חלומות מטרידים

רינת4861

New member
חלומות מטרידים


הי בנות,
רציתי לשאול אם קורה לכן שאתן חולמות חלומות לא טובים על ההריון? אני בשבוע 9 . בינתיים הכול בסדר. נצפה דופק ועל פניו בסדר. חלמתי כבר פעמיים על הדבר הזה שכולנו מפחדות ממנו עד שבוע 12 וקמתי ממש מוטרדת.
אני מציינת שמאז בדיקת הדופק הראשונה כבר הייתי פעמיים במוקד ללא סיבה רק כדי לראות שהדופק ממשיך והעובר מתפתח. אני מאוד חרדתית.
לא הייתה לי טפו טפו הפלה בעבר וזה הריון שלישי ואני תוהה אם יש משהו בחלומות או שזה הפחדים שלי... אשמח לשמוע.
 

Misly

New member
בדיוק בדיוק באותו המצב

שבוע 9, הריון שלישי, ומלא חלומות הזויים ומפחידים...
נראה לי שאנחנו בחברה טובה
 

secondtime82

New member
חלומות

חלומות לא משקפים מציאות, הם לא נבואיים, הם יותר מעלים כל מיני חומרים מהתת מודע ובהחלט ייתכן שמדובר פה בביטוי של חרדה, שטבעי שתהיה בשלב הזה גם אם אין לה ביסוס במציאות. יכולה לומר על עצמי בלי קשר, שאני הרבה יותר זוכרת חלומות בהריון, הם מאד מפורטים ולפעמים מוזרים ... מניחה שזו תקופה כזו שמעוררת כל מיני דברים.
 

a morph

New member
מוכר מאוד

היו לי מלא חלומות מטרידים בהריון הראשון, חלקם קשורים להריון וחלקם לא... ולקראת סוף ההריון התחילו חלומות סטייל "ילדתי ושכחתי את הילד בתינוקייה\שכחתי להאכיל אותו" וכו'.

בהריון הנוכחי דווקא יש פחות, כנראה קשור לעובדה שיש לי יותר דאגות מהילדון שכבר בבית.
 
אהובה,

וואווו מאוד מוכר!! זה מלחיץ השליש הראשון ואחכ יש חששות עם המשך התפתחות ההיריון זה לא נגמר עד שיולדים ואחכ יש חששות מסוג אחר אז לגמריי מבינה אותך! הדרך להתמודד היא קודם לדבר על זה אולי לרשום את החלומות ואז גם הייתי משלבת טיפולים להרפייה ברפואה משלימה בעיקר כדי להמשיך להרגיש שפויה וגם להרפות את הגוף. חיבוק ענק!!
 
למעלה