טוב מאוד שידיעות מידרדר וישראל היום בעליה...

טוב מאוד שידיעות מידרדר וישראל היום בעליה...

זו בשורה טובה לדעתי למדיה ולכלל הציבור שידיעות אחרונות "הצהובון של המדינה" בתקופה האחרונה , מפסיד לטובת "ישראל היום". קצת צניעות לא תזיק לעיתון הזה למנהלים הבעלים והעיתונאים העובדים בו, שהפכו להיות שחצניים ויהירים במשך השנים מול העיתונים האחרים והמדיה בכלל. אולי עכשיו יקבלו פרופורציות מי הם ומה הם שווים באמת.... ניגמר המונופול של ידיעות וטוב שכך.
 
ובינתיים, בזירה המקוונת...

Ynet של "ידיעות" הוא אתר החדשות המובהק המוביל, עם שיעור חשיפה של 59.8%, כך לפי סקר TIM למחצית השנייה של 2010 שפורסם אתמול. NRG של מעריב משתרך הרחק מאחור עם 22.5% חשיפה, ואתר האינטרנט של "הארץ" מסתפק ב-11.4% בלבד. אתר האינטרנט של "ישראל היום" לא ברשימת 24 האתרים הנצפים. תוהה אם ב"ישראל היום" מתעתדים לתת פייט ל"ידיעות" גם ברשת ע"י הקמת אתר חדשותי עצמאי, או שימשיכו להסתפק בפרסום המהדורה המודפסת בפורמט דיגיטלי...
 

babanet

New member
מה טוב?

מוטי הדברים שלך היום מקוממים אותי אבל הכל ברוח טובה... הטרגדיה של המהפך בתחום התקשורת הוא שעצוב שעיתון שנתמך ביודעין בידי איש עסקים המקורב לפוליטיקאי מריח כמו שוחד בחירות,אולי לא מריח זה ממש שוחד בחירות. ישראל היום לא אוביקיטיבי ומגמתי ברמה מזעזעת (גם ידיעות עיתון מגמתי ופוליטי אבל זה דיון אחר).
 
גם ידיעות עיתון מגמתי ופוליטי אבל זה דיון אחר

נתת את התשובה בעצמך בכותרת... והרשה לי להחליף מילה בסיומת שלך במקום ישראל היום .."ידיעות לא אובייקטיבי ומגמתי ברמה מזעזעת..." ועכשיו לעצם העניין, מסכים איתך שזה מזכיר את האימרה "זה נבלה וזה טריפה", ישראל היום בהחלט רחוק מלהיות עיתון אובייקטיבי (יש בכלל עיתון כזה לדעתך? לדעתי לא ),למרות שחלק מחברי שקוראים אותו וטוענים שהוא לא רע, אבל כמי שיש לו הרבה שנות ניסיון עם המנטליות השחצנית של ידיעות אחרונות בעברי כפרסומאי וגם כיחצן בשנים האחרונות, אני מברך על התהליך של החלשת ידיעות אחרונות. ככל שתהיה תחרות גדולה יותר במיוחד בעיתונות הארצית היומית, כן ייטב לכולנו. (נ"ב אגב, מה זה הקישור שצירפת ומה הקשר שלך לאתר?..).
 
למעלה