חמוסים וחיות אחרות

Lovable Stray

New member
חמוסים וחיות אחרות../images/Emo109.gif../images/Emo54.gif../images/Emo107.gif

שמעתי סיפורים על חמוסים שחיים בשלום ואהבה עם כלבים, חתולים ואפילו חולדות. מה עם החמוסים שלכם?
האם החמוס שלכם חי עם חיה אחרת בבית? אם כן, איך הם מסתדרים?
|סגש|
 

WTR

New member
החמוס שלי חי עם כלב

הכלב בן 9, ככה שהחמוס צץ לחייו בגיל ממש זקן. בכל זאת, הכלב שלי למד להתרגל אליו (בדרך שלו
) כנראה בגלל שהוא רגיל שאני כל פעם מביאה חיות משונות הביתה ככה נראה יום בחייהם - ולנטינו רץ משחק וקופץ איך שהוא רואה את אדי (הכלב) הוא רודף אחריו ו... מריח לו את הרגליים! כן! מנהג מוזר ביותר.. אדי בתגובה מגרגר "רררר.." ובורח ככה כל הזמן - סניפ-גרגור-בריחה. הוא לא מעז אף פעם לנשוך את ולנטי, וולנטינו מדי פעם נושך אותו ברגליים
 

Lovable Stray

New member
../images/Emo107.gif../images/Emo108.gif

ריצ'י חי בחדר עם זוג חולדות ואוגר, בנתיים הוא לא מראה שום כוונה להתיידד איתם, אלה רק לאכול
כשראלף היה קטן הם שיחקו לא פעם, אבל אחרי שריצ'י נשך אותו נשיכה דיי רצינית באף החלטתי לא להפגיש אותם יותר. עם חתולים הוא מסתדר הרבה יותר טוב אבל הם לא ממש נותנים לו להתקרב ככה שקשה לדעת. היה לו גם מפגש קצר עם סוסים (שהראו בו התעניינות עצומה) אבל הוא נבהר ונתן לאחד מהם ביס באף.
 

Sweet Fantasy

New member
אצלי ../images/Emo107.gif

אצלי בבית יש עוד 3 כלבים ו2 חתולים החמוסים לא רואים אותם יותר מדיי כי כל אחד בחדר\קומה אחרת במבה הכלב הוא היחיד שאוהב את החמוסים ואוהב לנהל" אצליהם את העיניינים גיזמו הוא גם היחיד שאוהב לשחק עם במבה ג'וזי סתפ פרינססה כמו שאמרתי ופשוט מתעלמת ממנו אז הוא עוזב אותה ואלמונית גם קצת רודפת אחריו אבל כדי לנשוך חח.. גיזמו היחיד שרץ וקופץ לכן הוא מוצא בו יותר עיניין בקשר לנאפו שלי הוא לא ממש נפגש עם החמוסים עדיין כי : 1. הוא לא מחוסן 2. אני מפחדת באמת שהוא יקבל ביס.. וזהו :)
 

oshiii

New member
אז ככה...

לי יש 2 חמוסות, חתול, כלב וכלבה. אה ונחש אבל הוא לא יוצא מהטרריום והנה הסיבה! אנג'ליקה היקרה שלי ז"ל (נדרסה לצערנו הרב) הגיעה אלי אחרי שהיו לי 2 איגואנות מאולפות לחלוטין. אני אילפתי בעצמי! הייתי הולכת איתן על הראש ומה לא. אז עשינו הסכם (אני והחיות) כשהן בחוץ אנג'ליקה בכלוב ולהפך. היו לי גזעים בכל החדר וכנראה שהן החליקו מגזע או לא יודעת מה קרה בדיוק, אבל קמתי בבוקר ושתיהן נאכלו! בכיתי במשך שבועות!!! עכשיו את דומינו (הנחש) אני לא מוציאה ואת האוגרים בכלל מסרתי (היה לי גן חיות) עם הכלבים הן מסתדרות ואת החתול הן מעצבנות.. אבל כללית יחסי שלום שוררים בביתינו:) המלצה - לא לגדל עם חמוסים מכרסמים וזוחלים!! עוד המלצה - אם נגמר החול של החמוסים, לא לקחת מהחול של החתול! החתול המגודל שלי דחס עצמו לארגז חול שלהן והשתלט בצורה לא נעימה!!! בגלל זה להן יש חול קריסטל ולו רגיל וכל אחד אוכל שונה גם מחברות שונות.. מאוד חשוב! :)
 
למעלה