טיפול דר קורלנד נורברט

dganit001

New member
טיפול דר קורלנד נורברט

חג שמח לחברי הפורום הסובלים מהקללה שלנו...אני מבקשת לקבל אינפורמציה אם מי מכם טיפל בפיברו אצל דר נורברט קורלנד ומצבו השתפר. תודה לכם. קבעתי ייעוץ מעדיפה לדעת קצת אמיתות הדברים דרככם
 
יש המון שרלטנים. מציעה לך להיות עם מקדם "עיניים פקוחות"

במיוחד.

בגלל שלמחלה אין עדיין הסבר פיזולוגי מלא אז יש מאות ואולי אלפים של מטפלי שקר למיניהם (ויש סוגים שאללא יסתור) שמנצלים את המצוקה של החולים שיהיו מוכנים לעשות כמעט כל דבר. המון. והם חסרי בושה.

בפורום הזה יש הרבה אנשים שמה שנקרא "עברו הכל". אם היה פתרון "קסם" היינו יודעים על זה.
מה שאנחנו יודעים שמי שאומר שיש לו תרופה למחלה הוא שקרן.

ביום שימצא הגורם למחלה והמנגנון שלה כל השקרנים האלה יעלמו. ואי אפשר גם יהיה לתבוע כי הם מערפלים את הפעילות שלהם ובדרך כלל הם לא רשומים במשרד הבריאות, ונדמה לי שזה הוא שהתחזה.
כן יש גם לא מעט אנישם שמתחזים לרופאים. לצערי מאז המחלה ולשמוע חוויות של אנשים גיליתי את האמת המכוערת הזו.

--
אל תיתני ליאוש והמצוקה שלך להוביל א ותך. כי את עלולה למצוא את עצמך מתרוצצת בין מאות חרטטנים שמוכרים לך שיקויי פלא (שעולים להם 5 ש"ח והם מוכרים את באלפי שקלים, ביחס ישיר למצוקה החולה), מוכרים תקוות שווא שעל זה אני בעיקר כל כך זועמת עליהם. כי לגנוב ולהיות תאב בצע זה סתם להיות פושע, אבל לתת לאנשים מיואשים וחלשים כל כך תקוות שווא ואז כשהם מתרסים הקקות האלה לא שם לאסוף את השברים. וההתרסקויות האלה אחרי שנדמה לך שיש פתרון מעבר לסיבוב זה דבר קשה מאין כמותו - ועל זה אין מחילה בעיני. זה להיות אדם רע.

ו אולי נתנה לך לינק מצוין עם המון שכתבו עליו.
אם הזיכרון שלי מחזיק משהו, נדמה לי שזה הוא שהיה איתו סיפור של התחזות ושללו לו את הרישיון לאיזה זמן.

אם את הולכת אליו ליעוץ אני מציעה לך להצמד לעובדות ולא לרושם הנחחמד או המילים היפות. שיסביר בדיוק מה הוא נותן ברמת המרכיבים. תבקשי נתונים שאת יכולה לחפש ולמצוא עליהם פרטים במציאות עצמה.
מי שיגיד לך: "את צריכה להאמין" תיזהרי ממנו.
ומי שמספר לך על כמה מטופלים שלו שקרה להם נס, השאלה היא מה מספר המטופלים הכולל שקיבל את הטיפול הזה ומה האחוז הסטטיסטי, ולפי איזה פרמטרים זה נבדק.
מציעה לך גם לשאול אם תוכלי להקליט את השיחה (בטלפונים החכמים יש את הפונקציה הזו) למי שאין מה להסתיר לא צריכה להיות בעיה.
נתונים חביבתי. תיצמדי אליהם, כי אם לא אנחנו יכולים להתפזר ברוח לגמרי, עם כל העמימות וחוסר הודאות של המחלה הזו גם ככה.

וכמובן תספרי איך היה, למען הדורות הבאים

ואת מוזמנת לשתף כמה זמן חולה ומה ניסית כבר וכו'

בברכת שיפור עד שתקבלי את עצמך בחזרה
 
יש מאמר יפה של תם אהרון על מלכודות לפתיים

בעיני זה משהו פוקח עיניים שחשוב לקרוא (עוזר לעשות סדר)
הטור

לא חיפשתי עכשיו אם הוא באמת רופא. על כל נייר שהוא נותן לך צריכה להיות חותמת עם מספר הרישיון שלו, ולא פחות חשוב: תחום ההתמחות, כפי שמופיע ומאושר על ידי משרד הבריאות.

הוא התחזה לאורטופד וראומטולוג וכל מיני דברים. וזה ממש ממש מסוכן: אם רופא משקר לגבי ההתמחות שלו, את יכולה לדמיין איזה עוד דברים פליליים הוא יכול לעשות.

https://www.health.gov.il/Services/disciplinary/corland_24042014.pdf


"מדופלם בהידרולוגיה רפואית וקלימתולוגיה רפואית". זה מה שהוא כותב על עצמו. מסופקתני. יואיל נא הרופא לספר ואף להציג תעודה באיזה מוסד אקדמי קיבל את הדיפלומה ואת התואר בתחומים האלה.

כל הביוגרפיה שהוא מציג באתר שלו מחורטטת. כנראה שהדבר היחיד שנכון שזה שהוא כתב רומנים (לא כתוב אם הם גם פורסמו), דימיון עשיר כנראה יש לו.

הוא גם משתמש שם במושגים שהם חירטוט מוחלט: למד את שיטת הניורלתרפיה ומזותרפיה

זה בדיוק מתאים לתיאוריה של אהרון. הוא משתמש במילים שעושות רושם מיסתורי וקסום על אנשים שאוהבים שמדברים אליהם במילים שהם לא מבינים, ומשום מה הסוג הזה של האנשים גם מוקסם מזה שאף אחד אחר לא מכיר את המושגים האלה. הם חשים שהם גילו משהו סודי ומסתורי וכמהים אל הבלתי ידוע ומוסבר (=מחורטט). בדיוק זו הסיבה שהרופאים האלה שהם בעיקר "מומחים לריקון כיס החולה" פונים אליהם בצורה הזו.
 
למעלה