טיוטה (ט אני משערת)

  • פותח הנושא noosh
  • פורסם בתאריך

noosh

New member
טיוטה (ט אני משערת)

אף פעם לא ידעתי להתמודד עם רעב הרגשת הריקנות היתה פוערת בי חללים מבעירה בי שריפות נהנית לראות אותי נאבקת. כל נסיון למלא את עצמי היה מותיר אותי ריקה עוד יותר הייתי דוחסת מילים ושירים וזכרונות שלנו ומנסה לעכל אבל זה רק איכל אותי והותיר אותי והתיר אותי והמס את דרכו החוצה. ולא למדתי לא הייתי לומדת אני עדיין ממשיכה להבאיס טורפת תמונות בולסת רגעים דוחסת בעצמי כל מה שאני רעבה לו אך אני לא מצליחה להרגיש את הטעם אין תענוג בהתרפקות האיטית כל ריח שמתמוסס בי נמהל בפחד שאני אשאר רעבה שוב.
 

מתנות

New member
את והמילים שלך..

הסוף, לגמרי
ומיליון כוכבים. וחיבוק.
 
נועה...

המילים שלך מדהימות, אבל עזבי את זה שניה. אומרים שכל אחד יודע הכי טוב על עצמו. אז מה, רגע של כנות? אני אוהבת אותך, אבל אני גם דואגת לך. אפילו ממש.
 

noosh

New member
האמת שלא כלכך הבנתי

את "אומרים שכל אחד יודע הכי טוב על עצמו" וכו' |אה|. תודה. אני לא חושבת שיש צורך ממש לדאוג, ואני אוהבת אותך גם.
 

lital172

New member
נגעת בי כל כך.

להיות רעבה שוב.. לרצות מאוד לטעום..בלי יכולת להרגיש. הלוואי שתמצאי את הדרך להרגיש שלמה ושיהיו לך את כל הרגשות שאת צריכה. זה כואב התחושה של הרעב...להיות רעבה לאהבה. לחלום. רק חיבוק מתוקה.. מאמינה בך.
 
...(((../images/Emo23.gif)))

"טורפת תמונות בולסת רגעים דוחסת בעצמי כל מה שאני רעבה לו אך אני לא מצליחה להרגיש את הטעם" לא השתנית. הדרך שבה את מצליחה להגיד דברים- כל-כך מיוחדת בעיניי. את נהדרת. אני מחבקת אותך הכי חזק שאפשר לחבק, דרך המסך הזה.
 
למעלה