טוב תראו, זה לא בדיוק

g l o r y

New member
טוב תראו, זה לא בדיוק

מה שהבטחתי, זתומרת זו לא אלניר, אבל זה קטע שאני אוהבת והוא היה כבר פחות או יותר מוכן אז אמרתי למה לא.
בכל זאת זה אוורין, זה ת'ראזין, זו עלילה.
 

g l o r y

New member
אלניר תבוא בהמשך אני מקווה

זה יותר מסובך לקבץ את הסיפור שלה לקטע אחד. היא שזורה בחצי מתוך קוווי העלילה שיש לי.
 

g l o r y

New member
אגב השעה נכונה. לילה לפני מבחן

עושים דברים מוזרים. עכשיו אני הולכת להיבחן בתקשורת ספרתית. איחולי הצלחה, אנרגיות חיוביות ותפילות יתקבלו בברכה. *פאניקה מודחקת*
 

אלודאה

New member
מגניב!

אני אמנע יען כי האנגלית שלי לא מספיק טובה לתת ביקורת ראויה. אבל שאמח לראות מה אחרים/ות יכתבו.
 

ויימס

New member
תראי,

אנשים שלא גילו/ מיצו עדיין אלפים אפלים, סיפורים רומנטיים, וסיפורים על נערה מתבגרת שהיא נורא יפה ומיוחדת בלי שום סיבה, עשויים לאהוב את הסיפור מאוד.
אז זה טוב!

אבל אני חשה פושרת למדי לגבי כל העסק. בעיקר כי אני לא יודעת על אף דמות כלום, מעבר ל'הם אלפים אפלים והם מתנהגים כמו אלפים אפלים טיפוסיים- כן/ לא/ מתלבטים.' וזו בעיה עם כל ז'אנר האלפים האפלים, שיש לך דמויות שכל ההתנהגות שלהן, הקונפליקט שלהן, מוכתב על ידי תחושת שייכות או אי שייכות לגזע.
הערתי על הדקדוק פה ושם, למרות שאני לא ממש מוסמכת לזה.
לא אוהבת שמוסיפים מילים באלפית.
השמות שלהם עלו על עצביי ושכחתי מי זה מי לעתים קרובות.
 

g l o r y

New member
אני מבינה מה את אומרת.

למעשה זה מעין קצרצר שמגיע אחרי העלילה הראשית, מעין סוף דבר או נספח. הוא פשוט היה די מוכן כמו שהוא אז הבאתי אותו ראשון כי אני אוהבת אותו. אבל אני מניחה שמי שעוד לא מחובר לדמויות לא באמת מבין על מה המהומה.
זאת הבעיה כשיש עלילה בת כמה אלפי עמודים ברא והיא לא יוצאת אל הדף מהר מספיק.
אגב, זה לא רק ז'אנר האלפים האפלים. זו אפליה על רקע גזעי. אם הוא היה אפרו אמריקאי, סיני או הודי, או וואטאבר בחברה שמפלה על פי גזע זה היה נראה אותו דבר. יש סטיגמה, היא לא נכונה, הוא פועל תוך כדי התמודדות איתה ועם הסיפור האישי שלו שהוא לא פשוט. אני מניחה שצמד המילים אלף אפל יוצרות ישר את האסוציאציות שאת מדברת עליהן. לכן חשבתי להתרחק מהשמות, אבל זה יבוא בהמשך אם אני אחליט שזה מה שאני הולכת עליו.
מה הפריע לך בשמות? (חוץ מזה שכמובן הצגתי הרבה דמויות בבת אחת. אם הייתי כותבת את זה מראש בידיעה שאנשים לא מעורים עומדים לקרוא את זה מן הסתם הייתי כותבת את זה אחרת.)
 

ויימס

New member
אם כך תביאי את ההתחלה.

לכי מפה! לכי מפה! (זורקת על גלורי מחשבונים ומחברות וסתם כל מה שבא ליד)
הממ.

העניין הוא שאני לא מרגישה זעם על הדעות הקדומות של החברה שבחוץ, אלא אנגסט על המוצא. אם תלכי לפורומים של social justice warriors את לא תמצאי אנשים שהלך הרוח שלהם הוא, "הו, אני אישה/ שחור/ הומו/ לסבית טרנסג'נדרית ונכה, כמה נורא וטרגי." את תמצאי אנשים שמפנים את האנרגיות הרגשיות שלהם כלפי חוץ- כלפי מה שלא בסדר בחברה. ורוב האלפים האפלים פשוט לא עושים את זה. ואני חושבת שזה מכיוון שרוב האלפים האפלים ברוב הספרים הם אכן כל הדברים הרעים שאומרים עליהם.
אז אם את הולכת לכתוב עולם שבו נקודת המוצא הוא שכל מה שאנחנו יודעים על אלפים אפלים מספרים אחרים הוא שקר שהורכב על ידי האנשים שבעמדת כוח על מנת לתת לגיטימציה לגזול את משאבי הטבע של האלפים האפלים או משהו- זה סבבה. אבל את צריכה להראות מי הם. ואת צריכה להראות שהם שונים ממה שאנחנו מכירים. אחרת זה ייראה כאילו הם קוזאקים נגזלים.

שמות- מס. הברות דומה, יחס בין תנועות לעיצורים דומה, אותיות דומות, מס. אותיות דומה. Y A N U די נפוצות שם.
 

ויימס

New member
אה, וגם העובדה

שלכל אחד שם יש גם שם, וגם שם חיבה בן הברה אחת. מזכיר לי את האמן ומרגריטה, שם יש מלאנתלפים דמויות ולכל אחת שלוש שמות פלוס כינוי עט. הייתי צריכה לעשות רשימה כדי לעקוב!
 
למעלה