טיפול אצל קוסמטיקאית

טיפול אצל קוסמטיקאית

אני סובלת מאקנה כבר כמה שנים ויש לי כתמים בפנים כתוצאה מהפצעונים השתמשתי כמעט בכל דבר אפשרי, כדורים (לא ריקוטן) קרמים ומשחות למיניהם מהרופא עור, והחלטתי שהגיע הזמן לנסות ללכת לקוסמטיקאית.. בסביבות כמה עולה טיפול אצל קוסמטיקאית וכל הקרמים שהן מנסות למכור? הלכתי לייעוץ אצל קוסמטיקאית וסה"כ המוצרים עולים 2100, זה מחיר נורמלי? יש טיפול לקילוף העור, מישהי ניסתה את זה ויכולה לספר לי על זה? תודה מראש.
 

meyl1

New member
טיפול אצל קוסמטיקאית

המחירים שונים ומגוונים,בגדול נראה לי הפרזה טיפול וחומרים במחיר שציינת. טיפול באקנה אצל קוסמטיקאית לא צריך לעלות יותר ממקסימום 200 ש"ח. לגבי החומרים יש מיגוון רחב,לדעתי היקרים ביותר אינם בהכרח האפקטיביים ביותר, ישנם חומרים מעולים ויעילים במחירים מאד הוגנים. http://www.briza-mey.co.il/טיפול_באקנה/
 
תודה.

שהייתי אצל הקוסמטיקאית לפגישת ייעוץ היא הראתה לי המון קרמים שהיא אמרה שבכולם אני חייבת להשתמש כדי שהטיפול עצמו יצליח, ורק הטיפול עולה 250 ש"ח. כבר לא בא לי להאמין לאף אחד.
 

meyl1

New member
מבינה אותך

מבלבל ומתסכל,נסי לקבל המלצות ,זה יכול לעזור, וכמו בכל דבר בחיים לפעול לפי תחושותייך.
 

meyl1

New member
ועוד דבר קטן

אם את רוצה בשרות אישי ,איכפתי ומקצועי וגם במחירים שהם סבירים והוגנים,התרחקי מהמכונים הגדולים ,"הידועים",הם אלו שבהם את משלמת הרבה גם בעבור התפאורה שמסביב ולאו דווקא בעבור השירות הנכון ביותר עבורך.
 
לטיפולים שונים ומוצרים שונים גם מחירים שונים

כדאי להתעניין בכמה מקומות ולעשות סקר .אל תתחייבי על סכומים גבוהים בגלל הנחות שתקבלי אם תרכשי חבילות טיפולים או מוצרים . אשמח לעזור
 
בוקר טוב . . . זה מוגזם המחיר הזה

את תצחקי שאני בן והולך לקוסמטיקאית אבל לא חשוב אני משלם לטיפול 200 שקל וקניתי חומרים בכמעט 600 שקל והם עוזרים לי לפחות המחיר שאמרת מוגזם.
 
למעלה