טוב אני לא יודע אם זו המטרה, אבל ..

ממממ טוב אז...

http://stage.co.il/Stories/609049 'דשא ופרחים' טוב אז בגלל שבבמה לא הגיבו לי לזה עדיין (אם אני לא טועה) תגידו לי מה אתם חושבים (פה או בעמוד עצמו). (יש איזושהי צרידות פה ושם בקול, כאב לי הגרון, אל תתייחסו)
 

orbiti

New member
שיר יפה

מלודיה יפה, טקסט מצוין. גם נגינה לא רעה על הפסנתר. הערות: ההשפעות של אביתר בנאי זועקות החוצה בכל תחום, אבל בעיקר בביצוע, מה שמביא אותך למקומות לא טובים לדעתי, הייתי מעדיף אם תתרחק קצת מהמניירות הביצועיות שלו, ותפתח לעצמך משהו עצמאי יותר, אישי יותר. לדעתי יש לך את הפוטנציאל לפתח קול ייחודי ומקורי, בלי שום קשר לאביתר בנאי ולסגנון הכ"כ מובחן שלו. מעבר לזה, אתה חייב לעבוד על יותר דיוק בפיץ'. אני יודע שגם אביתר בנאי מזייף מדי פעם, אבל זאת המניירה האחת שפשוט אסור לך לקחת ממנו. הערה נוספת לגבי העיבוד: הרעיון של הסינתי ברקע מגניב, אבל די מהר הוא מציק, כי הוא מנוגן בצלילים ארוכים בלי שום הפסקות. כשאתה כותב תפקידי רקע, נסה לכתוב פראזות ליווי, במקום צלילים שימלאו כל שניה אפשרית. מקווה שלא נשמעתי שלילי מדי. אתה נשמע מוכשר מאד, ואשמח לשמוע חומרים נוספים שלך.
 
תודה

לא נשמעת שלילי מדי.. התחלת בצורה חיובית דווקא :] אממ , אני די מסכים איתך על הכל, אני אעלה פה עוד יצירות שאני אשמח שתגיב עליהם.
 

A N I g M A

New member
זאת בדיוק המטרה.

סבבה, אני אגיב
 
למעלה