חתולים בבסיס צבאי

DontEvenBlink

New member
חתולים בבסיס צבאי

אני בדילמה כאן.
אני בטירונות, ויש חתולה עיוורת שאני רוצה להוציא מהבסיס. דיברתי עם גירגורים והיא תוכל לגור בבית מחסה ברמת ישי. כבר יש לי תוכנית איך להוציא אותה משם, אבל הבעיה העקרית שלי: האם מותר? יש חוק שאומר שאסור לגעת בחיות בבסיס, אז למה שיסכימו לי להכניס חיה לכלוב, ולהוציא אותה מהבסיס? אם אני אשאל: בטוח יגידו לי שאסור. איך עושים את זה? למישהו יש ניסיון של הוצאת חתולים מבסיסים? באיזה בעיות נתקלתם?
ובקשר לחתולה עצמה: האם זה בסדר לחתולה שיוציאו אותה ממקום שהיא רגילה אליו ויעבירו אותה לבית מחסה? היא עיוורת, אבל אני רואה שיש לה מקומות קבועים שהיא נמצאת בהם ליד חדר האוכל. היא מאוד מאוד אוהבת ליטופים, ואני מלטפת אותה כשאין מפקדים בסביבה. יהיה לה טוב לעבור לבית המחסה של גרגורים? ראיתי בתמונות שיש אצלם חתולים עיוורים בוגרים, וגם כשפניתי להם באותה שאלה הם אמרו שלחתולה יהיה יותר טוב בבית המחסה מאשר בבסיס.
 

אור ירח4

New member
אבל היא רגילה למקום שהיא נמצאת

מקבלת אוכל.
לדעתי עדיף להשאיר את המקום הפנוי בבית המחסה לחתול שבאמת זקוק לו,
אם היא לא סובלת ולא מתעללים בה לדעתי עדיף שתישאר במקום שהיא מכירה ורגילה,
זו דעתי
 

סקיפי

New member
אתה בבעיה

חתול נמצא ברשימת המזיקים של צה"ל. אם היית בסדיר לאף אחד לא היה אכפת, אבל בטירונות אם תתפס יזמברו לך את הצורה.. אני הייתי פונה למפקד ומסבירה לו את המצב. תדגיש את זה שגרגורים יכולים להגיע עד לשער הבסיס, ותבקש ממנו רשות לעשות את זה. רוב הסיכויים שהוא יסכים.
 
ברור שחייבים להוציא אותה מהבסיס!

זו ההגדרה הקלאסית לחתולה שצריכה להיות בגרגורים. אם עכשיו לא פוגעים בה, אין שום דבר שמבטיח שזה לא ייקרה עוד שנה או עוד שנתיים, וחתולה עיוורת בכלל לא יכולה להגן על עצמה.
 
למעלה