טוב לי יש שאלה

Subway0

New member
טוב לי יש שאלה ../images/Emo4.gif

יש לי אייפוד. ואני משתמש במקינטוש מערכת הפעלה 10.3.5 האם אני יכול לעבור למחשב פיכסי (עם מערכת הפעלה חלונות
) עם יו אס בי 1 ולהוריד קבצים לאייפוד בלי לפרמט את האייפוד לפורמט חלונות? ובכלל האם אפשר לחבר את האייפוד למחשב עם יו אס בי 1?
 

henchook

New member
כן ולא

בשביל לעבור ל-PC, צריך לפרמט את ה-iPod כך שישתמש ב-FAT32 במקום HFS, למרות שאם סימנת לאפשר להשתמש ב-iPod כדיסק קשיח, יכול להיות שתוכל לראות אותו בתור USB Mass Storage Device כשתחבר אותו ל-PC, אבל לא בטוח. לדעתי ברגע ש-iTunes מזהה שחיברת iPod בפורמט HFS ל-PC הוא מציע מייד לפרמט אאותו. אפשר להשתמש ב-USB1.0 במקום USB2.0, אבל זה איטי מאד, וגם מערכת ההפעלה מציגה הודעות מציקות בסגנון "A high-speed device is plugged into a slow port" כל פעם שמחברים את ה-iPod.
 

Subway0

New member
אני צריך את האייפוד רק להתעקת

קבצים מחלונות למק, כשיהי לי מתאם ליו אס בי 2 אני אנסה ואדווח על תוצאות. מדובר בקבצים גדולים שהם יותר מכמה ג'יגות ולכן עדיף אייפוד ולא דרך הרשת בשלב הזה.
 

henchook

New member
דווקא עדיף רשת

אם שני המחשבים מחוברים לאותה רשת, עדיף להעביר את הקבצים דרך הרשת. אמרת שיש לך USB1.0 ב-PC, וזה אומר שיקח המון זמן להעביר אותם ל-iPod... משהו כמו 2-3 שניות למגה, כלומר סדר גודל של שעה לכל גיגה. לעומת זאת, ברשת ביתית מהירות ההעברה היא כנראה 100Mbps שזה יוצא משהו כמו דקה עד דקה וחצי לגיגה.
 

Subway0

New member
מדובר בשני מחשבים שאין בינהם

רשת ביתית משותפת. אז יקח לי שעה לג'יגה, זה בידיוק מה שאני צריך, בבית יש לי פייר ווייר ואז העתקה בחזרה למקינטוש תהיה ממש מהירה.
 

mmad il

New member
נצל"ש, למה כדאי לי לפרמט את האייפוד

אני הולך לקנות אייפוד עוד חודש-חודשיים. ואני חושב למה כדאי לי לפרמט אותו. אני רוצה שאני גם יוכל להשתמש בו במק לשירים, וגם בפיסי, לפחות שיהיה לי אפשרות בפיסי להעביר קבצים איתו למק, ומהמק לפיסי. מה דעתכם?
 
למעלה