טיפול להסרת שיער בלייזר

a p p l e m a n

New member
טיפול להסרת שיער בלייזר

הייתי רוצה לדעת סכנות, ואם יכולה להשאר כתמים על העור וכו'. ובמקרה והגבר יחסית חלק אם אפשר לקבע מחיר להסרת כל השיער ולא לעשות לפי טיפולים.ואם זה באמת מסיר את השיער. (מדובר בגבר עם שיער כהה, אבל אשכנזי שהעור כן משתזף בקיץ)
 

יואב250

New member
הייתי רוצה להוסיף קצת...

שלום, appleman, אני מצטרף אליך - גם אני שוקל להסיר שיער - בכתפיים. אבל, חברים, למרות שעשיתי חיפוש נרחב בהיסטוריה של הפורום, לא המצלחתי למצוא תשובות, אבל כן התעוררו לי הברה חששות.. קודם כל לגבי מקומות ומחיר - אני באמת אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מקומות (עדיפות לגדולים ומוכרים) שאתם התנסיתים בהם, ומה המחירים. לי הציעו במעל 1500 לכתפיים - זה נראה לי המון! אני טועה? חוצמזה, שקראתי המון על אי הצלחות, כוויות וכאבים. יש משיהי/ו שזה הצליח לה/ו ולא השאיר אותה/ו מצולק לכל חייה/ו?!?! תודה רבה לכן/ם!!! י.
 

L i N o Y a

New member
../images/Emo41.gifיש לי המצלה חמה לשניכם

אני מטופלת כרגע בלייזר ברשת מרפאות "פרופורציה". הרשת היא ידועה, כל העובדות שמטפלות בלייזר הן רופאות מוסמכות [ראיתי תעודות] ובאמת אני ממליצה בחום. אחרי שלושה טיפולים אני כבר מתחילה לראות תוצאות. כוויות וצלקות נגרמות כתוצאה מהחשפות לאור השמש, ולכן אם האיזור חשוף לשמש תמיד-כמו הפנים חייבים למרוח מקדם הגנה 100SPF על מנת למנוע חלילה כוויות וכדומה. תופעות הלוואי היחידות שיש [בתור אחת עם עור מאוד רגיש-פניתי ללייזר בעקבות המלצה של הקוסמטיקאית שלי, כי אפילציה הייתה יכולה לגרום לי לצלקות] הם אדמומיות מייד לאחר הטיפול שחולפת לאחר כשעה-שעתיים, אולי מעט נפיחות שעוברת כעבור מספר דקות. בטיפול האחרון הופיעו לי פצעים [נראו כמו חצ'קונים קטנטנים] ופחדתי שחלילה זה יגרום לצלקות אז הגעתי למכון עצמו ללא כל התראה מראש ותוך 5 דקות [אפילו פחות] נכנסתי לאחת הרופאות שבחנה את העור ואמרה שזה תגובה של העור שלי למכשיר חדש ועוצמה שונה [נתחילו לטפל בשערות הדקות יותר] ואמרה שתוך מספר ימים זה יעבור, ואכן יום למחרת רוב הפצעים נעלמו כלא היו. אם ברצונכם במספר טלפון של היועצת שלי [אישה מקסימה וחמה!!!
] אנא פנו אליי במסרים או במסנג'ר [email protected] או אייסיקיו 166637814. אני אשמח לענות על שאלות. ותזכרו שייעוץ שם לא יעלה לכם כסף
לינוי
 

a p p l e m a n

New member
לאחרונה שמעתי תופעת לאויי חדשה

שמעתי, שאם אתה חלק יחסית ואתה רוצה להסיר רק איזור עם קווצות שערות בודדת. זה יכול לגרום לעידוד צמיחה של האיזור בו עשית את הטיפול. זה גורם לי קצת חששות. מה דעתכם? שמעתם על זה משהו?
 
למעלה