חצי
נשים שלא רוצות ילדים

חצי ../images/Emo32.gif נשים שלא רוצות ילדים

מישהי ששוטטה באינטרנט ומצאה את פורום "נשים שלא רוצות ילדים" ב
, כותבת: "...ההורים מקבלים מסר סותר: מצד אחד, "ילדים זה שמחה" וכולם מצופים ללדת דור המשך, מצד שני יש מסר מובהק שילדים הם מטרד שאותו יש להרחיק ככל האפשר מחברת המבוגרים, החל מהצינוקיות בבתי החולים, המשך בחדרי השינה הנפרדים לתינוקות וילדים, וההפרדה התרבותית בין המבוגרים לילדים נמשכת הלאה עם שליחתו של תינוק בין שלושה חודשים למעון ובהמשך לגן, וזה בא לידי ביטוי בכלל ביצירת מסגרות נפרדות למבוגרים וילדים (אלה לעבודה ואלה לבית הספר). בתרבות כזו, ההורות היא חוויה מסובכת עוד יותר. ובתרבות הזו מקפידים הרבה לומר: אם להורה טוב, אז גם לילד טוב (משפט שבא לעיתים להצדיק פעולה שנעשית לא לטובתו של הילד). ואני דווקא חושבת הפוך: כשלילד טוב - גם להורה טוב. והבחירה בדרך חינוכית ששמה זרקור גם על צרכי הילד (מבלי להזניח את צרכי ההורה), היא דרך שמיטיבה עם הילד, ומתוך כך, מיטיבה גם עם ההורה. או במילים אחרות: זה אינטרס שלנו ההורים להיענות לצרכי הילדים, כי לא רק הם ירוויחו מכך, גם אנחנו. והקושי - שנדמה כאילו הוא גזירת גורל - יפחת. (ולא, הוא לא ייעלם לגמרי, רגעים קשים תמיד יהיו)."
 
ותיחכומי הטוקבקיסטים אינם מאחרים

להגיע ("יוני-דוקטורנט" תגובה 13, למשל): "כמה נקודות: 1. הורשה של הגנים שלנו דרך הבאת ילדים לעולם הוא האינסטינקט הכי בסיסי של כל בעל חיים, כולל בני האדם. בתור "מומחית" למה ש"טבעי" הייתי מצפה ממך להבין אמת בסיסית זו. אין לי שום בעיה עם אנשים שלא רוצים ילדים, להפך, יותר טוב שלא יביאו, אבל לדעתי בסופו של יום הם יתחרטו על כך, כמו שאמרנו אינסטינקט בסיסי. 2. חוסר הבנה בסיסי - "אם לא תביאו ילדים, אתם לא תדעו מה אתם מפסידים!", הם לדעתי בדיוק אותם אנשים שאומרים לזוגות לקראת לידה: "חכו, אתם עוד תראו מה זה ילד!" נכון, כי שני הדברים נכונים, מחד קשה ודורש מאמץ והקרבה לגדל ילדים, מאידך הסיפוק הגדול ברמות שונות מפצה על הקושי וההקרבה. שני הדברים נכונים ולא סותרים זה את זה, זה מסובך מדי בשבילך? 3. משפחת הירשפלד - אחלה, דרך חיים אלטרנטיבית, זכותם והם לא דוחפים את האג`נדה המשונה שלהם כמוך בבלוג. לדעתי הילדים יגדלו עם חסכים רבים אבל זו זכותם. אבל, מרגע שהם אמרו שהם אינם לוקחים את הילדים לרופא משום ש""מה שלא עובר כנראה לא צריך לעבור" צריך פשוט לקחת להם את הילדים, ילד לא צריך למות ממחלה כי יש לו הורים מטומטמים."
 

Tin Tinn

New member
דווקא אני מאד מעריכה את האומץ לקום

ולומר - לא רוצה ילדים. בדיוק בגלל כל הלחץ החברתי שכל כך ברור מאליו שצריך להביא ילדים לעולם. והרי כולנו יודעות שגידול ילדים זו משימה מפרכת, שאי אפשר בשום פנים ואופן לשמור על סגנון החיים הרווקי כשיש ילדים (אלא אם מישהו אחר מגדל אותם) ומי שלא מוכן או מוכנה להקרבה הזו, יעשו עוול נורא ואיום לעצמם ולילדיהם אם יביאו אותם לעולם.
 
למי שחושבת שמה- J-date תגיע הישועה!

אני בטוחה שאין מי שלא זכתה להיתקל בשבועיים האחרונים באחד המיילים האלה, אבל הנה, שתדעו מי מחכה שם
 

Tin Tinn

New member
גמד? אולי, אבל האף../images/Emo70.gif זה לא אף, זה

חדק...
(לא מגיע לו אייקון של פילוני חמוד)
 
טוב, משהו צריך לפצות על הננסוּת

הפיזית, הרוחנית והנפשית, לא? מנסה שוב.
 

ליביתי

New member
אבל קמיליון, אל דאגה

(אם דאגת)... ה
דאגה לתלות ברחבי כל הערים פוסטר ענקי עם דמותו....
 

אורora

New member
אני באמת רציתי

לתהות בעניין "בואו נתפוס אותו יחד" מה הם רוצים שאצטרף לחיפושים. וראיתי היום מישהו ששם שלט על האוטו "פקח/שוטר את בני סלע כבר תפסת"
 

ליביתי

New member
תשובה ברצינות

כן, "הם" בהחלט רוצים ש"את" תצטרפי לחיפושים. גם כשמקצים אלפי שוטרים למשימה שכזו, הרי שעזרת הציבור היא פרמטר חשוב ביותר. בין שבדרך של התנדבות אקטיבית לחיפושים (וע"י כך הגדלת הסד"כ המחפש בפועל), ובין שע"י העלאת המודעות והפצת הקלסתרון. רק שיתפסו אותו כבר
עוד זכורים לי ערבי/לילות האימה בת"א בתקופת "פעילותו"....
 

אורora

New member
אני יודעת

רק שאני משערת שהם מקבלים מאות התרעות שווא. אמא שלי למשל כבר ראתה אותו 3 פעמים. בחיי.
 

catנוע

New member
לפי מה שהבנתי זו לא המשטרה ששמה את

הפוסטרים האלה אלא חברה' פרטיים שהתארגנו, אספו כסף ופירסמו את הפוסטרים בכל רחבי הארץ.
 
למעלה