טיול עם ילדים להולנד

cookie13

New member
טיול עם ילדים להולנד

שבוע בא אנחנו טסים ל-10 ימים להולנד, עם שלוש בנות (בנות 6, 8 ו-10) לקחנו דירה באמסטרדם, קרובה לתחנת רכבת. המלצות? יש??
 

יונית א

New member
חשוב מאד שתהיה לכם חניה לרכב בסמוך לדירה

חלק משמעותי מהקסם של הולנד עבור ילדים (גם ילדות) אינו העיר הגדולה ובטח לא למגורים של 10 ימים,אלא אם יש שיקול אחר מאחורי זה. ההתניידות עבור 5 נפשות תהיה נוחה ויעילה יותר עם רכב מאשר בתחבורה ציבורית (אפשרי ומסורבל לחלק מהיעדים ). בתקופה זו של השנה אל תפספסו את גני קאונהוף הביאו בחשבון שמזג האוויר נכון להיום סביב 10 מעלות גשום למדי. ביגוד חורפי-כלומר.
 
דרך לטיול בהולנד

אני בהחלט רוצה לחזק את ההמלצה שקיבלתם לגבי הולנד, כדאי לקחת רכב ולטייל, להגיע להפטלינג, דן האג, לגולנד ועוד. טיולים נוספים כדאיים אם טיולי אופניים אשר מאוד מקובלים ושייט תעלות. באמסטרדם עצמה ניתן לטייל ברגל, לבקר במוזיאונים הרבים, בבית אנה פראנק ובמבשלת הבירה. אתם כבר הזמנתם מלון, אולם להבא, לדעתי הדרך הטובה ביותר היא להתבסס בפארק וילות שהוא במקום יותר מרכזי ומאפשר גישה נוחה לטיולים ומשם לבצע את הטיולים השונים..
 

יונית א

New member
להולנד יש מספיק אטרקציות אבל לא לגולנד

לגולנד נמצא בביולנד בדנמרק פארקים נוספים של לגולנד נמצאים בקרבת מינכן בגונצבורג, וכן בסמוך ללונדון בוינזדור. בהולנד יש מספיק מה לעשות עם הילדים שממש לא צריך להרחיק מאות ק"מ צפונה ללגו לנד. לדנמרק יש את האטרקציות שלה- אבל זה טיול נפרד .
 
מדורודם

לא לגולנד, סליחה. הכוונה היתה למדורודם - הולנד הקטנה שנמצאת ליד דן האג.
 
הולנד????

מצטערת אל ההתקפה שלי על הפורום אבל אני אנחנו מארגנים טיול עצמאי להולנד +2 ילדים בני 13,11 אם תוכלו למסור לי קצת חומר על גני קאונהוף?
 

יונית א

New member
בקיץ?

מיותר. הצבעונים פורחים עד מחצית מאי וזהו ...הולכים לישון עד האביב הבא. אפשר לבקר במשך מספר שבועות בקיץ למה שנקרא "גן הקיץ" אבל מיותר להשקיע זמן ו..כסף (עלות ביקור מלאה כמו באביב, מעצבנים).
 
למעלה