טיפולי המרה? לא אצלנו

k500

Active member
מנהל
לרוב אני לא כותב כאן דברים הנוגעים לפוליטיקה ולחיים שלנו, אבל אנחנו נמצאים בזמנים לא שגרתיים, אז אין ברירה.
עם סיום הבחירות האחרונות, עלו הרבה קולות של חברי/ות כנסת מהימין לגבי זהות, משפחה ולהט"ב, בעיקר איך שהם רוצים שזה יראה, כלומר על פי מה שכתוב בתורה.
אני לא נכנס לדעות אישיות של כל אחד/ת כאן, זה שלכם, אבל אחד הנושאים שעלו שוב בימים האחרונים הוא טיפולי ההמרה המכוונים לקהילת הלהט"ב בארץ.
דעתנו כקהילה כאן בנושא ידועה ואנחנו לא נותנים יד לכל טיפול כלשהו הבא לכפות, להכריח, לשנות או להגדיר לא.נשים מה הם/ן, מה הם צריכים להיות או מה הנטיה והזהות המיניים שלהם/ן.
כל אחד ואחת כאן הם בפני עצמם, כולל הזהויות והנטיות המגוונות שהם/ן רוצים ואף מערכת לא תגיד להם מה להיות ואיך להתנהל בחיים.
עוד לא ידוע לאן הולכים פני הדברים ומה באמת יקרה כאן בעתיד הקרוב, אבל צריך להיות מוכנים ולהתאחד אם יהיה צורך להביע מחאה כלשהי. לא מדובר במשהו שולי, מדובר בחיים של בני אדם החיים כאן ובקהילה שלנו, כמובן.
אני מקווה שלא נגיע לזמנים אחרים ושהדיבורים על טיפולי המרה ודומיהם יישארו בגדר אמירות סתמיות ולא יגיעו למעשים או חלילה, לחקיקה.
בכל אופן, אני מצרף כאן קישור למסמך בנושא טיפולי המרה שהוציא האו"ם ולמה חשוב לדעת במה מדובר ואיך זה פוגע בא.נשים רבים בעולם.

המסמך של האו"ם
 
למעלה