חלום

Sapirush12321

New member
ערב טוב,

חלמתי שאני נידונה למוות.
בחלום הייתי בתוך חדרון אחד מתוך מספר חדרים. כולנו היינו שבויים של האויב.
ישבתי לי שם ליד עוד אנשים שהיו שבויים ביחד איתי.
מה שהאויבים עשו זה שמו פצצה אחד בתוך כל חדר וככה רצחו את כל מי שהיה בכל חדר.. וגם אני הייתי בדרך למות, וכבר הבנתי את זה. הכנתי את עצמי לכאב, דמיינתי וניסיתי ליצור לעצמי כאב פסיכוסומטי כדי שכשאני אמות אז לא יהיה לי את אפקט ההפתעה של הכאב.
אבל דילגו עליי. לא פוצצו את החדר שלי! לא אותי ולא את האנשים שהיו איתי..

רקע:
בדיוק אתמול התפטרתי מהעבודה, הייתי בטוחה שהם ממש חיכו לי שאתפטר אבל הסתבר שהם היו בשוק והתחננו שאשאר. ובכל זאת אמרתי שאתן עוד צאנס אבל אם לא ילך אני בסוף החודש מסיימת.

הרגשה כללית רעה, הסגר וההגבלות עשו לי רע, עצובה ומדוכאת. לפעמים אני חושבת כמה אני קטנטונת ביחס לגיל הביולוגי שלי וביחס לעולם העצום הזה...
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלום השבויים שעוד רגע יוצאו להורג

בניגוד לרוב החלומות המתחילים בשקט ומסתיימים באירועים כבירים, רעש או אסון – אצלך ישר החלום מתחיל רע מאד!

את שבוייה בידי אוייבים יחד עם עוד אנשים, בחדרון אחד מיני רבים, הבנת שעוד רגע האויבים יפוצצו את החדרון שלכם כמו שהם עשו לחדרונים האחרים. התכוננת לכאב שלפני המוות, כדי לא להיות מופתעת ממנו

עד כאן החלק הרע של הסיפור. אבל יש בו גם חלק טוב!! את אינך חוששת, את אינך בוכה, את עומדת בגבורה בלחץ האיום של הרגעים שלפני מוות מזעזע ואת מכינה את עצמך לנורא מכל. את מתכננת את הרגע האחרון שלא יהיה נורא כפי שהוא אמור להיות!!

ובסוף מתרחש נס! שום דבר לא קרה.

וזה מתאים למצבך. את הרגשת שאת עומדת להתפוצץ בעבודה שלך, הבוס והשכר וכל השאר. עוד רגע כבר לא תוכלי לחיות ככה וגם הם בכלל רוצים שתתפטרי כבר. את כבר החלטת להיות עצמאית ולהתפטר ולצאת לדרך חדשה. העבודה שלך, אינה נותנת לך חיים וגם המצב הכללי בארץ ובעולם, אינו מלבב בכלל בימים הללו.

בסוף כשהצלחת להגשים את התכנון שלך והגשת את מכתב ההתפטרות, ארע נס! גילית שהם בכלל רוצים שתישארי!! זה גילוי מדהים. עכשו הכדור אצלם – אם הם יגרמו לך להישאר הנס שלך יהיה גם הנס שלהם. האוייבים שלך ( הבוס ואחרים), צריכים לדלג את החדרון שלך ושל חברייך הסובלים בעבודה. אם הם לא יהיה פיצוץ ביחסים בין הבוס לעובדים ואת ביניהם – תמשיכי. בחלום האויבים נתנו לך צ'אנס נוסף לחיות. במציאות - את נותנת צ'אנס לאוייבים שהתגלו לפתע כ... אוהבים!! נו אם כך, אפשר להמשיך לחיות עם האנשים הללו...

אשמח לתגובתך!
 

Sapirush12321

New member
וואו אלישבע איזה מהירות! תודה רבה לך על התגובה קודם כל!

התחברתי לזה שאני נמצאת בלחץ, אהבתי שאמרת שאני מרגישה שאני עומדת להתפוצץ כמו הפצצה בחלום. וזה לגמרי נכון.

החלום מתחבר טוב לפירוש שלך! כל הזמן חשבתי שהם ממש מחכים שאתפטר ולא אוהבים אותי ובסופו של דבר מסתבר שהם דווקא ממש לא רוצים שאעזוב.

אבל בכל זאת אני לא מרגישה שאני משוכנעת להישאר למרות שכן הופתעתי לשמוע שהם אוהבים אותי ולא רוצים שאלך.

תודה לך אלישבע!
 
למעלה