חשיפה פרק אחרון!תגובות...

חשיפה פרק אחרון!תגובות...

סדרה דפוקה ראיתי את הפרקים הראשונים חיבבתי אותה כי היו שחקנים מוכרים והמשכתי לראות...פרק דפוק עוד יותר..אבל הפתיעו אותה עם סצינת הסקס בין קמילה לאלינור!היה טובבבבבבב
 

JTיXל

New member
סיום גרוע לסדרה גרועה!

סדרה פשוט מטומטמת!!!!הכל שם לא קשור וכל כך לא אמיתי !! המשחק גרוע!! למרות שיש כמה שחקנים עם פוטנציאל.... מעניין מה יהיה במקום..
 

JTיXל

New member
הסדרה היתה יכולה להיות טובה

היו יכולים לפתח יותר טוב את הסדרה...ופשוט לעשות את הסדרה טיפה יותר מורכבת! הכל שם נראה פשוט-"אה נפגשנו בואי נזדיין" אם באמת תיהיה עונה שניה..אני מקווה שהיא תיהיה יותר מורכבת..!
 

AmitNHB

New member
מה אני חושב ? טוב...

אני מבין שזו לא אמורה להיות סדרה רצינית מידי, רק עלילה סתמית עם הומור פה ושם בשביל להגיע לקטעים שדנה מילר או נעמה נטיב מתפשטות, אבל פרק הסיום היה באמת מבזה... אפילו מעליב. הטמטום כבר התחיל שבוע שעבר שה"רמבו" ממשרד הבטחון יצא על דעת עצמו להציל את יעל העיתונאית וכמובן שהצליח, לבדו לחדור לארמון ולשחרר אותה. ג'מאל ראה אותם נמלטים אבל במקום לירות בו, החליט לנהל דו שיח. טוב, ערבי... אז הוא מניח את הנשק כאשר "רמבו" מאיים לפגוע ביעל. בשלב הזה כבר ויתרתי על כל הסיטואציה, שיהיה... הם לא ידעו איך לצאת מזה שכביכול הרגו אותה לפני כמה פרקים, אז למה שידעו לצאת הפעם ? ממשיכים... מני נכנס ברגע הנכון להציל את דנה, ok, בן אדם נמצא מאחורי בן אדם עם אקדח שלא יודע שהוא שם. מה הוא יעשה ? ייקח חפץ כבד ויחבוט לו בראש ? מה פתאום הוא יכנס למאבק עם הבן אדם (שהוא גם שוטר בכיר וגם עבריין) וכמובן שגם יצליח להשתלט עליו (לא שהראו לנו איך...) טוב, מטומטם מטומטם אבל איך שהוא בגדר הטמטום הסביר... עד שמגיע הסיום - כאן כבר החליטו להסתלבט איתנו עד הסוף. קמילה יוצאת לדייט. עם מי ? ציטוט: "תדעו בסוף הפרק". יסמין רואה את דנה בטלויזיה בשידור חי. האם תקבל את שוק חייה ? לא. היא תתלוצץ, "מה הם לא יעשו בשביל רייטינג". חיחיחי, איזה צחוקים. אם תיהיה עונה שנייה, תעשו טובה, יותר סצינות אירוטיות, ופחות דיבורים.
 
למעלה