טוב,חצלול שלי

וולפהרט

New member
טוב,חצלול שלי

מאתמול בבוקר, אחרי תקופה יבשה של כמה חודשים. חזרתי לשיא הכושר כמעט. ישבתי בספה ליד בחורה שלא הכרתי. לא זוכרת מה הבהיר לי שזה חלום אבל נפלה עלי ההבנה. שאלתי אותה דבר ראשון איך קוראים לה, זה מן קטע שלי בחלומות לתשאל אנשים על השמות שלהם. היא ענתה שיסמין, ואני אמרתי לעצמי: "כן, כמו זאת שעבדתי איתה, ככה אזכור". שאלתי אותה מאיפה מכירה את החתול שלי (כי כנראה היה איתו משהו בחלום לפני זה) והיא ענתה שמזמן כשציירתי לה אותו על הגב שלה. ביקשתי לראות. הגב שלה היה מלא קעקועים אבל הוא לא היה ביניהם. היה של מלך האריות ועוד. וכמו כיתוב בבדיקת מציאות, הציורים התחלפו לאחרים, והבחורה הביאה את זה קדימה כדי שנמשיך לחפש את החתול שלי. (הביאה את הלוח של הגב שלה?! כנראה שהיה ניתן לשליפה). אמא שלי קראה לי לראות משהו מגניב. קמתי אליה ואז נזכרתי במטרה שהצבתי לי כרגע, אז עזבתי את אמא שלי בלי נימוס והלכתי לכיוון הדלת. תכננתי לפגוש מישהו ספציפי ולתשאל אותו. אז ניגשתי לדלת וכל הדרך התרגשתי מהעובדה שאני בחצלול וזוכרת את המשימה, אז החלום כמעט נשבר לי, אז מחאתי כפיים ושפשפתי אותן זו בזו ובבגדים וזה עזר. הבעיה היתה שהדלת היתה נעולה. פתחתי עם המפתח אבל זה היה יותר מסיבוב ועדיין לא נפתחה והחלום נשבר לי.
 

ronpul

New member
מגניב.

כבר הרבה זמן שלא חלמתי חלום צלול שזכרתי אותו (לא כותב יומן חלומות ולא מתאמן על בדיקות מציאות).
לפני מספר ימים פתאום קיבלתי צלילות בחלום, התלהבתי והחלטתי לנסות לעוף. הושטתי ידיים כלפי מעלה בתקווה שזה וההחלטה להתרומם תספיק, ולהפתעתי זה אכן הספיק. ציפיתי שסה"כ אתרומם באוויר אבל ארגיש אותו דבר, כלומר שבגלל שמדובר בחלום ציפיתי שהתחושה לא תהיה כאילו אני באמת באוויר, אלא רק שאראה דברים מלמעלה (קצת כמו שאם צוללים במים בחלום, לא סביר שנחנק), ולהפתעתי הרגשתי ממש כאילו אני באוויר. הרגשתי את הגוף מתנתק מהקרקע ומתרומם, הרגשתי חוסר כוח משיכה ומן "פחד גבהים" כזה שמרגישים כשנמצאים באוויר או כשמסתכלים למטה ממקום גבוה.
התחושה הזו הלהיבה אותי והפחידה אותי קצת כי לא ציפיתי לה וגם חששתי ליפול, ואז החלום נגמר.

נכון, הוא לא מיוחד ולא מאוד מעניין, אבל הוא עדיין סיפק לי חוויה שאני פחות זוכר ממרבית החלומות שלי. מה שייחודי מבחינתי בחלום זה עד כמה התחושה של להיות באוויר היתה ריאליסטית ולא "מזויפת", כלומר המוח בחלום לא ניסה לעשות חיקוי זול של תחושת תעופה באוויר, אלא הוא הכניס לפעולה הזו את התחושה האמיתית שקיימת במציאות כשאני חווה גבהים.
 
למעלה