חתונה ממבט ראשון

סיגלית 2014

New member
מנהל
אני יכולה להבין את הבחירה

הנשית בגובה אצל גברים. זה יפה, זה סקסי, זה מושך, זה "משדר" גנים טובים.

אבל בבחירת בן זוג לחיים, לדעתי, זו לא התכונה היחידה שצריכה להעסיק אישה רווקה שמחפשת זוגיות. אישה (שמחפשת זוגיות ולא רק זרע) שמתמקדת רק בגובה היא שטחית.
 

מאלף שבלולים

Well-known member
כשהיה לך רלוונטי

כנראה שהיית בחברת הנשים הלא נכונות.
אם הרגשת שגבהת ב20 סם רק בגלל חשבון הבנק שלך, מצבך קשה.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
מאד מעניין הניתוח שלך

ומעניין עוד יותר מאיפה אתה מביא את המדגמים האלו.
יותר מעניין אותי הניתוח שלך לגבי העדפות שלי:
בעלי, שאני מכירה אותו 20 שנה, לא בחור גבוה, וכשהכרנו וגם לאחר שנתיים כשהתחתנו, לא היה לו גרוש על התחת?

אתה כנראה לא מכיר את הפורמט "חתונה ממבט ראשון". עם כל הכבוד, לדעתי (וזו דעתי בלבד) בחורה שמכירים לה בחור עם ראש על הכתפיים, מבוסס (כמוה), משכיל ומקסים שיש להם לא מעט דברים משותפים, והיא מוטרדת מכך שהוא נמוך ולא בא לה לתת לו צ'אנס, היא לא "מספר מתוך מדגם", היא שיטחית ומטומטמת.
שתחכה בגיל שלה לבארד פיט.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
אני מכירה מחקר דומה


בשם Spaghetti with meatballs,
שבשורה תחתונה מראה שנשים עם ציצי גדול נחשבות ליותר אטרקטיביות ויכולות להשיג בני זוג ביתר קלות.
המחקר נעשה על כלל אוכלוסיית הגברים ברחבי העולם בגלל הדימיון בחשיבה הגברית בלי שום קשר למוצאם.
עוד עולה מהמחקר שיש קורלציה בין צבע השיער למידת המשיכה. ככל השיער בהיר יותר ונוטה לבולנד, כך כמות הריר שמופרשת מהפה הגברי הפעור גדולה יותר, מה שמלמד על עוצמת המשיכה הגבוהה יותר.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
אני לא צוחקת עליך

אני רומזת שאין שום קשר בין מה אתה מציג לבין הדיון.
הרחבת בנושא של גובה ומצב כלכלי הצגת מחקר שמראה התאמה בניהם אך ההתאמה הזו לא רלוונטית לדיון כי אומנם מדובר בגבר נמוך אבל מבוסס (ראה תשובתי לחייבת להגיב) ועדיין הבחורה לא מעוניינת כי הגובה מאד מפריע לה.

אני חושבת שזה היה ברור עוד בהודעה הראשונה ונתתי לך דוגמא נוספת שמסבירה שהמחקר שהצגת לא רוולנטי והתעלמת ממנה.
זכותך.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
כל הכבוד על הצגת המידע

בעיני אותה אחת מהתוכנית שסיפרתי עליה, היא שיטחית.

גם אם התנהגות זו היא אופיינית למרבית הנשים, כתבתי שאני יכולה להבין כי גובה מושך (כמו שגברים נמשכים יותר לנשים בהירות או עם בלקון מרשים
).
אבל בסדר העדיפויות, להעמיד גובה במקום הראשון, לא מדבר אלי ולא מבינה את זה. אני מכירה מישהו כזו אישית ומכונה לצאת אך ורק אם גברים גבוהים. בעיני זו שריטה.
ההצגה המדעית לגבי ההתפשרות על גובה תמורת כסף (שכפי שהבנת גם לא ברורה לי), לא רלוונטית בדיון הזה של אותה אישה ספציפית מהתוכנית המדוברת כי גם שאר המעלות שלו (כולל ביסוס כלכלי) לא מדבר אליה. היא בעמוק על הגובה שלו.

שיטחיות. אולי בעיניך לא, בעיני כן.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
חתונה ממבט ראשון

מה דעתכם על הפורמט? אתם צופים?

תכנית הריאליטי היחידה שאני מרשה לעצמי לצפות בה. מעוררת ציפיה, רומנטיקה וחיוכים אבל לא תמיד. אני שואלת מה קורה לנשים בתוכנית הזו.
בעונה הנוכחית, עד כה, לדעתי הגברים מקסימים, מתוקים, מבינים וג'נטלמנים.
לא מבינה מדוע הנשים נוהגות כפי שנוהגות: האחת מתמקדת בגובה ומתעלמת מהיתר (מדוע הגישה כל כך שיטחית?), השנייה "לא יכולה להכיל ג'נטלמניות" (??).
לגבי השתיים האחרונות, הדמעות והחיוכים שלהן מראות שיש להן יותר רגש.

אומנם לא הוגן לשפוט אותן וברור שזהו תהליך לא פשוט ... עדיין קשה לי להבין את הנשים שם.
 
רוצים להצליח אבל

בטח יוצרי התוכנית רוצים בסיכומו של דבר המשך זוגיות לאחר התוכנית. אבל זה לא ממש מצליח, אז הדגש הוא העניין שתקופת היחסים של 42 יום מפיקה.
אז זוג של מוצי-פוצי כל היום אולי מעניין אבל לא כמו מערכת בין אנשים שונים ואו ביקורתיים מדי /לא מוכנים עדיין לזוגיות.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
יוצרי התוכנית רוצים בסופו של דבר

ריטינג.
תוצר הלוואי הוא, אולי, זוגיות.
אם לא, משתתפי התוכנית מקבלים חשיפה וימצאו זוגיות לאחר מכן, אם הזוגיות שניסו בתוכנית לא תיצלח.
מה שמצטייר מהשיחות של "המומחים" בתוכנית הוא שהם בוחרים לזווג בני זוג שיש להם דברים משותפים אבל הזוגיות הזו אמורה גם להעביר שיעור מסוים (אולי זו הסיבה שלא מצאו זוגיות עד כה).
לא ראיתי זוג של מוצי פוצי, אבל משהו שנבנה עם הזמן יש לו יותר סיכוי להצליח.
 
הרושם שנוצר, לפחות אצל חלק מהצופים, הוא שה"מומחים"

מתאימים לאנשים דווקא את מי שהם אמרו שהם לא מעוניינים בהם. זה לא משנה למה הם לא מעוניינים בהם - אולי יש להם טראומה כזאת או אחרת, או וכו' - כל אחד נותן רשימה קטנה של מה שהוא לא רוצה, אז למה דווקא להתאים לו מישהו שהתכונות שלו כן מופיעות ברשימה?
לא רוצה רוסי? קבלי רוסי. לא רוצה נמוך? קבלי נמוך. וזה לא שלא היו אופציות אחרות לבחור מתוכן - אבל הם דווקא בחרו ההפך, אולי כדי שזה יהיה יותר מעניין או משהו כזה, ובלי להתחשב בכך שמדובר בחיים של אנשים - וגם הדחייה שחווה זה שנבחר כי הוא "ההפך" וגם אי הנעימות שחווה זה שבחרו בשבילה את "ההפך" ופוגעים בשניהם, קורים בשם הרייטינג ובלי להתחשב ברגשותיהם.
במקרה כזה, ברור למה כשמישהי מבקשת רק לא איקס ואז נתקלת בחופה דווקא באיקס, התחושה הראשונית שלה תהיה אנטי (היא הרי ביקשה במפורש שזה לא מה שיהיה), והיא צריכה להתגבר על התחושה הזאת כדי בכלל להתחיל לשקול את האדם שעומד מולה - וזה לא קל. זה שונה ממצב שמישהי, בגדול, לא רוצה גבר נמוך, אבל פוגשת דווקא גבר נמוך באיזו מסיבה, ואז הם מתחברים. פה זה "דווקא", ולאנשים קשה עם דווקא.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
מתאימים לאנשים דווקא את מי שהם ביקשו שהם לא מעוניינים?

עד היום (טווח גילאים 30-40) הם יצאו עם מה שהם חשבו שהם מעוניינים ולא הלך להם. לא הלך עד שהגיעו לתוכנית הזו.
אז למה לא להיפתח לדברים אחרים?
למה להישאר מקובע ולדפוק את הראש בקיר?

להגיע לתוכנית זו הייתה הבחירה שלהם.
אני רואה את הדווקא הזה, אם הוא קיים, בא כדי ללמד אותם משהו.
 
כן, ללמד אותם לא ללכת לתוכנית

שאכפת לה מרייטינג ולא מהם כדי לחפש בן זוג לחיים. לקח חשוב באמת.
 
כן, אני נשואה.

מי שלא מבין הוא מי שלא קולט שיש פה אינטרס ליוצרי התכנית, והוא ל-א למצוא את הזיווג הטוב ביותר.
אין קשר בין מה שקורה שם לחיים האמיתיים, ולכן להתייחס למי שמעביר ביקורת על מה שקורה שם כאל "אי הבנה" של יחסי זוגיות בחיים, זו למעשה אי הבנה של הפורמט ושל תכניות מציאות באופן כללי. כאמור, אין קשר. וזה ממש לא אומר שמישהו שפוגש מישהו שלא תואם לדרישות אפריורי שלו לא צריך לתת לו צ'אנס - כאמור, אין קשר, ובמציאות הדרישות יכולות בקלות להיזרק מהחלון ברגע שיש התאמה, וזה בהחלט קורה. התכנית היא לא המציאות - בשום צורה.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
ברור שיש אינטרס ליוצרי התוכנית

ומטרת העל היא ריטינג כמו כל תוכניות הריאלטי, אבל את מפספסת כאן נקודה.

ראשית, מי שהולך לתוכנית הזו לא יחזור אליה (לפחות עד היום לא חזר אליה). הסיבה היא לא כי התוכנית נכשלה, ההיפך, התוכנית נותנת למשתתפים חשיפה וחלק מהם מצאו זוגיות לאחר התוכנית. לכן הלקח שרשמת בהודעה הקודמת לא רלוונטי.
העיקר, למרות מטרת העל של תוכנית ריאליטי, בהתבוננות מעבר, רואים שם חבר'ה מעל גיל 30 שלא מצאו עד היום זוגיות. האפשרות היא למצוא זיווג מתאים ביותר מכל משתתפי התוכנית (כל מי שהגיע למבחנים).
מאז ההודעה שלי, שתי הדוגמאות שנתתי פנו לכיוונים שונים. לגבי הדוגמא של הבחור הרוסי, יש התפתחות לטובה, כי אותה בחורה כנראה הבינה שהיא צריכה לשים את הדרישה הזו שלה בצד ולהתבונן על המכלול.
לגבי אותה דוגמא על עניין הגובה, בחרו לה גבר שדומה לה בכל כך הרבה תחומים ויכול להיות שעונה על הרבה בקשות שלה אבל לא עונה על בקשה אחת: בחור גבוה. עד כמה שאני זוכרת הייתה התלבטות של הפסיכולוגים בינו לבין בחור גבוה אחר שלא התאים לה כמו הבחור שהתאימו לה.
אז אני שואלת, בחייאת, בחרו לך בחור עם ראש על הכתפיים, אינטלגנטי, מבוסס, שדומה לך בהרבה פרמטרים ובעיניך הוא מקסים (היא אמרה את זה למצלמה לא פעם), אז את מעקמת את הפרצוף בגלל הגובה ונותנת לו להרגיש חרא?
צאי מזה!
תורידי את האף הגבוה שלך ותנסי!

ודבר אחרון, לדעתי, זוגיות שנבנית עם הזמן היא "חזקה" יותר ובעלת פוטנציאל גדול יותר. למרות שיש צדק בדבריך ומה שקורה בתוכנית שונה מזוגיות בחיים האמיתיים, עדיין בכל הזוגות בתוכנית שהיה קליק מהיר, זה לא שרד אפילו כמה ימים.
 

פ נ ט i ם

New member
לא צופה ולא מעניין אותי

לא צופה בריאליטי באופן כללי. אני כנראה חסר רגשי חטטנות...
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
חבל

גם אני לא צופה בתוכנית ריאלטי, חוץ מהתוכנית הזו (שהסתיימה לה בינתיים). מעניין למרות שזה ערוך, עדיין לראות את הדינמיקה בין זוגות שרק עכשו נפגשו.
 
למעלה