חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..

מצב
הנושא נעול.

נסיכה4321

New member
חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..
שלום לכולם אז אחרי שחברה שעוסקת במשהו שקשור לתחבורה ציבורית הגניבה לאוזניי שהולכים לבטל את קו 45 - חפרתי וחפרתי כמה שעות בפורום ובנט בכללי ולא מצאתי שום חלופה! אני, כמו סטודנטים חסרי ממון רבים, גרה בגבעתיים כי זה זול יותר מת"א, נחמד, וגם יחסית נוח להגיע. היה. הרעיון המקורי של קווים פרפריאליים שמתחברים לכמה קווים מרכזיים תדירים הוא רעיון אדיר. הייתי במקומות בהם יש את זה בחול - זה עובד נהדר! (כמובן רק אחרי שינוי בשיטת הכרטוס - אחרת זו גניבה). כלומר הייתי שמחה מאד אם במקום קן 45 אחד בתדירות של 25 דקות בממוצע , הייתי עולה על קו חוצה גבעתיים, מיניבוס בתדירות של 15 דקות, עד לתחנת "האב" כלשהיא ומחכה שם 2-3 דקות לאוטובוס מהיר לאוניברסיטה. עושה רושם שזה לא יהיה המצב. לא יהיה מכלל מענה למרכז גבעתיים - שכאמור יש פה המון סטודנטים. עושה גם רושם שהקווים המרכזיים - לא יהיו תדירים מספיק, וגם לא מרכזיים מספיק. (לדוגמה - קו מהיר ותדיר על ציר נמיר-אוניברסיטה) איזה מוסד בדיוק חשוב יותר בעיר מהאוניברסיטה הכי גדולה בארץ?!? קיצר - יש למישהו מפה של מה שהולך לקרות? היו דיונים על קווים מסויימים אבל בגלל שאני לא מכירה אותם כ"כ קצת קשה לי לדמיין. יש חלופה ל 45?
שמועה??!!?
מישהו שמע על השמועה ששוקלים לבטל קויום מסוימים, כמו את קו 27 של דן!!!! קו 45 של דן שמקשררררררררר את רמת גן בני ברק גבעתיים גבעת שומעול בר אילן, בקיצור מחבר הרבה ערים...קו 27 שנכנסג לרמת אביב, הקו הכי טוב ומהיר שנכנס לשכונה הזאת קו באגד שנוסע מחולון לרמת אביב מבטלים!! מה קורה?? מי שאין לו רישון או רוצה לנסוע באוטבוס צריך עכשיו להשאר בבית? ולא ללכת לעבודה? ולא להפגש עם חברים? ולנסוע באופניים? ומה עם האוכליסיה הבעלי מגבליות? מה עם נכים ? עיוורים? הם גם יכולים לנסוע באופנעים?? הם גם יכולים לעשות משחק החלף אוטבוסים ולבזבז המון כסף על נסיעות??!
 

mister K

New member
שמועה??!!?
מישהו שמע על השמועה ששוקלים לבטל קויום מסוימים, כמו את קו 27 של דן!!!! קו 45 של דן שמקשררררררררר את רמת גן בני ברק גבעתיים גבעת שומעול בר אילן, בקיצור מחבר הרבה ערים...קו 27 שנכנסג לרמת אביב, הקו הכי טוב ומהיר שנכנס לשכונה הזאת קו באגד שנוסע מחולון לרמת אביב מבטלים!! מה קורה?? מי שאין לו רישון או רוצה לנסוע באוטבוס צריך עכשיו להשאר בבית? ולא ללכת לעבודה? ולא להפגש עם חברים? ולנסוע באופניים? ומה עם האוכליסיה הבעלי מגבליות? מה עם נכים ? עיוורים? הם גם יכולים לנסוע באופנעים?? הם גם יכולים לעשות משחק החלף אוטבוסים ולבזבז המון כסף על נסיעות??!
דובר פה כבר רבות על כך.
אכן קווים 27 ו-45 עתידים להתבטל בקיץ הקרוב במסגרת הרה-ארגון בקווי התח"צ בגוש דן. קו 74 מחולון יפוצל לשלושה קווים שונים והקישור מחולון לרמת אביב יישמר. במקום 45 ייפתח קו חדש מרמת גן לאוניברסיטה. אני מאמין שגם רמת אביב ג' תזכה לקו מקומי חדש במקום 27. לא ישאירו את השכונה ללא תח"צ.
 

נסיכה4321

New member
דובר פה כבר רבות על כך.
אכן קווים 27 ו-45 עתידים להתבטל בקיץ הקרוב במסגרת הרה-ארגון בקווי התח"צ בגוש דן. קו 74 מחולון יפוצל לשלושה קווים שונים והקישור מחולון לרמת אביב יישמר. במקום 45 ייפתח קו חדש מרמת גן לאוניברסיטה. אני מאמין שגם רמת אביב ג' תזכה לקו מקומי חדש במקום 27. לא ישאירו את השכונה ללא תח"צ.
זה מטומטם סלחו לי ,אני יודעת שזה לא אתם
אבל זה מטומטטם מה עוזר לי קו פנימי , אם אני רוצה להגיע לתחנה מרכזית מרמת אביב? לעזיראלי לשלם 12 שקל? לא מספיק כל יום אני משלמת נסיעה 9:80 לפתח תקווה ועוד 6 שקל לשכונה שלי ... לא כולם חיים על חופשי חודשי! וזה מייגע נורא! אי אפשר לפנות עליהם??? מה זה החוסר התחשבות?
 

mister K

New member
זה מטומטם סלחו לי ,אני יודעת שזה לא אתם
אבל זה מטומטטם מה עוזר לי קו פנימי , אם אני רוצה להגיע לתחנה מרכזית מרמת אביב? לעזיראלי לשלם 12 שקל? לא מספיק כל יום אני משלמת נסיעה 9:80 לפתח תקווה ועוד 6 שקל לשכונה שלי ... לא כולם חיים על חופשי חודשי! וזה מייגע נורא! אי אפשר לפנות עליהם??? מה זה החוסר התחשבות?
לא תצטרכי לשלם כפול. יהיה כרטיס מעבר.
את התלונות יש להפנות לעיריית ת"א/משרד התחבורה/חברת נתיבי איילון. הם בכוונה שומרים על סודיות בכל הנוגע לרפורמה כי הם יודעים שיהיו הרבה תלונות.
 

oshri5917

New member
זה מטומטם סלחו לי ,אני יודעת שזה לא אתם
אבל זה מטומטטם מה עוזר לי קו פנימי , אם אני רוצה להגיע לתחנה מרכזית מרמת אביב? לעזיראלי לשלם 12 שקל? לא מספיק כל יום אני משלמת נסיעה 9:80 לפתח תקווה ועוד 6 שקל לשכונה שלי ... לא כולם חיים על חופשי חודשי! וזה מייגע נורא! אי אפשר לפנות עליהם??? מה זה החוסר התחשבות?
תנסי לפנות אליהם בקישור הבא
לאתר שמשותף לחברת נתיבי איילון ומשרד התחבורה תחפשי בפניות הציבור
 
זה מטומטם סלחו לי ,אני יודעת שזה לא אתם
אבל זה מטומטטם מה עוזר לי קו פנימי , אם אני רוצה להגיע לתחנה מרכזית מרמת אביב? לעזיראלי לשלם 12 שקל? לא מספיק כל יום אני משלמת נסיעה 9:80 לפתח תקווה ועוד 6 שקל לשכונה שלי ... לא כולם חיים על חופשי חודשי! וזה מייגע נורא! אי אפשר לפנות עליהם??? מה זה החוסר התחשבות?
יהיה לך קו אחר ישיר במקום 27 והשינוי ילווה גם
בשינוי בשיטת הכרטוס. לא להיכנס לפאניקה...
 

droriko

New member
זה מטומטם סלחו לי ,אני יודעת שזה לא אתם
אבל זה מטומטטם מה עוזר לי קו פנימי , אם אני רוצה להגיע לתחנה מרכזית מרמת אביב? לעזיראלי לשלם 12 שקל? לא מספיק כל יום אני משלמת נסיעה 9:80 לפתח תקווה ועוד 6 שקל לשכונה שלי ... לא כולם חיים על חופשי חודשי! וזה מייגע נורא! אי אפשר לפנות עליהם??? מה זה החוסר התחשבות?
זה דווקא סופר התחשבות
קוים ישירים לא צריכים להתמזמז בתוך שכונות נקודה . ואם זה יהיה הקו המנחה של הרפורמה הקרובה אני כבר עכשיו מוחה כפיים למשרד התחבורה . אני לא מוצא שום היגיון למה למשל קוים כמו 42 או 40 או 20 ,שהם גם ככה עמוסים ולא קצרים צריכים בנוסף גם להתמזמז בכל השכונות של צפון תל אביב . הרעיון שלי זה שלכל שכונה צריך ליהות קו פנימי שיקשר אותה למקום שעוברים בו הרבה אוטובוסים ישירים . משהו כמו קו 6 למשל .
 

nitsansh

New member
זה מטומטם סלחו לי ,אני יודעת שזה לא אתם
אבל זה מטומטטם מה עוזר לי קו פנימי , אם אני רוצה להגיע לתחנה מרכזית מרמת אביב? לעזיראלי לשלם 12 שקל? לא מספיק כל יום אני משלמת נסיעה 9:80 לפתח תקווה ועוד 6 שקל לשכונה שלי ... לא כולם חיים על חופשי חודשי! וזה מייגע נורא! אי אפשר לפנות עליהם??? מה זה החוסר התחשבות?
הבעיה היא בשיטת התמחור
התמחור צריך להיות אחיד מנקודה לנקודה ולא לפי מספר ההחלפות... זה תנאי הכרחי לכל שיפור בקוי הנסיעה...
 

846

Active member
הבעיה היא בשיטת התמחור
התמחור צריך להיות אחיד מנקודה לנקודה ולא לפי מספר ההחלפות... זה תנאי הכרחי לכל שיפור בקוי הנסיעה...
תקבל כרטיס שעתי שיהיה תקף ביותר מחברה אחת
 
חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..
שלום לכולם אז אחרי שחברה שעוסקת במשהו שקשור לתחבורה ציבורית הגניבה לאוזניי שהולכים לבטל את קו 45 - חפרתי וחפרתי כמה שעות בפורום ובנט בכללי ולא מצאתי שום חלופה! אני, כמו סטודנטים חסרי ממון רבים, גרה בגבעתיים כי זה זול יותר מת"א, נחמד, וגם יחסית נוח להגיע. היה. הרעיון המקורי של קווים פרפריאליים שמתחברים לכמה קווים מרכזיים תדירים הוא רעיון אדיר. הייתי במקומות בהם יש את זה בחול - זה עובד נהדר! (כמובן רק אחרי שינוי בשיטת הכרטוס - אחרת זו גניבה). כלומר הייתי שמחה מאד אם במקום קן 45 אחד בתדירות של 25 דקות בממוצע , הייתי עולה על קו חוצה גבעתיים, מיניבוס בתדירות של 15 דקות, עד לתחנת "האב" כלשהיא ומחכה שם 2-3 דקות לאוטובוס מהיר לאוניברסיטה. עושה רושם שזה לא יהיה המצב. לא יהיה מכלל מענה למרכז גבעתיים - שכאמור יש פה המון סטודנטים. עושה גם רושם שהקווים המרכזיים - לא יהיו תדירים מספיק, וגם לא מרכזיים מספיק. (לדוגמה - קו מהיר ותדיר על ציר נמיר-אוניברסיטה) איזה מוסד בדיוק חשוב יותר בעיר מהאוניברסיטה הכי גדולה בארץ?!? קיצר - יש למישהו מפה של מה שהולך לקרות? היו דיונים על קווים מסויימים אבל בגלל שאני לא מכירה אותם כ"כ קצת קשה לי לדמיין. יש חלופה ל 45?
 

mister K

New member
חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..
שלום לכולם אז אחרי שחברה שעוסקת במשהו שקשור לתחבורה ציבורית הגניבה לאוזניי שהולכים לבטל את קו 45 - חפרתי וחפרתי כמה שעות בפורום ובנט בכללי ולא מצאתי שום חלופה! אני, כמו סטודנטים חסרי ממון רבים, גרה בגבעתיים כי זה זול יותר מת"א, נחמד, וגם יחסית נוח להגיע. היה. הרעיון המקורי של קווים פרפריאליים שמתחברים לכמה קווים מרכזיים תדירים הוא רעיון אדיר. הייתי במקומות בהם יש את זה בחול - זה עובד נהדר! (כמובן רק אחרי שינוי בשיטת הכרטוס - אחרת זו גניבה). כלומר הייתי שמחה מאד אם במקום קן 45 אחד בתדירות של 25 דקות בממוצע , הייתי עולה על קו חוצה גבעתיים, מיניבוס בתדירות של 15 דקות, עד לתחנת "האב" כלשהיא ומחכה שם 2-3 דקות לאוטובוס מהיר לאוניברסיטה. עושה רושם שזה לא יהיה המצב. לא יהיה מכלל מענה למרכז גבעתיים - שכאמור יש פה המון סטודנטים. עושה גם רושם שהקווים המרכזיים - לא יהיו תדירים מספיק, וגם לא מרכזיים מספיק. (לדוגמה - קו מהיר ותדיר על ציר נמיר-אוניברסיטה) איזה מוסד בדיוק חשוב יותר בעיר מהאוניברסיטה הכי גדולה בארץ?!? קיצר - יש למישהו מפה של מה שהולך לקרות? היו דיונים על קווים מסויימים אבל בגלל שאני לא מכירה אותם כ"כ קצת קשה לי לדמיין. יש חלופה ל 45?
יהיה קו חדש מרמת גן לאוניברסיטה - קו 33.
אני לא יודע בדיוק מה יהיה המסלול שלו אלא רק שהוא ייצא מאלוף שדה ויסתיים באוניברסיטה. ורק תיקון קל - הרפורמה היא לא של דן אלא של עיריית ת"א, משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון. לכן תלונות לדן ולאגד לא יעזרו כי אין להם שום מילה בנושא.
 

DanBus43Maalit72

Active member
יהיה קו חדש מרמת גן לאוניברסיטה - קו 33.
אני לא יודע בדיוק מה יהיה המסלול שלו אלא רק שהוא ייצא מאלוף שדה ויסתיים באוניברסיטה. ורק תיקון קל - הרפורמה היא לא של דן אלא של עיריית ת"א, משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון. לכן תלונות לדן ולאגד לא יעזרו כי אין להם שום מילה בנושא.
מקווה שיצא לי לצלם אוטובוס בקו הזה
נ.ב האם יהיו קו "דן" חדשים שיעברו בחולון
 

cooldan612

New member
אוטובוסים רגילים.
עד מתי יהיה אפשר לדעת על כל השינויים?
האם יפתחו הרבה קווים חדשים בגוש דן? כמה קווים ייסגרו? כמו קו 113 שהיה מקניון איילון עד לרחוב קק"ל בתל אביב. אני מצפה שהרפורמה הזאת תביא לשינוים ניכרים בדן אשר יחולו גם על הקווים של חולון ולא רק על הקווים של בת ים. האם הרפורמה הזאת שמתקרב ובאה יהיו המון שינוים או מעט מאוד כמו בשנה שעברה?
 

mister K

New member
עד מתי יהיה אפשר לדעת על כל השינויים?
האם יפתחו הרבה קווים חדשים בגוש דן? כמה קווים ייסגרו? כמו קו 113 שהיה מקניון איילון עד לרחוב קק"ל בתל אביב. אני מצפה שהרפורמה הזאת תביא לשינוים ניכרים בדן אשר יחולו גם על הקווים של חולון ולא רק על הקווים של בת ים. האם הרפורמה הזאת שמתקרב ובאה יהיו המון שינוים או מעט מאוד כמו בשנה שעברה?
לא ניתן לדעת, זה סוד.
נתיבי איילון, עיריית ת"א ומשרד התחבורה שומרים על סודיות בנוגע לשינויים עד הרגע האחרון. חוץ מקבוצת אנשים מצומצמת אף אחד לא יודע כלום עד הרגע האחרון.
 
עד מתי יהיה אפשר לדעת על כל השינויים?
האם יפתחו הרבה קווים חדשים בגוש דן? כמה קווים ייסגרו? כמו קו 113 שהיה מקניון איילון עד לרחוב קק"ל בתל אביב. אני מצפה שהרפורמה הזאת תביא לשינוים ניכרים בדן אשר יחולו גם על הקווים של חולון ולא רק על הקווים של בת ים. האם הרפורמה הזאת שמתקרב ובאה יהיו המון שינוים או מעט מאוד כמו בשנה שעברה?
בפעם המיליון: מדובר ברה ארגון של כלל הקווים
לא רק בדן, והרבה דברים הולכים להשתנות לגמרי, כולל חולון ובת-ים. הפעימה הזו תהיה משמעותית הרבה יותר מקודמתה מחודש אוגוסט 2010. הרבה קווים יסגרו, הרבה קווים יפתחו, את המידע נקבל בהתאם לחסדי משרד התחבורה, ככל הנראה ממש קרוב לתחילת היישום בשטח שנקבע בינתיים לראשון ביולי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה