חלומות אזהרה... מסר ממלאך?

free soul

New member
חלומות אזהרה... מסר ממלאך?

חלמתי לא מזמן על שהייתי עם ידיד שאני מכירה ואנחנו גרים יחד בהרמוניה.. פתאום אני מוצאת את עצמי מטיילת לי ברחובות העיר [שלא מכירה] אני רואה מסביב שדים, אחריי זה מלאכים ואז אלוקים [לא ראיתי אותו] פונה אליי בכעס ובאזהרה על ידיד שלי שאם ימשיך בדרכו יהיה לו רע, מה אתם אומרים על זה? יש לי כל מיני חלומות שכאלו על אזהרה וסמלים שמנסים להראות לי משו, אני לא חזקה בפירושים.. אגב, מזל טוב על הפורום החדש
 

רותי 11

New member
מתוקה- לגבי חלום האזהרה הזה

זה מש לא נשמע אלוהים. אלוהים לא מאיים על אף אחד. את צריכה לבדוק מאיזה מקור זה הגיע. ואגב גם לא ממלאכים
 

free soul

New member
הבנתי../images/Emo13.gif

אוקיי, זה היה יותר קטע אימתי.... שדים וכל זה...
 

רותי 11

New member
לכן זה לא נכון - וצריך לדעת איך

להיפטר מזה או להגן על עצמך מהדברים האלה
 
מצטרפת לרותי

מלאכים תומכים בנו ועוזרים לנו. הם תמיד יעבירו לנו מסרים באופן חיובי שמחזק אותנו. אלה לא היו מלאכים אלא כוחות שלא רוצים בטובתך. בידקי אם עצמך האם את והידיד הזה מחזיקים בינכם כעסים, קנאה, אנרגיה לא טובה.
 

free soul

New member
בהחלט...

יש בנינו כעס ורוגז. בדר"כ אנחנו חברים דיי טובים, שוב, חלמתי שאני והוא בהרמוניה דיי טובה והולך דיי טוב. עד שהם באו והזהירו וזה היה דיי מפחיד, איזה מסקנות לקחת מזה? ממש אין לי מושג.
 

free soul

New member
בכל מקרה

אני רואה שיש בו כעס לא מעט וגם קינאה, אם הוא היה בוגר מספיק הוא היה פותר זאת יחד איתי מלדבר, אבל, הוא מעדיף לעשות את ההיפך, אני את שלי עשיתי, כשניסיתי לדבר איתו ולדובב אותו בשבוע שעבר, לא עזר..
 
לעיתים צריך לתת זמן

לדברים לשקוע. פעמים רבות יש צורך לדבר ולנקות דברים, כפי שקיים אצלך,אבל הצד השני פחות פותח ומעדיף להסתגר בעצמו עם רגשותיו. החלום שלך מרמז על כך שבשורש נשמתכם, בחיבור בינכם אכן יש הרמוניה. אבל במציאות החיים כפי שהיא מתבטאת כעת - אנרגייה שלילית שעשויה להזיק. קנאה של אדם היא אנרגיה שעשויה לפגוע. באמת כדאי שתתרחקי מעט. ידידות בין גבר לאישה היא מקום מורכב לעיתים, כמו שאת יודעת.
 
למעלה