חשוב באופן קריטי ומהותי

lironsag

New member
חשוב באופן קריטי ומהותי

מהי הפרעה פוסט טראומטית? איך יודעים מהי? איך אפשר להשתחרר מהאבחנה הזאת? איך אפשר להתמודד עם זה שהיא אולי רשומה בכל מיני מקומות כולל קופת חולים, ביטוח לאומי וכו' כי לא הבינו אותי וכי יצגו אותי בלי לתת לי להתבטא והניחו לגבי הנחות ועברתי לפני המוני שנים טראומה ועשיתי מה שאני יכולה כדי לצאת ממנה וכדי לתקן את כל המקומות שיכולתי בהם רשומים מצבים גרועים שהייתי בהם בעקבותיה? האם בגלל שעברתי ת.ד. לפני 22 שנים, תמיד אחשב כבעלת הפרעה פוסט טראומטית? איך אפשר להעלים את זה מכל מיני מקומות שבדקו אותי ואולי רשמו את זה? איך אפשר להעלים את זה אם זה אמנם קיים עדיין? דואר אלקטרוני: [email protected]
 
יש להפריד

בין אבחנה שקיבלת לפני 22 שנים לבין איך שאת מתנהלת היום. אדם שאובחן לפני 22 שנים והתגבר על מה שרשמו לו באבחנה, כלומר חי היום ללא הפרעות הקשורות לאבחנה ההיא, אין שום סיבה שהיום אם יאבחנו אותו ירשמו את אותה אבחנה שוב. אי אפשר "למחוק אחורה" את הכתובים ואת מה שרשמו האנשים שטיפלו בך. זה בדיוק אותו הדבר אם מישהו עובר ניתוח מעקפים. לפני הניתוח היו סימפטומים, הייתה אבחנה, עשו ניתוח - עכשיו האיש בסדר גמור וחזר לחיות את חייו באופן מלא, אבל תמיד יהיה רשום איפה שהוא שבשנת XXXX הוא עבר ניתוח מעקפים. אם לפני 22 שנים הייתה לך הפרעה פוסט טראומטית, זה מה שהיה לך לפני 22 שנים. כלומר, בתיעוד את רשומה כמי שלפני 22 שנים עברה תאונת דרכים והייתה לה הפרעה פוסט טראומתית. זה לא אומר שזה מה שיש לך עכשיו.
 

lironsag

New member
מעולה,אבל

איך אני יכולה להוכיח שאין לי הפרעה פוסט טראומטית, ומה זה אומר בכלל הפרעה פוסט טראומטית, ולמה אני צריכה לשים צלב בשביל לדעת לא לחזור על דברים שאפיינו את הכביכול הפרעה?
 

lironsag

New member
חוץ מזה אני לא בטוחה שאיפה שכתובה האבחנה

הישנה מאוד כתובה גם השנה שלה, ושמה שברור ליע ולך ברור לפיכך למי שקורא
 
למעלה