טוב אז ככה...

טוב אז ככה...

אני חייבת להגיד את זה... אני מתה על נטליה וסוף סוף יש לה פורום... אבל חשבתי שכשיהייה לה סוף סוף פורום יהייה בו דברים מעניינים ובינתיים אני רואה שהפורום ממש יבש... אז אולי תתחילו לדבר על כל מיני נושאים הקשורים לנטליה... יאאלה זה הפורום של המלכה!!!! ויש מלא נושאים לדיבור... לדוגמא:הסדרות שלה, הדיסקים שלה, ההופעות שלה, קצ´ורה הסידרה החדשה שלה.... ובאמת למה שלא תדברו על קצ´ורה ומה דעתכם דעתכם עליה!!!!!!!... ודרך אגב מישהו ראה את הסרט שלה ארגנטינאי בניו יורק???? ואם כן מאיפה אפשר להשיג אותו?????!!!!!, ואני יודעת שהוא לא הגיע לארץ אבל בכל מקרה אולי אפשר להשיג אותו מאיפושהו...
 
אז רגע שאני יבין!!!!!!!

אתם לא עונים סתם ככה כי באה לכם לכם להיתעלם??????!!!!!!!! או שפשוט אין כאן אף אחד????????!!!!! נו באמת תביאו לפורום הזה קצת חיים...... אוףף איתכם...
 

Tustus

New member
../images/Emo41.gif אני כאן וכנסי ../images/Emo41.gif

כמה זמן אני מחפשת פורום רק לנטליה! וסוף סוף יש אחד כזה!
וראיתי את הסרט שלה, איזה סרט יפההה!
האיכות של הקלטת גרועה... אבל חפיף העיקר שיש לי את הסרט. אההה, והשגתי אותו דרך החלפה עם עוד ילדה
לכולם לראות אותו
 

Tustus

New member
../images/Emo41.gif כנס ../images/Emo41.gif

קודם כל- ברכות על הפורום! סוף סוף יש פורום רק על נטליה! ואת הקלטת החלפתי עם מישהי מהאינטרנט ששלחו לה את הסרט מארגנטינה.
 
ממממממההההההה???????????!!!!!

ייווו אני מתה לראות את הסרט..... את יודעת אולי מאיפה או ממי אני יכולה להשיג כיום את הסרט???!!!!! אולי לאותה הילדה יש עוד קלטת או משהו או שאת יכולה לשכפל לי את הקלטת ואני ישלם לך????????!!!!!!
 

Tustus

New member
כנסייי ../images/Emo8.gif

אני לא יודעת למי יש את הקלטת אבל אני יכולה לשכפל לך בתשלום אם את רוצה... יש לך אי סי קיו? שלי זה 150813322 אם יש לך אז תשלחי לי הודעה ונסכם כבר על הקלטת.
 
אשכרה הפורום ריק...

מה זה? זאת המלכה נטליה! ראיתם ת´פורום של ג´ניפר לופז? איכס... אבל תראו כמה כותבים שם... והוא מלא... תגיבו על כל מה שאתם יכולים רק ככה הפורום יחזיק מעמד!
 
חחחחחח בכלל לא ידעתי שאת פה!

כזה אני לא מסתכלת על השמות ורק אחרי שכתבתי פה קלטתי שאת פה...
 
למעלה