טיפול טבעי בברונכיט - איך??

טיפול טבעי בברונכיט - איך??

כבר יומיים שיש לי שיעול נוראי עד כדי חנק וחרחורים בנשימה + ליחה. הלכתי לרופא שאמר שזה כמו ברונכיט ושאקח אנטיביוטיקה ואעשה אנהלציה. אנטיביוטיקה דרשתי בכל תוקף לא לקחת ועשיתי אנהלציה אחת. האם יש דרך טבעית לטפל בבעייה הנשימה והחנק הזה? משהי חוותה גם ? יש בטוח תרופות סבתא, מי מכירה?? אני ממש ממש אשמח לדעת. חשוב לי לציין שאני בשבוע 27 ו5 ימים. וגילו לי לפני שבוע סוכרת הריונית גבולית. (ממצא אחד אבל קיצוני שהיה 202). ביום רביעי יש לי תור ראשון למכון להריון בסיכון גבוה. תודה רבה רבה לעוזרות:))
 
אשמח מאוד למענה. תודה..

טיפול טבעי בברונכיט - איך?? כבר יומיים שיש לי שיעול נוראי עד כדי חנק וחרחורים בנשימה + ליחה. הלכתי לרופא שאמר שזה כמו ברונכיט ושאקח אנטיביוטיקה ואעשה אנהלציה. אנטיביוטיקה דרשתי בכל תוקף לא לקחת ועשיתי אנהלציה אחת. האם יש דרך טבעית לטפל בבעייה הנשימה והחנק הזה? משהי חוותה גם ? יש בטוח תרופות סבתא, מי מכירה?? אני ממש ממש אשמח לדעת. חשוב לי לציין שאני בשבוע 27 ו5 ימים. וגילו לי לפני שבוע סוכרת הריונית גבולית. (ממצא אחד אבל קיצוני שהיה 202). ביום רביעי יש לי תור ראשון למכון להריון בסיכון גבוה. תודה רבה רבה לעוזרות:))
 
ממליצה

כל עוד אין חום גבוה, קוצר נשימה והחמרה של הסימפטומים, להמשיך בטיפול שמרני בלבד. באם הסימפטומים יחמירו יש להתייעץ שוב עם רופא מטפל.
 
למעלה