טיול קרוואן עם תינוק

ndrukh

New member
טיול קרוואן עם תינוק

אנחנו מתכננים טיול של 10 ימים בפרובנס של צרפת עם תינוק בן שנה וחצי. אנחנו שוקלים את האופציה של טיול קרוואן מתוך הנחה שזה יקל על הילד ועלינו - זמינות של שינה בצהריים, פחות נסיעות בהשוואה לטיול של כוכב. היינו רוצים לדעת האם טיול קרוואן אכן אופציה טובה לטיול עם ילד כל כך קטן. האם ניתן להשיג מיטה בטיחותית (היום הוא ישן במיטת תינוק). איזה דגם של קרוואן כדאי לנו לשכור? נשמח לקבל כל אינפורמציה לגבי טיול קרוואן עם תינוק.
 
זו בהחלט אופציה אפשרית

אני מכירה משפחות שנסעו עם תינוקות בני פחות משנה. לא בטוח שתוכלי להשיג עריסה מיוחדת לתינוק בקרוואן. אפשר בהחלט להביא לול אתכם ולמקם אותו בלילה במקום שולחן האוכל. הדגם שהכי יתאים לכם הוא דגם שיש בו מיטה זוגית קבועה מאחור ופינת אוכל ההופכת למיטה בלילה. כך תישנו באותו המפלס עם התינוק.
 

shahareytan

New member
מנסיון שלי (פעמיים עם תינוקות)

5 שבועות בקנדה עם בן שנה ושלושה חודשים, 3 שבועות בסקנדינביה עם בן 3 וחצי ובת שנה. טיול קרוון הוא אופציה נהדרת לטיול עם תינוק בתנאי שהוא הולך ו\או אתם יודעים שהולך להיות יבש ונעים ביעדכם. לתינוק זוחל מאוד קשה בקרוון, ביתינו בת השנה פשוט סבלה מחוסר היכולת לזחול בקרוון או מחוצה לו כאשר הקרקע היתה רטובה מטל או מגשם. ההליכה פשוט תשדרג לו ולכם את הטיול. לגבי שינה, בטיול הראשון לקחנו ואן, מיטה זוגית בלבד והתינוק ישן על שמיכה שפרשנו על הרצפה. בטיול השני לקחנו רכב גדול יותר, אנחנו ישנו בזוגית למעלה והילדים בזוגית למטה, מדי פעם היינו מתעוררים לקול נפילה על הכריות שפרשנו לרגלי המיטה שלהם. קצת מציק אבל לא נורא. תהנו, שחר
 
למעלה