סמאילי שלום
השאלה שלך היא שאלה מאד כללית כשאת אומרת "מותג" למה את מתכוונת? (הרעיון בגדול הוא להיות בסדר גודל של מקס ברנר) האם את מתכוונת ל"חווית השוקולד" (טעם, אריזה מקורית וכד') או שאת מתכוונת ל"הצלחה הכלכלית" העומדת מאחורי המותג (רשת בר השוקולד והפצת התוצרת לנקודות מכירה) מקס ברנר
התחילו כבית מלאכה קטן לשוקולדים איכותיים וזה היה היתרון התחרותי שלהם אנשים היו עולים לרגל כדי לטעום את השוקולד הנפלא שלהם הניהול המסחרי לא היה מוצלח והחברה פשטה את הרגל ניהול עסקי, מיקום ועוד דברים רבים חשובים ביותר לפני הקמת העסק האם חשבו על כל הדברים האלה האם להנהלה יש אוריינטציה עסקית וניסיון ניהולי? אם הכוונה להפוך לרשת – האם יש להם ניסיון בניהול מורכב מאד של רשתות/נושאי זכיינות וכד' עלית – כיום שטראוס עלית רכשו את הפוטנציאל והמותג של מקס ברנר על כל התשתית המיתוגית וכיום בעזרת ניהול עסקי נכון ומוצלח המותג עושה חייל בישראל ובעולם הרשת מוכרת חוויה מיתוגית מקורית שאין דומה לה בישראל (בארה"ב ביקרתי ברשת קצת דומה קונספטואלית מבחינת עיצוב חלל אך שונה במהותה -
The Cheese cake factory) כניסה לאחד מסניפי השוקולד בר של הרשת ומבט על צינורות השוקולד וה"תפאורה" המיוחדת המזכירה מפעל שוקולד של פעם כמו בסרטים, היא אחד הגורמים היוצרים את החוויה המיתוגית לגבי השוקולד שלהם, מדובר בעניין של טעם, את אומרת קונספט יש ושם יש – האם הקונספט והשם מעבירים את התועלת העיקרית לצרכן? בכלל, מהי התועלת? רשמת שמדובר במוצרים מיובאים האם האיכות של המוצרים היא היתרון, האם הכלים המיוחדים הם שיוצרים את היתרון לסיכום אם החברה שלך רוצה להיות גדולה ולהפוך לרשת מצליחה הייתי ממליץ על שני עקרונות מקבילים: 1. מיתוג – שמטרתו ליצור חוויה נתפסת במוח הצרכנים הן במוצר, הן באריזה, הן בשיטת המכירה ובכל דבר "היוצר מפגש" בין הלקוח ובין המוצר 2. ניהול העסקי – ניהול עסקי מוצלח שמטרתו לנהל את העסק להצלחה תוך שימת דגש על כל האלמנטים כגון, תמחיר, רכש, שיווק, הפצה, ניהול רשת וזכיינות וכד' השאלה שלך הייתה מאד כללית וקשה מאד להתמקד בנושא זה או אחר מקווה שעזרתי ולו במעט