חצי שנה - משטח פעילות

שירישוש

New member
חצי שנה - משטח פעילות

בני בן חצי שנה ויש לו את האוניברסיטה של ג'ימיני. האם כדאי לקנות לו גם משטח פעילות? אם כן של מי מומומלץ?
 

יעל כץ

New member
משטח פעילות

אם יכולה להוריד את הקשתות. האם אז המשטח יספק אותך, מבחינת גודל?
 

שירישוש

New member
שאלה

האם זה הזמן להואיד הקשתות? נראה קצת קטן למרות שאני שמה על מזרן גדול יותר עם עוד גירויים. האם מוגזם?
 

יעל כץ

New member
תשובה

קודם כל, אם יש לך מזרן גדול - בכל מקרה את לא צריכה גם שמיכת פעילות. המזרן מספק את המשטח הגדול יותר, שמאפשר לתינוק יותר חופש תנועה. לגבי הקשתות - אם הוא עדיין נהנה לשכב ולשחק עם הצעצועים התלויים - תשאירי את הקשתות. אם נראה לך שהוא כבר לא מתעניין - תורידי. אגב, איזה 'אוניברסיטה' יש לך?
 

יעל כץ

New member
אוניברסיטה

את בהחלט יכולה להוריד את הקשתות. תשאירי את היחידה האורקולית (המוסיקלית) ועודדי אותו לתפעל אותה. כשהוא שוכב על הבטן - הראי לו כיצד לחבוט ולקבל את הפידבק של מוזיקה אור ותנועה.
 

שירישוש

New member
מתהפך

תודה רבה. אך כעת למד להתהפך ע הגב והבטן ועוש זאת בשמחה א נראה לי דווקא נכון להשאיר הקשתות, לא?
 

שירישוש

New member
מתהפך

תודה רבה. אך עוד שאלה בכל זאת - הוא לא מזמן למד להתהפך על הגב מהבטן ונלהב לעשות זאת. אז האם לא נכון יותר להשאיר הקשתות היות ומתהפך על הגב? האם יש משחקים אחרים שאותם אפשר לתלות באוניברסיטה שיתנו לו יותר עניין?
 

יעל כץ

New member
מתהפך

כיוון שיש לך גם מזרון פעילות - העבירי אותו מדי פעם למזרן - שמספק לו סביבה רחבה יותר לתרגול ההתהפכות. כדאי שתבדקי מה קורה, כאשר הוא מתהפך לגב ואין מעליו צעצועים. האם הוא מקטר, או מנסה להתהפך בחזרה על הבטן. הפוזיציה הרצוייה יותר בגיל שלו היא - על הבטן. ובכל מקרה, כן, את יכולה להשאיר את הקשתות. כל עוד שהוא מתעניין בצעצועים התלויים - אין סיבה להוריד אותן. צעצועים נוספים לתלייה - כן, בהחלט. יש צעצועים מפלסטיק, שמספקים פידבקים אטרקטיביים של צלילים (לאו דווקא אלקטרוניים). למשל, טחנת הקסמים / טחנת דגים של ססי. זהו צעצוע שאם מורידים את הבסיס - אפשר לתלות אותו בג'ימיני (אוניברסיטה) - יופי של צעצוע לחבוט ולחקור עם הידיים והפה. לססי ולברייט סטארס יש כמה צעצועים שאפשר לחבר לג'ימיני. תסתכלי על הצעצועים שיש לך. יכול להיות שיש לך בבית צעצועים מתאימים. כלומר כאלה שאפשר לחבר עם טבעת לג'ימיני.
 
למעלה