טורנירים מדליקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • פותח הנושא AG151
  • פורסם בתאריך

AG151

New member
טורנירים מדליקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo124.gif

שלושה טורנירים כרגע באויר : טורניר חיילים מול משתמטים במשחק צלף כורסא : הרבה פרסים מדליקים !
טורניר סוויטה במשחק צ'וק צ'וק: הזוכה יזכה בסופ"ש בסוויטה !
טורניר סטודנטים במשחק מהג'ונג הפוך : הטורניר יסתיים ב- 29/6 , פרס הטורניר סופ"ש באילת !
בהצלחה לכולם, תמהרו לשחק ותיזכו בפרסים מדהימים
 

aaa123

Member
שאלה על בחירת המשחקים בטורנירים

אני רואה שזה טורניר שני בצ'וק צ'וק וטורניר שני במהג'ונג הפוך(במהג'ונג הפוך זה טורניר שני שאין עלות כספית מלבד כסף שאפו). לעומת זאת לא זכור לי שהיה אפילו טורניר אחד בפורמולה נט פינבולידה או סודוקו ג'וקרים. אם היה ולא קראתי מספיק את ארכיון הפורום או שפשוט לא דווח על טורניר כזה בפורום אז הייתי רוצה לדעת. באופן אישי אני מעדיף טורניר שני באיקס פלוס וואי אבל נראה לי שהצדק מחייב טורנירים במשחקים שלא התקיימו טורנירים אם יש כאלו.
 

kd78

New member
בחירת המשחקים בטורנירים

בפינבוליאדה היה טורניר לפני חודש וחצי, לגבי שני האחרים אני לא יודע ובאופן עקרוני אתה צודק.
 

aaa123

Member
אכן אתה צודק והסיבה שלא זכרתי את זה כי לא

השתתפתי בטורניר כי היה צריך לשלם כסף אמיתי כדי לשחק,ובכל מקרה לא היה לי סיכוי לזכות. גם בפירמידה היה טורניר דומה שצריך לשלם אבל שם זכרתי את זה.
 

aaa123

Member
ברוכה הבאה לפורום וברכות על הנצחון

במלך ההקפצות. תהיי מוכנה לשתף אותנו איך הצלחת להשיג 693 במשחק הזה? שאלה שניה:האם את מתכוונת למהג'ונג הפוך שאת כותבת שהמשחק הזה עושה סחרחורת? אם כן אז נראה שהסחרחורת כלל לא השפיעה על הריכוז שלך כי לפי הטבלה את מקום ראשון.
 
כן התכוונת למשחק הזה

תודה. המשחק שבו השגתי הרבה נקודות במהג'ונג היה איטי קצת יותר ממה שעשיתי לפני ולכן כבר ביקשתי מהמנהל שיבדוק את זה וימחוק אותי כי כנראה היה באג במשחק.. בהצלחה
 

kd78

New member
שאלות

בבקשה תבהיר כמה זוכים בכל תחרות (5, 1 ו-1?) והאם גם הפעם רק הקבוצה הזוכה מקבלת פרסים בצלף כורסא. כמו-כן, למה הכוונה ב"טורניר סטודנטים"?
 

AG151

New member
תשובות

כמו שהיה בטורניר הקודם של אשכנזים מול ספרדים, גם פה הצד הזוכה וחמשת ראשוניו יזכו באחלה פרסים ! טורניר סטודנטים הוא טורניר שנפתח עבור סטודנטים ברחבי הארץ שלמעשה כל אחד יכול להשתתף בו . אין בו ייחודיות מסויימת, רק בזה שהוא מיועד לסטודנטים . בהצלחה !
 
למעלה