חשוב! דחוף! ונחוץ!

רוזנה

New member
חשוב! דחוף! ונחוץ!

חבר טוב נמצא ברגעים אלו ממש בצפון, והטיל עליי משימה (משחק כזה...
)- למצוא לו אתרים, אנשים ומקומות מעניינים ומיוחדים לבקר בהם. הוא לא מוגבל באיזור כך שאתם יכולים ממש "לשפוך" את כל העולה על ליבכם ורוחכם... פליז, תעשו את זה מהר... התערבות מוזרה לחלוטין.... יודעת
 

נעמה#

New member
רוזנה היקרה

אין לי ממש אתרים מעניינים, אבל כמסלולים אני ממליצה בחום על העמק הנעלם שנמצא בגלבוע(קצת לרדת אבל שווה את זה...), המסלול מתחיל מתצפית מהר, נדמה לי עצמון,על עמק יזרעאל, ועמק בית-שאן, ואז יורדים את ההר(ירידה קצת תלולה עם הרבה אבנים), לכיוון עמק יזרעאל. הנוף מדהים ושוה כל פסיעה בו! עוד נחל מדהים יש בגליל העליון המזרחי שנקרא החזורי, הנחל אמנם יבש, אך הולכים בתוך הצמחייה, ויש הרבה צל( יש בעיה קטנה וזה שאני לא יודעת בדיוק איך מגיעים לשם, אז מי שיוכל לעזור...) יש עוד מלא, אבל נראה לי שזה יספיק כרגע אז בי בי:)
 

רוזנה

New member
תודה חומד, המידע הועבר ישירות למקור

מעניין מה יקרה
תודה בכל אופן
 

טוב

New member
החזורי

בחזורי אין מים? עד כמה שאני זוכרת הוא מוצף....(במי הפשרות שלגים מהחרמון). אבל באמת יתכן שלא בעונה הזאת. ודרך אגב- כדי להגיע אליו פשוט מגיאים אל מתחת לנווה-אטיב, וזה שמה.
 
אנשים מדהימים

יש בלכ מקום. חפשי את ניר קינן.. אין כמוהו לעודי נפלאות בגליל. הררית מענינת, המצפים בגליל: להתארח אצל אנשי מתת, מצפה הילה ואבירים ועוד. אמירים הטבעונים צמחונים. אנשי המושבים בזרעית, שתולה.. הם מקסימים, מסעדות כורדיות ומה לא.. ערב אל ערמשה שברמת אדמית. בית ג´אן, כולל עין הזקן( למרגלות המירון) ג´יש, פסוטה. עילבון: נדיה והסיפור האישי שלה, יוסף עבדאלל הרוקע נחושת מוטלאק חורי והמרפאת וקוראת בשמן מדיר חנא. אין סוף ועוד לא עלינו לאצבע הגליל. החזורי אין עכשיו מים. בכלל הארץ די" מנוגבת" יש בזוויתן -- קצת יחסית במלון רמות יש את חיליק אבנר ודורון ורביד.. תנסו אותם. לא תתאכזבו. נחל אל על, מזרעת כנף, עין טינה, דרבשיה... הרשימה היא אינסופית. אנשים טובים..צאו לדרך, אני מקווה שתפגשו אותם גם.
 
למעלה