חשיפה וירטואלית - virtual outings

Sודית

New member
חשיפה וירטואלית - virtual outings

רציתי לדבר אתכם על הנושא ולשמוע מה דעתכם. חשיפה וירטואלית "מאחורי הקלעים".... במילים אחרות - רכילות. אני לא מדברת על דברים שנחשפו על דפי הפורום. קורה שחברים שולחים לי מסר ושואלים שאלות על כותבים אחרים. לפעמים אלו סתם שאלות ולפעמים שאלות יותר חודרניות. כמובן שאינני מנדבת שום מידע פרטי שאינו מופיע על גבי הפורום/קומונה. אני מאמינה שכל מנהל/ת אחר/ת נוהג/ת כנ"ל. השאלה שלי היא בקטע הפרטי - שלנו ....(לא כמנהל/ת) מה עושים כאשר מגלים ש.....מידע שמסרתם למישהו באופן מאוד פרטי (נגיד במהלך פלירט (או התכתבות אינטימית) שהיה ביניכם) עבר לאדם אחר שבטח לא הייתם רוצים שיידע ? כמה אמונה מותר לתת בכותב ממול?
 
בלי שום קשר לוירטואלי..ברגע שיצאו המילים

מפינו, כבר אין לנו שליטה עליהן. ברגע שיצאו המילים ממקלדתנו- גם עליהן אין לנו שליטה. מה שאיננו רוצים שיעבור הלאה - אין להוציא...לא בכתב ולא בעל-פה.
מה שאיננו רוצים שיעבור הלאה- לא להגיד.. בקשר למילים בשיחה אינטימית, אישית, פרטית..חוץ מלקוות, לא נשאר דבר. אישית- תלוי ב"רמת הסיכון" של ההדלפה. במקרה הצורך מתנתקת מהמדליף. איני חושבת שיש מה להתלונן ולהאשים, לדון ולברר.. ניתוק. את הנעשה אין להשיב, אבל להבא- שתיקה!! מסתבר שיש מעט מאוד אנשים שאפשר לתת בהם אמון. לצערי. (גם את זה למדתי בזמן האחרון).
 

Sודית

New member
נכון סופי, הכל נכון, כמו בחיים האמיתיים

בגלל זה אסור לחשוב שכאן זה אחרת. גם אני עם הזמן למדתי מאוד להיזהר בדברי.
 

צהלול

New member
פלוטקעס

אצלנו בקרקוב ככה קוראים לרכילות. (זולה). מה זה "סתם שואלים"? אין דבר כזה סתם, לכל שאלה ישנה סיבה, (או צורך להתעשר ברכילות...) דעתי האישית? גועל נפש מרוכז !!! כשאני מוסרת מידע אישי, אני מצפה שכך הוא ישאר ולא יהפוך לנחלת הכלל. כך אני נוהגת. אותו אדם שהפר את אמוני, הפסיד אותי, וכמו שאמרה סוף - ניתוק ! ובכלל, מערכת המסרים של תפוז היא העיר התחתית...(תרתי משמע).
 

Sודית

New member
תואר לא רע - העיר התחתית


מאחר ואני אישית לא טיפוס שמעביר הלאה דברים שסופרו לי, במיוחד אם סופרו בצורה מאוד אישית, חשבתי לתומי שאני יכולה לסמוך גם על אחרים - לצערי זה לא כך. לא מפסיקים ללמוד גם בגילנו המופלג. ניתוק זה דבר ברור, אחרי שמגלים (מה זה כבר עוזר?) אך היום אני יודעת שצריך להיות מאוד מאוד זהירים מלכתחילה..... איך היתה אומרת אימי? - כבדהו וחשדהו.....אני היום יותר ב...חשדהו..
 

seelinewoman

New member
הפסקתי לספור כמה מעלו באמוני

ועשו שימוש נלוז במידע שמסרתי על עצמי. על אחרים לעולם לא אדבר, במיוחד כמנהלת פורום. מתי אדבר? כשאני מכירה אישית את האדם ואני יודעת בוודאות שמה שאני אומרת נכון, והוא הרשה לי, וגם זה רק לטובה. מתי יש בעיה? כשאני כמנהלת פורום היכרויות מתבקשת לשדך, לתווך או לאשש מידע על חברים. זאת דילמה במיוחד כשאני יודעת דברים לא נעימים. ברוב המקרים אשתוק, וארמוז בדיפלומטיות רק אם אני יודעת משהו שעלול לגרום נזק מיידי ברור, כמו פלילים.
 

Sודית

New member
מבינה אותן סליין, זה לא נעים שבוגדים באמון

אך כמו שאנחנו רואים גם בעולם הוירטואלי יכולים בהחלט להיפגע ולהתאכזב בגדול.
 
למעלה