טופס ויתור על דמי הרווחה - קישור

ysabban

New member
טופס ויתור על דמי הרווחה - קישור

מאחר והאוניברסיטה העברית ואגודת הסטודנטים דואגים לשווק באופן אגרסיבי את דמי הרווחה אך "שוכחים" לעדכן אץת הסטודנטים בכך שמי שלא רוצה לשלם יכול לעשות זאת על ידי הודעה על כך. (עמ' 33 בחוברת נהלי הרשמה לשנת הלימודים הקרובה) החלטתי לעשות לכולם את החיים קלים יותר ולהפוך את הטופס לנגיש יותר. אני מצרף קישור לכל מי שרוצה להרוויח 280 שקלים ולא לשלם את דמי הרווחה השערורייתיים. יהונתן סבן תא אופק חדש 050-2437776
 
ואיפה הקישור?

נעלם ואיננו. חוץ מזה, מעניין שתא "אופק חדש" התעורר ומראה סימני חיים. האם צפוי לנו מאבק מעניין בחודש מאי בין הרוח החדשה לתאים הישנים?
 

ysabban

New member
סליחה, כנראה ששכחתי, אבל הנה

סליחה הנה הקישור http://www.ofek-online.net/dmay_revacha.pdf תא אופק לא התעורר לחיים חדשים מאחר והוא מעולם לא נרדם, שנה עברה פעלנו במרץ, ואנחנו ממשיכים לפעול. הפקנו שני גליונות של "ידיעות אופק חדש", הפקנו מידי יום שלישי הקרנת סרטים עם פיצות ובירות, ערכנו מספר פעילויות כמו ביקור בעמונה, כינסו עשרות סטודנטים מרחבי הארץ לכנס סטודנטים בדימונה, ארגנו מספר פאנלים עם חברי כנסת, וכמובן הקמנו אתר אינטרנט עם מערכת של סיכומי שיעור. כרגע רק תא אופק חדש ורוח חדשה נותרו התאים הפעילים היחידים, תא מרצ לדעתי כבר לא פעיל, התאים היחידים שאני יודע שפעילים הם מגמה ירוקה, התנועה לאיכות השלטון ואולי תא קדימה.
 

lernery

New member
ולדי - שאלה חשובה (נוגעת לכסף!!!)

בתור חבר אגודת הסטודנטים עין כרם, מה קורה אם אני מוותר על דמי רווחה ביחס לספריית ההשאלה? אגודת הסטודנטים עצמה בהר הצופים אמרו לי שאני עדיין יכול להיות חבר אגודה ואני לא אשלם על זה כסף, ואגודת הסטודנטים בעין כרם כרגע לא עונה לטלפון, האם אני אשלם מחיר מלא או מחיר של חבר אגודה? וזה חשוב כי זה יוצא איזה 200 שקל הפרש...
 

ysabban

New member
החברות באגודה אמורה להיות חינם, אבל

השאלה היא האם ספריית ההשאלה אמורה להיות שירות שניתן תמורת דמי הרווחה - את זה לא טרחו לספר
 

lernery

New member
עדכון - באגודת הסטודנטים טוענים

שהמחירים הם לחברי אגודה, ללא קשר לשאלה אם הם שילמו או לא
 
אם כוונתך לספריית ההשאלה של האגודה

הרי שכל חבר באגודה זכאי לקבל את שירותי הספריה במחיר המוזל ללא קשר לתשלום דמי הרווחה. אז נכון שברמת העיקרון בעבר דמי החבר באגודה נועדו "לכסות" את פעילות הספריה, אבל בסה"כ זהו מוסד ללא כוונות רווח, וכולם ימשיכו לקבל את השירות. אני רק מקווה שהאגודה תקבל מספיק כסף מהאוניברסיטה על מנת להמשיך ולרכוש ספרים חדשים.
 

בוביאס

New member
כל הקומוניסטים האלו

זה הדבר היחיד שהם יודעים לעשות - וועדות , תת- וועדות , מינויים, חברים במפלגה , וגביית דמי חבר מוזר , לא ראיתי כ"כ הרבה אנשים צובאים על שגריויות סין וקובה לעומת זה , כשהגעתי לשגרירות ארה"ב ברחוב הירקון ראיתי הרבה עינים לוטשות אל דגל 50 הכוכבים והפסים האדומות
 
תראה, יש כאן נטיה מאוד ברורה

קומוניזם, שאיפה לשוויון, שאיפה לשוויון בכפייה של כולם - זו תמיד הייתה מנת חלקם של הלא-יוצלחים. זו הייתה דרכם לתקן את העולם - אם אנחנו לא מצליחים, בואו ניקח את הכסף והנכסים של אלה שכן הצליחו ונחלק אותם בינינו, ואת אלה שיודעים איך מצליחים נכריח לעבוד בשבילנו. לכן, אין זה מפתיע כלל וכלל שאדם ששכלו בקודקודו יארוז את חפציו ויברח בהזדמנות הראשונה ממדינה שאפילו רק מתחילה לצעוד אל עבר השוויון, האחווה והמפלגה הקומוניסטית. ישראל דווקא מנסה לעשות צעדים בכיוון ההפוך, אל עבר הקפיטליזם, אבל מפא"י על נגזרותיה כה השפיעה על תרבות השלטון כאן, שזו תישאר במתכונתה הנוכחית עוד זמן רב. בשיטה הקיימת בישראל כיום, לא חשוב מה אתה יודע - חשוב יותר את מי אתה מכיר, מי יכול לכתוב עבורך את הפתק הנכסף שיעיד כי אתה מאנשי-שלומנו. יש כאן ניצול לרעה של השררה והשלטון, מבלי שלמערכת המשפט, אולי הפרה הקדושה האחרונה בציבוריות הישראלית, תהיה האפשרות להתערב, שכן זו קורסת תחת עומס התיקים והדיונים. ועכשיו הגיע הזמן להכריז על השרשור הזה כאוף-טופיק, ולהמשיך את הדיון הזה לאן שהוא יקח אותנו.
 

evilbanana

New member
"אינטרנט חינם"?

הכוונה חיבור לאינטרנט במעונות? מה ההבדל בעצם בין תשלום "דמי רווחה" לבין השירותים שקיבלנו עד עכשיו כחברי אגודה בלי ששילמנו דמי רווחה?
 
לא, הכוונה לא לרשת של האוניברסיטה

את זה את מקבלת מתוקף היותך סטודנטית לתואר מתקדם כלשהו. מה שכוללים דמי הרווחה זה חיבור אינטרנט במהירות 750K דרך "ברק", בחינם. זאת אומרת שאת אמורה לשלם רק לבזק או לכבלים על התשתית, ואת הספק את מקבלת - מדובר במשהו שעולה לאדם מן הישוב אצל אותה חברה 31 ש"ח בחודש. אם את רוצה לעשות אפגרייד ל-1.5M, אז יעלה לך 13 ש"ח בחודש, וכל זה ללא התחייבות - זה לפחות מה שאמרו לי ב"ברק" כשדיברתי איתם. החיבור הזה לא מוגבל על-ידי הפיירוול של האוניברסיטה, אלא הוא חיבור אינטרנט רגיל שאפשר להתחבר דרכו ל-P2P וכו'. ה"ביג דיל" הנוסף שמבטיחים לנו במסגרת דמי הרווחה הוא שסוף-סוף יהיה שאטל שיגיע גם למעונות בקרית יובל ולעין-כרם, ורק מי ששילם את דמי הרווחה יוכל לעלות עליו. בעבר כל הסטודנטים ועובדי האוניברסיטה השתמשו בשאטל בחינם, אבל אז הוא נסע רק בין גבעת-רם להר הצופים. מעבר לזה, החברות באגודה היא כעת חינם ואינה קשורה לתשלום דמי הרווחה. ככל הנראה זה יגרור שינויים ברשימת שירותי האגודה, אבל ככל הידוע לי - נכון לעכשיו ההטבות לחברי אגודה בעין-כרם לא הולכות להשתנות, ויהיה אפשר ליהנות מהן גם אם לא משלמים את 280 השקלים.
 
למעלה