טיזר קטן מהפרויקט החדש...

Harness

New member
חחחח... טוב הצלחת too teeze

 
שווה לשמור שבת

24 שעות אני לא פה ותראו איזה בלאגן... יאללה כולכם דפוקים! כולכם סתומים! כולכים לא יודעים לנגן! נראה לי אני היחידה כן שעוד לא קיבלי שרשור עצבים....
יאללה דודים דודות... הכל באיזי אה? אני אחזור ואמור, אתם יודעים כמה שעות אכותיות של אימון היו נחסכות לכם עם הוויכוח הזה?
 

slowhand1

New member
חח..חקיינית

כתבתי את זה בשירשור של דישי..
אבל דוגרי צודקת
 
חחח לא ראיתי

אבל בוא נהיה קולים ונריב גם... איך אתה מעז להאשים אותי בחקיינות? איפה הכבוד האישי? איפה הכנות? ככה מול כל חברי הפורום? להשפיל אותי? לא יאומן! ככה חברים מתנהגים?
 

slowhand1

New member
מה אני יכול לעשות??

ביקשת ממני שאני אלמד אותו גיטרה-לימדתי ביקשת שאני אעזור לך לבחור גיטרה-עזרתי ביקשת שאראה לך איפה יש פורום של גיטריסטים-הראתי ועל זה את מעיזה וגונבת לי רעיונות????
 
ללמד אותי גיטרה?

שוב אתה משקר? איך אתה לא מתבייש? אני ידעתי לנגן על גיטרה לפני שלמדת לספור עד 10! לבחור איתי גיטרה? פעם אחרונה שבדקתי, ללכת איתי פעם אחת לקחת את הגיטרה מסטאפ, ולעזור לי לבחור קצת מפרטים לא נקרא לבחור גיטרה. תרגע מותק... אגו אגו אגו.
 

slowhand1

New member
חחח...מצחיקה את..

מותק לנגן "מכה אפורה" זה לא נקרא לנגן בגיטרה.. ומה אני יכול להגיד לך אם את לא מבדילה בין אפקט דיסט למחזיק מפרטים...(לעזאזל איך חשבת שיש בפנים מפרטים???)
 
בואנה אתה מתחצף...

ושוב שקר. מעולם לא היה לי אפקט דיסט. אולי אתה מתבלבל ביני לבין כל הבחורות שלך? אה, פ-ב-ל-ו? מותק אני בכיתה ו כבר נגינתי פרלודים של באך.
 

slowhand1

New member
חח..בסוף את מוציאה אותי שקרן..

היא חושבת שטויות ואני השקרן..כשהסתכלנו על האפקטים ואת אמרת:"וואו יש פה מקום להרבה מפרטים אבל מאיפה מוציאים אותם?" בפעם הבאה אני אלמד לא להסביר לך..גם כן את גונבת רעיונות... ואגב שוב אם את לא יודעת לנגן בווינמפ זה לא נקרא לנגן וגם לא במערכת סטריאו..לנגן זה להחזיק את הגיטרה..על ברך שמאל..ומפרט ביד השני..ולגעת עם המפרט במיתרים..ולשנות את התוים ע"י יד שמאל.. בעצם..התחלת לא מזמן תופים,לא?עדיף שתתמקדי בזה..
 
שמע מותק,

אה באמת? חשבתי שלנגן זה לדעת 3 אקורדים ולנגן אותם בלופ 4 שעות כמו שאתה עושה..... אתה המודל לחיקוי של פבלו... עכשיו ברצינות שניה... מה אומר לך המשפט הבא- תנגן לי C G D.... ואני אאלתר. חי חי...
 

slowhand1

New member
אממ..טוב יאללה ניתן לזה לרדת..

אבל מה לעשות כשראיתי שיש לך בעיות בקצה של הנגינה הדגמתי לך איך שומרים על קצב... וכשראית בטלוזיה חבר'ה שמנגנים ומנגנים וזה לא היה הסולו המקורי של השיר ואת לא הבנת אז התנדבתי להסביר לך מה זה אילתור..וכשלא הבנת (מה שבדר"כ קורה..) הייתי צריך להדגים לך... יאללה נעזוב את זה...בשביל מה יש מסרים?
 
חבר'ה היה מצחיק

אני ומנחם הדגמנו את כמות הדמיון שלנו. אני ומנחם אוהבים אחד את השני עד כלום הנשמה, אפילו עומדים להתחתן בקרוב. כל הנאמר למעלה הוא קשר וכזב, כולל המשפט האחרון שלי. ולסיכום-הכל בצחוקיה. אני כן יודעת להבדיל בין אפקט למחזיק מפרטים. חחח... אבל מנחם באמת לא יודע לנגן. חחח סתם סתם... העיקר שאנחנו נהננו.
 

leslipolard

New member
אוף

למה אין לי ידע אלקטרוני? קחו 10 שנים נגינה על פסנתר, 7 שנות למידת קומפוזיציה והלחנה, ועוד 4 שנים של נגינה על גיטרה, ועדיין אני לא יודע לבנות טיונר בסיסי
ולא לדבר על פריאמפ, או ווא, או דיסט', או מגבר (ראה ערך דודי..) אגב, לא קשור כל כך, למישהו יש מושג לגבי תוכנית אקדמית לתואר ראשון ברימון?!
 
למעלה