טוב צריך עזרה נראה לי זה קשור לעין הרע.

גרף1989

New member
טוב צריך עזרה נראה לי זה קשור לעין הרע.

שלום לכם אני בן 18 וחצי, ובחצי שנה האחרונות הכל הולך לי הפוך. עברתי מיונים ליחידה מסוימת והתקבלתי כמובן שסיפרתי לכל מי שאני מכיר ודי התלהבתי מהענין, כעבר מספר ימים קיבלתי הודעה שלא ניתן לשבץ אותי ביחידה, היה לי אוטו יפה ונחמד, שהייתי נוסע איתו, וכבר עברתי איתו 3 תאונות של חוסר מזל טהור, לא קשור לתנאים בכביש, לא טעות שלי ולא טעות של אף אחד, צירוף מקרים בלתי נמנע. ויש עוד מלא דוגמאות מהחיים עצמם, אני מרגיש ממש מקולל. מה אני יכול לעשות אם בכלל?
 

goanin

New member
לא...

אתה בן 18 וחצי, אל תתן לשטויות למלא לך את הראש בגלל נסיבות החיים. החיים לא פשוטים וצרות באות בצרורות..
 

YugiBoy

New member
אל תאשים אמונות טפלות.

אנשים מאשימים יום רע בגלל חתול מסכן, אחרי שהם אומרים משהו שעלול לקרות הם דופקים על השולחן, מפחדים מלשבור מראות וכו'.... דיי. אין דבר כזה מקולל. יש משפט קטן ונדוש שעושה את העבודה בצורה יסודית. תחשוב חיובי יהיה חיובי. לא תוך יום ולא בתוך יומיים, אבל תהיה בנאדם חיובי. אני בטוח שחוץ ממה שאתה מספר, קרו לך גם דברים טובים. אז תעשה ההפך ממה שאתה עושה עכשיו. תן יותר דגש על הדברים הטובים שקורים ואת הדברים הרעים פשוט תעביר. אם הטעויון הן שלך, כנראה שהשיקולים שאתה עושה בזמן הנהיגה לא נכונים.
 
מסכים עם yugiboy

תחשוב חיובי יהיה חיובי ברוב המקרים.... יש תמיד יוצאים מהכלל שלפעמים דברים לא מסתדרים ולפעמים זה ניראה כצרוף מקרים כי זה בא בצרורות.... ככה זה בחיים אבל זאת לא עין רעה וזאת לא המונה תפלה אין כאלה דברים. יש את אלהוים שם למעלה שמכוון את התנועה ומה שצריך לקרות קורה ותלמד מזה . תצליח בגיוסך לצהל ותשמע לי תלך על הכי קרבי עם לא עדיף לוותר...
 

גרף1989

New member
היה מדובר על יחידה מאוד קרבית.

בחיים לא האמנתי בכאלה דברים , אבל שמתי ליו שכל דבר שאני מספר לחוג מסוים של אנשים מתקלקל לי יכול להיות שמדובר בצירוף מקרים, אבל זה פשוט יותר מדי מוזר.
 

MetalSinagouge

New member
עצת אחיתופל../images/Emo13.gif

היה פסיכולוג בשם סקינר. הוא עשה ניסוי כזה: הוא לקח כמה יונים ושם אותן בכלוב. הוא חיבר לכלוב מתקן האכלה ממוחשב שהיה מפזר אוכל ליונים במרווח זמן מסויים וקבוע. היונים עשו את מה שיונים עושות בד"כ, וכעבור כמה זמן מה הוא גילה? שהיונים פיתחו דפוסי התנהגות "טקסיים". למה? התאוריה מאחורי זה היא שהיונים באמת עשו טקסים כי הן חשבו שהפעולות שלהן משפיעות על מתקן ההאכלה, כשבעצם המתקן כאמור פעל במרווחי זמן קבועים בלי קשר ליונים או לטקסים שלהן. מה זה בא ללמד? אלוהים משחק בקוביות (ואנחנו לא מודעים לזה), ונחש מה? הוא נהנה מזה. הזכרת פה מן הסתם דברים שליליים שקרו לך, אבל מה עם הדברים החיוביים? כשאתה מביט לאחור ורואה את הכל בשחור, אתה לא תתאמץ מספיק כדי "להלבין" את הווה והעתיד. המציאות היא המציאות. אל תנסה להסביר אותה בעזרת אלים או מכשפים. זה איך שאתה רואה את המציאות- זה מה שמשפיע על... ראיית המציאות האישית שלך (כמה מפתיע). אתה יכול לקטר, וסביר שזה ישפיע עלייך בעתיד לרעה, או שאתה יכול להיות אופטימי, ואם זה לא יועיל, זה בטח לא יזיק. והכי טוב זה לא לקחת את החיים ברצינות. תצחק על התאונות, ותצחק על כל הבירוקרטיה הדפוקה של צה"ל- ותהנה מזה.
 

שקד74

New member
למה לך לחשוב כך?

תחשוב טוב ! אתה בד"כ תולה את מה שקורה לך בגורמים אחרים? או שבאמת קורים הפעם דברים נשגבים מבינתך? אם זה מפחיד אותך ואתה מאמין בעין הרע, יש מי שטוענים שלהם כוחות לטפל בכך. אם אתה דתי תתייעץ עם רב. יש בירושלים ברח' יונה אשה שהולכים אליה להסיר עין הרע בתנאי שאתה שומר שבת. בחור צעיר , אל תכניס עצמך למחשבות שליליות המשך קדימה והאמן בעצמך.
 

A M S T A F1

New member
הסרת עין הרע על ידי מספר פעולות

פשוטות וקלות ולא צריך לבזבז הון
 
אתה באמת מקולקל

יש כת סודית בארץ שאנשיה מקללים נערים בני 18 וחצי שעוברים מיונים ליחידה שאתה מדבר עליה. אפשר לזהות אותם לפי קעקוע בצורת לב עם חץ בתוך הישן ליד פי הטבעת. יש להם משדר בין אנשי הכת בתוך הטוחנת האחורית, למעלה מצד ימין. תעבור בין כל האנשים שסיפרת להם על היחידה ותבדוק א. את הקעקוע בתוך הישבן וב. את המשדר בשן. שים לב שרק שלוב של השניים הוא מישהו (או מישהי) ששיכים לכת. יש כאלה שמתחזים ועושים לעצמם רק קעקוע הם לא שייכים. אם מצאת שבאמת קוללת על ידי הכת, תמרח לבן על הראש (של תנובה בלבד) ותשים בתוך סיר חצי כוס מיים עם עור יבש וטחון של נחש, 4 שערות ערווה של אישה בת 40 ומעלה, חצי כפית של אדמת חמרה וציפורן טחונה (לא הצמח אלה ציפורן מהרגל). תביא את המיים לרתיחה, תקרר, תגרגר חצי דקה ותשתה. בהצלחה. אם עדיין תמשיך להרגיש מקולל, כנראה השיקוי שלי לא עובד, אז קנה חמסה בחנות מתנות קרובה ותתלה על האוטו, אם היא לא תועיל היא לא תזיק....
 

סויה 1

New member
אבוד בטוקיו יקר,מספר שאלות לי אלייך בבקשה.

אפשר קצת פירוט על ה-כת הסודית?(או שהיא כל כך סודית שאסור...........) האם ראית את הקעקוע?,ואיך בדיוק מתקשרים חברי הכת בעזרת המשדר? אם אין לי לבן אפשר שמנת במקום? היכן אפשר להשיג עור יבש וטחון של נחש? איך אני משיגה 4 שערות ערוה של אישה?(אפשר של גבר?) האם הכוונה לציפורן אצבע שלמה?עלי לעקור לעצמי ציפורן? אללה יוסטור.....אבל אני מוכנה להקרבה בתנאי שתוסר העין הרעה. במחשבה שנייה אולי כדאי בכל זאת לקנות חמסה?
 
למעלה