טוף, אני חושב שאני אוותר

iNEEDit25

New member
טוף, אני חושב שאני אוותר

זה היה צפוי שהגרסה הישראלית תחוויר כהוגן לעומת האמריקאית.. אבל לא חשבתי שעד כדי כך. הם לגמרי שינו את הפורמט. מציע לכם לצפות בפרקים של העונה האמריקאית החדשה שתעלה שבוע הבא בYES - תוכלו לעמוד על ההבדלים. העיקרון שמנחה את הישרדות זה התזזיתיות, המצלמה לא נחה לרגע - כל פעם מתעדת זוג אחר, המשימות הן די מעניינות, המנחה כריזמטי, ובפרקים הראשונים תמיד יש הדחה. לעבור 2 פרקים של המירוץ למיליון ללא הדחה זה כבר טיפשי (בכלל, החלוקה ל2 פרקים היא טיפשית). לשים וידויים באמצע הפרק, בניגוד לגרסה האמריקאית, פשוט הורס את הרצף ואת כל הפורמט. זה מה שקורה שנותנים לעורכי העונה ה-1 של הישרדות, לערוך את המירוץ למיליון. מעניין אותי כמה עונות של המירוץ ראתה רווית מנדל. אמממ... חבל.
 
אני מופתע מהיצמדות הפסקול למקור

מעבר לזה, בהתחשב בזה שהעורכת היא הדוקטור פרנקנשטיין של הריאליטי הישראלי, סביר בהחלט.
 

carmit4

New member
צודק בקשר לווידויים

יש יותר מדי ווידויים, בפרקים הראשונים צריכות להיות הדחות, ופיצול פרק לשניים זה בכלל טמטום (שזה אומר מריחה... שזה אומר חוסר תזזיתיות... שזה אומר שזה בכלל לא מירוץ....) אבל יחסית לישראל שהורסת פורמטים אמריקאים זה הכי דומה למקור... אבל בכל זאת זה טעון שיפור... כי נוסחא מנצחת לא מחליפים. תבינו את זה כבר!!!!
 

גםצופה

Member
מנהל
עוד לא ראיתי את כל הפרק..

הוא שמור לי במקס - אבל כעקרון גם במירוץ למיליון האמריקאי יש וידויים - אולי לא באותה כמות כמו שיש במירוץ הישראלי - אבל איך הם ימלאו שעה וחצי של שידור
אולי שווה לדבר עם מפיקי הסדרה ולבקש שיורידו את מינון הוידויים...
 
למעלה