טוסיק אדום !

yael 1969

New member
טוסיק אדום ! ../images/Emo53.gif

כולן אצלי ווזווזיות עם עור עדין ורגיש. עם כולן עברתי את הסבל שבפיפי וטוסיק אדום. עם תמר אפילו פעם התייצבתי במיון. ועכשיו התור של נטע. ניסינו שלל משחות וקרמים. הרמל בלנאום באמבטיה. השארתי אותה היום ערומה רב היום. וכלום לא עוזר! כל פעם שעושה פיפי, גם אם מתוך שינה - היא בוכה מכאבים ואנחנו מייד שוטפים ומחליפים חיתול. יש משהו שלא חשבנו עליו?
 

*שיר

New member
../images/Emo45.gifמשחה מדהימה. אצלנו היא העלימה

את כל האדמומיות. ועוד משהו חשוב - ניסית להחליף סוג חיתול? הרבה פעמים מתפתחת אלרגיה לחומר שיש בחיתול מסויים והחלפת סוג החיתול פותרת את הבעיה (אצלנו זה היה בעבר עם פמפרס).
 

קרנוקה

New member
בית מרקחת ברעננה

בכניסה לקריית שרת מוכר חומר מיוחד שהם עושים. מאז שעברתי אליו לא היו לי בעיות אולי שווה לנסות. אגב אם את באה לקנות בסביבות אחה"צ תכתבי לי אני גרה שני מטר משם. שמעתי גם על ולדה שהוא מצויין. בהצלחה, קרן
 

ornit_band

New member
חפשי משחה עם קורטיזון

השתמשנו ב 0.5% שנמכר חפשי או 1% עם מרשם רופא (בקנדה, אין לי מושג מה המדיניות בארץ). פעמיים - שלוש ביום, וכמו שאת עושה - כמה שיותר ללא חיתול. בהצלחה!
 

mishmish04

New member
לא קשור לווזווזיות

קשור לעור של נסיכים ונסיכות עם דם כחול
. אנחנו משתמשים באינוטיול וזה עוזר לנו מהר ומחסל את הבעיה. גם אני השתמשתי במשחה הזו במהלך סופהשבוע האחרון, כשהיו לי בעיות טוסיק . . .
 

yael 1969

New member
אכן ניסינו.

יש לי אותה במגרה לעיתות שכאלה. אני גם יודעת שאסור להעמיס כמויות ממנה וכך עשינו. ובכל זאת... תודה בכל אופן!
 
במצבים כאלה אני כן מעמיסה כמויות

ממנה, למה אסור? כשהמצב ממש אנוש אני שמה שכבה ממש עבה של אינוטיול, ואז זה גם מבודד ולא רק מטפל, וזה קסם. אם אני שמה שכבה דקה במצב ממש קשה זה לא מספיק.
 

mishmish04

New member
מסכימה מאוד מאוד.

זה גם מה שאמר לי הרופא ואנחנו עושים בעיתות "הצבע ארגמן".
 
אני השתמשתי בצינקוד הותיק

ועבד מצוין אצלי... רק הריח...... הוא עשוי משמן דגים את יכולה להבין ... אבל שווה כי הוא עוזר ממש מהר ... מחיר שווה לכל נפש בכל סופאר פארם בהצלחה
 
olive yol של ד"ר פישר ניסיתם?

אצלי זה עובד פלאים עם הבנות - שמה ולאחר יום רואים שיפור ניכר!
 
גם אני שמעתי שטבע קוטן ממש טובה

גלי, זו את אמרת לי? לא זוכרת, אבל אני חושבת שיש בה באמת קצת קורטיזון כמו שכתבו פה. לי נתנו אותה בדיוק לסבוריאה בפנים, שזו מין פריחה אדמומית שהיא דלקת אלרגית או משהו כזה, ובאמת המשחה הרגיעה את זה.
 

פינקי33

New member
טבע קוטן מעולה אבל עם קורטיזון

ולא מומלץ להשתמש בה יותר מדי זמן. כשלעידו היה אדום בטוסיק בעבר שמנו טבע קוטן ואחרי כמה ימים הופיעה לו פלומת שיער באזור פי הטבעת... כמובן שהיא נשרה בסוף אבל לא מומלץ ליותר מדי זמן. גם אני משתמשת פעם ב כמה זמן בטבע קוטן לסבוריאה שמופיעה אצלי ושוב, לזמן מאוד מוגבל,פעם-פעמיים וזהו. אצלנו הכי הכי עוזר דזיטין, שמים בלילה ובבוקר אין כמעט כלום.
 
למעלה