טוב אז חזרתי...

southern girl21

New member
טוב אז חזרתי...

אומנם חזרתי לפני חודש אבל פשוט שכחתי לעדכן... אני לא יודעת אם מישהו זוכר, אבל אמרתי שאני הולכת להופעות שלהם בהוואי... הייתי בשתי הופעות - בווקיקי ובמאווי... והיה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הופעה ראשונה היתה באוויר הפתוח, ופשוט עמדנו (ממש רחוק) מהבמה אבל היה מרווח והיה סבבה... מלא מלא מלא שירים מסייאנס שזה היה מדהים!!! יום למחרת ההופעה במוואי, הייתה במקום קטן (פיצי,קחו במה של היכל תרבות עירוני והוא יהיה יותר גדול) ופתוח גם כן, קניתי לי גופיה מהממת של love hurts..:) היינו שורה ראשונה, ברנדון היה מולנו, יש תמונות מהממות, אבל אני פשוט בעבודה עכשיו...:\ אני לא בטוחה שהלינק יעבוד, כי זה התמונות שחברה שלי העלתה, התמונות שלי חסומות לאנשים שהם לא חברים שלי שם... http://www.facebook.com/album.php?aid=24424&id=748308574&op=40 בקיצור היה מדהים - והמלצה אישית: תיסעו להוואי!!!! אין דברים כאלה....:)
 

koko992

New member
וואו כיף לך...מחכה לתמונות...../images/Emo6.gif../images/Emo13.gif

 

koko992

New member
נו , מה עם תמונות?../images/Emo6.gif

אני מחכה לתמונות של ברנדונדון..מתיי את שמה ...?
 

southern girl21

New member
תמונות...

שמתי לינק בגוף ההודעה לפייסבוק של החברה שלי שהעלתה תמונות... http://www.facebook.com/album.php?aid=24424&id=748308574&op=40 תהנו..:)
 

koko992

New member
הקישור של התמונות לא עובד...../images/Emo10.gif !

אוף אני מתה לראות אותם...
 

southern girl21

New member
לצערי

פייסבוק לא עובד לי בעבודה, יש חסימה מהשרת..:( אני אבדוק בבית, יכול להיות שהיא גם חסמה את הפרופיל שלה ואם כן אז אני אעלה תמונות לפה... , מקסימום אני אעלה תמונות להייד פארק ואשים פה לינק....
 
למעלה