חלום של החברה

אלישבע, החברה לא סיפרה לי אתמול, את החלום אלא כתבה לי, אז ארשום לך במדוייק.

רקע
אנו חברות שנים, היא יודעת עלי הכל........... משתפת אותה. היא מתעסקת בנומרולוגיה, כתחביב, אז אני שואלת אותה מדי פעם מה דעתה על גבר שאני מכירה.
היא נשואה בהליכי גירושין, היה להם כבר תאריך , אבל הקורונה עצרה הכל הם עדיין גרים ביחד, לא מדברים ..........

החלום
"היית רזה ובאת לתת לי נשיקה, אחר כך שאלת אותי מה דעתי על בחור ששמו יעקב.
הוא היה גבר עם מכשיר שמיעה באוזן שמאל, קצת בטן, קרחת " סוף החלום
להזכירך כתבתי לך - . לאבא שלי קראו יעקב ז"ל
לי היה גבר בדיוק בתיאור שלה בחלום. לא רציתי אותו. כי סיפר לי שהוא טיפוס בוגדני......... אבל היה בינינו כימיה והיה נחמד, הוא עדיין מתקשר אני מתעלמת.
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלום החברה על בחור בשם יעקב

חסרים לי פרטים, אחדים: מה זה "היית רזה ובאת לתת לי נשיקה"? האם זה מתייחס אלייך? כמן כן תמיד רצוי ביותר, לתת גם גיל ועיסוק ובעיקר – מה היו האירועים אשר עוררו את החלום. כתבתי את הפרוש בלי הפרטים החסרים, מקווה שהוא מתאים בכל זאת.

החברה חלמה שאת מבקשת את דעתה על בחור בשם יעקב ( כשם אביה ז"ל) קרח, עם כרס קטנה. זה כל החלום?

במציאות את שואלת את חוות דעתה על בני זוג חדשים שלך. כמו כן היה לך גבר כזה בדיוק אבל זה לא משנה לפרוש, כי לא את חלמת את החלום, אלא חברתך. כנראה שהיא הכירה אותו או ידעה עליו פרטים.

קשה לי לנתח מה אומר החלום של החברה על אחד ממחזרייך. בחלום אין רגשות ואין כמעט התרחשות. לדעתי החברה בעצם חלמה על עצמה ולא עלייך. נישואיה אינם מאושרים ורק בגלל הקורונה היא אינה נפרדת מבעלה. הבחור בחלום הוא כנראה - בעלה הנוכחי. הוא אינו נעים לה במראהו החיצוני, הוא גם כנראה נראה זקן בעיניה עם הקרחת והכרס (יעקב זה שם אביה, שמן הסתם היה אדם מבוגר), בנוסף מכשיר השמיעה מציין שהבעל ממנו היא רוצה להיפרד הוא "חצי חרש" לרחשי ליבה , אפשרות אחרת – צריך מכשיר שמיעה, כי הוא אינו מקשיב ואינו שומע את דבריה ( מתעלם מהם) במציאות הם בכלל לא מדברים. בחלום, התהפכו התפקידים. היא מבקשת את דעתך על בעלה. או בעצם היא מראה לך – עם מי היא צריכה להמשיך לחיות תחת אותה קורת גג. יש ביניכן איזו שותפות גורל , בנושא זוגיות. כל אחת מכן סבלה וסובלת מבני הזוג הקודמים.

ובעניין השם יעקב: גם יעקב אבינו – חלם חלום מפורסם על מלאכים עולים ויורדים בסולם. אולי היא מייחלת לסולם שיוציא אותה לחופשי מהמאסר הכפוי? מלאך שיבוא להציל אותה? על פי השם יעקב – (משורש ע.ק.ב שזה גם לעקוב וגם לרמות או להתחזות) , בעלה כנראה עוקב אחריה וזה מעיק עליה. לפי התנך, יעקב שיקר לאביו והתחפש לאחיו ועל כן קיבל את הברכה. גם בעלה אינו אמין עליה בלשון המעטה. איני יודעת אם הוא משקר או מתחזה, או סתם "מבלף" או "עובד עליה".

אשמח לתגובת החולמת.
 

דינוצה

New member
שלום רב
אני החברה ואכתוב בשמי. אני חיה עם בן סוג יגועים בציבור כבר 25 שנה ויש לנו שני ילדים משותפים. מבחינתי הבית הוא כלא מרודשת במצלמות מעקב. אפילו ברכב יש מצלמה . הבן סוג פשוט חולה שליטה. לפני כשמונה חודשים התחלתי מהלך פרידה ופירוק שותפות . הקורונה באה ועיכבה הכל. כרגע אנחנו קרובים מאוד למשא ומתן דרך עורכי הדין אבל בגלל הקורונה אי אפשר להפגש ולסגור. אם המשא ומתן יתפוצץ אצטרך להשיג את מה שמגיע לי דרך בית משפט. אני מאוד מוכשרת . רוצה לפתח קריירה והוא כבר שנים מקצץ לי את הכנפיים.נדהמתי מפירוש החלום שלך. החברה דלי מסמלת עבורי את הפחד מה יקרה לי אם לא אעמוד על שלי ואוותר בתמורה לחופש שלי
 

אלישבע777

Well-known member
שלום דינוצה, התרגשתי ממה שכתבת ואני שמחה שהפרוש היה נכון. עוברים עלייך ימים לא קלים, אבל את יודעת בדיוק מה לעשות. מאחלת לך לצאת לחופשי במהרה. נסי להזמין לפני השינה, חלום בעניינים שמעסיקים אותך. הפתרונות הטובים ביותר נמצאים אצלנו אך לא תמיד אנו יודעים מה הם, החלומות יכולים לשקף אותם.
 
למעלה