לא מאמינה.

האם זה יקרה במציאות? אם אין מישהו שיעשה את זה – אז רק את יכולה לעוף למעלה. אם תאמיני שאת יכולה, את תשתחררי לחופשי. בינתיים, את אסירה בגופך, אבל רוחך חופשיה והיא יכולה להתרומם בכל רגע עד השמים!
 
למעלה