טורניר ים
או בריכה

  • פותח הנושא AG151
  • פורסם בתאריך

AG151

New member
טורניר ים../images/Emo181.gif או בריכה../images/Emo180.gif

היכנסו למשחק כפתורים, טורנירים מיוחדים, בחרו את המקום המועדף עליכם לקיץ ( ים
או בריכה
) ותוכלו לזכות בפרסים מדהימים
הטורניר יערך בין התאריכים : 3/7 - 7/7 ב- 16:00 . חמשת הראשונים מהצד המנצח ( ים או בריכה ) יזכו באחלה פרסים
בהצלחה לכולם
 

aaa123

Member
שברתי שיא אישי אבל להערכתי אין לי סיכוי

לזכות בפרס במשחק הזה. היה לי פשוט יחסית מזל במשחק בו שברתי שיא כי שיחקתי הרבה משחקים בכפתורים כך שאני לא מאמין שהשתפרתי באופן משמעותי ויהיה לי קשה לשבור את השיא החדש. חוץ מזה להערכתי גם תוצאה של 6000 לא תספיק לפרס ויהיה צריך יותר מ7000 כדי לזכות בפרס. מהסתכלות בפרופילים של יריבי מצאתי שחקנים עם תוצאה מעל 7500 ומעולם לא שיחקתי ברמת מצטיין חוץ מזה שיש שחקנים שאני לא יכול לראות מהפרופילים שלהם את התוצאה המירבית שלהם כי בפרופיל יש רק 5 משחקים.
 

aaa123

Member
במחשבה נוספת אין לי אפשרות לזכות בפרס

בלי קשר לתוצאה שלי כי זכיתי בפורמולה נט.
 

aaa123

Member
4, ציטטתי מה שכתוב על הקופסה

עדיין לא השתמשתי בה נכון לרגע זה. בתוך הקופסה יש בין היתר מדריך הפעלה לנגן MP4 וכתוב שם "נגן MP4 זה מהווה חלק מדור חדש של מכשירים דיגיטלים נישאים התומכים במספר פורמטים של מוזיקה,ביניהם הפורמטים MP3 WMA." עוד לא החלטתי אם אשתמש בזה כדי לשמוע מוזיקה ,ויכול להיות שאחליט למכור את זה. בכל מקרה אני מתכוון לעשות בפרס שימוש מועיל כך שאני מרוצה מהפרס.
 

aaa123

Member
רשימת אלו שלא יוכלו לזכות בפרסים

יכול להיות שאני טועה אבל הבנתי שמי שהיה בחמשת הזוכים בפרסים בטורניר דומה בחודש האחרון לא יכול לזכות בפרס. אם הבנתי נכון זה אומר שעשרת הכינויים שרשומים בסוף הודעתי לא יכולים לזכות בפרס כי 5 מהם זכו בפרס בצלף כורסא ו5 מהם זכו בפרס בפורמולה נט(הפרש הזמן בין מלך ההקפצות לכפתורים הוא קצת יותר מחודש כך שאלו כן יזכו בפרס) יכול להיות שאני טועה, והכוונה היא שמי שהיה בחמשת הראשונים בטורניר דומה באותו חודש לועזי לא יכול לזכות בפרס, ואז מכיון שהטורניר הזה הוא בחודש יולי ,והטורנירים הדומים הקודמים היו בחודש יוני אין הגבלה על זכיה בפרסים. 1) M a r u 2)kd78 3)קיפוד8 4)kerreth 5) Xuver 6)a1231236 7)loveyou802 8)aaa123 9)אירנושששש 10)ballack2
 
למעלה