חלומות שחלמתי לילה אחר לילה

נשואה+1, בת 29, בחופשת לידה

חלום 1: חלמתי על חברה שלי שמה אורלי שרצחה את הבן שלה

חלום 2: חלמתי שהייתי בקופח מאוחדת (לא זוכרת בדיוק אם עבדתי שם או שבמקרה הייתי שם) וראיתי את סופי צדקה שיצאה מלידה עם שני תאומים לא תואמים והם ממש קטנים

אשמח לפירוש החלומות
וחלמתי רק על תינוקות קטנים זה אומר משהו?
 

אלישבע777

Well-known member
שלום אנונימית, הפרושים שלי לחלומות:



הפרוש שלי לחלומות

חלום 1 – החלום הזה קשה לפרוש, כי חסר לי רקע על החברה ועל מערכת היחסים איתה. ובינה לבין בנה. האם היה לך קשר מיוחד לבנה? האם היו רגשות בחלום, או אחרי החלום. החלום הוא מעין מבזק חדשות כזה, ללא תאור, ללא רגש, כאילו כלום – אבל זה לא ממש כלום! אם הפרוש שלי להלו, אינו מתאים -תנסי לתת לי יותר רקע לחלום כמו שכתבתי וכן מה עורר בך את החלום הזה, או אירועים שקדמו לחלום שעוררו אותו.

מאחר שאין לי מידע, אני מפרשת כהבנתי. את בחופשת לידה ומחלום קודם אני יודעת כמה את מאושרת לגדל את בנך היחיד שרק נולד. שם החברה אור-לי והבן הזה שלך הוא מאור עינייך. החלום עשוי לבטא את החרדות שלך, בטיפול בבנך. את חוששת לאבד את אור החיים שלך, אם תעשי טעויות או רשלנות. יתכן שאת חוששת לא לבנך, אלא אולי לראיה שלך. יתכן שאת חוששת לאבד אותה.

חלום 2- חסר לי רקע על הקשר שלך לסופי צדקה. האם את מכירה אותה? האם את מעריצה אותה? מה עורר את החלום הזה? מאחר שחסר לי מידע, אפרש כהבנתי וגם אשאל את השאלות המתאימות בפרושים השונים.

לסופי צדקה שהיא שחקנית, זמרת ומגישה בטלויזיה בערוץ הילדים, יש סיפור חיים מעניין ולא קל. היא התגיירה והתחתנה בניגוד לרצון אביה ונודתה מהעדה שלה. אומנם אין לה תאומים, אך יש לה בן ובת משני אבות שונים.

האם היא דמות שמעוררת בך השראה? היא מרדה באביה, ובקהילה שלה, עשתה דברים גדולים בחייה, התפרסמה, התחתנה עם בחיר ליבה במחיר כבד של ניתוק משפחתי וקהילתי והתגרשה ממנו אחרי לידת ביתה, 5 שנים אחרי הנישואין. שילמה מחיר כבד על בחירתה.

האם קראת את הספר ( אן ראית את הסרט המצויין) - "בחירתה של סופי"? ספר מומלץ ומדהים שכדאי לקרוא. שם סופי , פולניה לא יהודייה, נתפסת על ידי הנאצים ונאלצת לבחור מי מבין שני ילדיה יחיה ( ומי יירצח). היא בחרה בבן, אבל דווקא הוא נלקח בכוונה אל מותו והיא נשארה עם הבת שהיא לא בחרה.

השם סופי הוא בעצם קיצור של השם סופיה - אלת החוכמה, אבל בעברית הוא נכתב כמו "סופי" כלומר סוף דבר, קץ. יש קשר בין שמה של סופי, לרצח של הילד בחלום הקודם. קרה שם משהו סופי, שאין ממנו חזרה. וגם לסופי מהספר ( והסרט) וגם לסופי צדקה היו בחירות משלה. ולך מה?

אם קראת את הספר, או צפית בסרט, יתכן שהחלום קשור לדילמות הבחירה שלך. בידיה של סופי צדקה שבחלום תאומים לא זהים. אולי גם לך יש דילמת בחירה בין שתי ברירות ששתיהן גרועות באותה מידה. ואת מחפשת איזה שהוא צדק בבחירה, איזה פתרון פחות גרוע, יותר חכם.

אפשרויות נוספת:

גם את התגרשת בעבר, והיום את נשואה בשנית. ובהקשר זה ( חסר לי מידע ברקע) האם את מרגישה ששילמת מחיר, על הנישואין הקודמים?
אולי את מרגישה שהנישואין הנוכחיים, אינם כמו שציפית?
אולי יש לך היסוס או דילמת בחירה בין בעלך הנוכחי לקודם או למישהו אחר?
או בדיוק להפך – איזה מזל שבחרת להתגרש ובכך זכית בבעלך הנוכחי ובעתיד יהיה לכם בוודאי ילד נוסף.

אשמח לתגובתך.
 
היי אלישבע777
לגבי חלום 1: הקשר שלי עם אורלי בעבר עבדנו יחד באותה העבודה ושמרתי איתה על קשר עם עוד בנות והיינו נפגשות מלא לפני הקורונה ולפני שהתחתנתי בכללי ואחרי שהתחתנתי פעם ראשונה ואחכ התגרשתי אחכ ניתקנו קשר.. ועכשיו חידשנו את הקשר שוב.. ויצא לנו בזמן האחרון להתכתב כזה.. ואין לי קשר מיוחד עם בנה. לאחר החלום הייתי מופתעת מהחלום שהזוי שתרצח את בנה..

לגבי חלום 2- סופי צדקה הייתה בטלנובלה שאהבתי פעם לצפות לחיי האהבה וראיתי פעם שראיינו אותה בחדשות והיא ממש הזדקנה.. אולי זה מה שעורר לי למרות שזה היה מזמן? לא דעת...

"...או בדיוק להפך – איזה מזל שבחרת להתגרש ובכך זכית בבעלך הנוכחי ובעתיד יהיה לכם בוודאי ילד נוסף...." - אכן כך אני מרגישה ובע"ה נרצה ילדים נוספים כמובן.

מקווה שזה עזר לך עוד יותר כדי לפרש את 2 החלומות שלי.. תודה רבה לך!
 

אלישבע777

Well-known member
הי אנונימית,
סופי צדקה כמו כולנו מזדקנים בסוף... היא בסך הכל בת 45... אם נושא הזקנה מעסיק אותך, יתכן שזה קשור לעניין שהילדים הם "גדלים ומתבגרים" ואילו אנחנו רק "מזדקנים". מי שאין לו ילדים, לא חווה את גדילתם ולכן פחות מוטרד מהזיקנה. ילד שגדל מגיע לגיל נניח, 10 מראה לנו שהזדקנו בעשר שנים... וכך הלאה. אורלי שרצחה את בנה - שמה סוף לזיקנה. עצרה את הזיקנה! או לפחות את המחשבה על מה יהיה בעת זיקנה. בגלל שהיא עשתה בעצם מעשה "טוב" - לעצור את הזיקנה, לא הזדעזעת בחלום מהמעשה הנורא. שהוא כמובן סמלי ומסמל דברים אחרים בכלל.

אפשרות נוספת - אורלי היתה חברתך לפני הנישואין הראשונים ואחריהם הקשר ניתק. לאחרונה, אחרי שנישאת מחדש, יצרתן קשר. יתכן שהופעתה עוד פעם בחייך, היא סימן להווה ולעתיד חדש. הבן שלה, מסמל את עברך או את הזמן שהייתן בקשר, זמן שלך היה פחות טוב בחיים. פרק זמן שצריך לשכוח בחיים? אולי פרק זמן שצריך לרצוח אותו? ולכן אחרי "הרצח" , אפשר להתחיל (קשר) מחדש.

אם הפרושים אינם מתאימים, אולי תנסי להעלות רעיונות בעצמך? ותספרי לנו את פתרונותיך לחלומות. רק החולם בעצמו יכול לפתור באמת את חלומותיו.
 
למעלה