חלומות
קלפים
ומציאות

kikona126

New member
חלומות
קלפים
ומציאות


קרה לכם פעם שחלמתם חלום בלילה שהיה מלא בסמלים (אבל עם סמל ספציפי מרכזי). והבנתם את המשמעות שלו

ואז התברר לכם במשך היום שהחלום היה נבואי והכין אתכם למה שתגלו במשך היום (כן, פירשתי אותו נכון כבר על הבוקר מבלי הרבה מחשבה...)

ואז,
החלטתם לפרוס בקלפים בשאלה בנושא שקרה במציאות, והסמלים בקלפים חזרו על הסמלים בחלום?


זאת הפעם הראשונה שזה קורה לי, זה היה מדהים לראות את ההקבלה בין השניים. במיוחד שהשאלה שנשאלה היתה קשורה לממצא היומי שהחלום חזה אותו, כך שבחלום הלילי ובחלום לילי מלפני מספר ימים (שדיבר על משהו אחר שמתחבר) היו אותם הסמלים של הקלפים! זה נתן הרבה משמעות לפירוש החלום, ואני חייבת לציין שזאת פעם ראשונה שפירשתי לעצמי חלום בצורה מדוייקת שהסתברה גם כנכונה. בקשר לתוצאה נדע עם הזמן, נקווה שגם היא נכונה
(בגלל שזה תלוי בי, אז אין לי ספק בזה
)
 

kikona126

New member
ומוסיפה לפה חומר מחשבה לסופש לא קשור לקלפים

לפני 12 שנה כתבתי קטע שנכנס לעיתון היחידה שלי בצבא. לצערי לא זכיתי לראות אותו מפורסם כי השתחררתי (אולי לשמחתי?). מצאתי אותו היום על אחד מהכוננים שיש לי. והחלטתי לפרסם אותו שוב.
מאחר והוא ארוך אני לא יכולה לכתוב פה את כולו.
אתם מוזמנים להכנס ולקרוא את הקטע "תסתכלו על עצמכם!"
ומוזמנים לשתף במה שאתם חושבים, האם העולם השתנה לטובה ב12 שנים האלו או לא..

דרך אגב, כשקראתי את זה שמתי לב שכבר אז, עוד לפני שנכנסתי לכל עולם הרוח הוא היה חלק ממני... זה כניראה רק היה עניין של זמן...
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
kikona126, יקרה, ציטוט:

"אנשים רבים בטוחים שחייהם של ה"מוגבלים" קשים ומתסכלים.
האם הם ניסו לחשוב מה גורם לכך? האם בן אדם שראייתו לקוייה לא מרגיש שכולם נועצים בו עיניים ומרחמים עליו? עליכם צריך לרחם לא עליו! עליכם! על העובדה שאינכם מבינים, על העובדה שאינכם רוצים להבין!
בעולם שלנו חיים הרבה אנשים. הסיבה שאלוהים לא ברא עולם עם בן אדם אחד, היא כדי שהאנשים בעולם יחיו בשיתוף שיחלקו דברים, לא במטרה שידחו את השונה. כולנו שונים אחד מהשני אבל יש דבר אחד דומה אצל כולנו וזה הרצון לחיות ביחד."
סוף ציטוט
נו, מה יש להוסיף על כך?

חיבוק על מי שאת - ותודה על מסר כה חשוב!

רחל
 
למעלה