טיפול נמרץ פגים

tammi1111

New member
טיפול נמרץ פגים

בנות רציתי לברר איפה יש טיפול נמרץ פגים עם אחוזי ההישרדות הכי גדולים
 
אחוזי הישרדות בפגים+המלצה על מאיר

הי,
אחוזי ההישרדות בפגים תלויים, למיטב הבנתי, בשבוע ההריון, משקל התינוק, סיבוכים בלידה, סיבוכים בהריון, סיבוכים מהפגות עצמה, זיהומים שונים וכו'. עקרונית ככל שהצוות מיומן ומתוגמל יותר ושחוק פחות, ככל שההקפדה על ההגיינה גבוהה יותר, ככל שהמעקב צמוד ומקצועי ולא פחות חשוב- ככל שמתאפשר (בהתאם למצב הפג) קשר בינו לבין ההורים כמו קנגרו, או מגע בעור כשאי אפשר להוציא אותו מהאינקובטור, כך עולים סיכויי ההישרדות.

אם כבר נקלעים למצב של לידת פג, ממליצה על הפגייה במאיר. אנושית ומקצועית, מאוד מעודדת את הקשר של ההורים עם הילדים (למשל, מאפשרים להורים לתאומים לעשות להם קנגרו בו-זמנית), מעודדים לטיפול כמעט מלא של ההורה בפג- החלפת חיתול, מקלחות וכדומה ואת הטיפול הרפואי לאחיות.
בהצלחה
 

Bacio

New member
כמו שאמרו זה תלוי בהמון פרמטרים

עוד אחד מהם הוא הצפיפות בפגייה. ככל שהיא יותר עמוסה יש סיכוי יותר גדול לחטוף חולרות.
&nbsp
יש סיבה מיוחדת שאת שואלת כזו שאלה? אמורים ליילד אותך לפני המועד?!
 

tammi1111

New member
הסיבה היא

יש לי שלישיה ואני בשבוע 20 + ואני כל הזמן מתה מפחד שהנה הם בורחים מרגישה שהרחם שלי מפוצצת ורוצה לדעת כמה שיותר
 

iron lung

New member
איפה את גרה?

כתוב בכרטיס שלך צפון...ממליצה על הפגיה בבני ציון וממליצה בחום על מחלקת היולדות שם, אם זה רלוונטי לך. ההמלצה היא מניסיון. אומנם יש לי תאומים ולא שלישיה, אבל הטיפול בנו היה מאוד מקצועי ומסור. כשהיינו שם (שישה שבועות) גם היתה שם שלישיה, כולם יצאו הביתה בריאים ושלמים. כמובן שזו עדות אנקדוטית ולא סטטיסטיקה, אבל הפגיה בבני ציון נמנית בין חמש הפגיות הטובות בארץ על פי משרד הבריאות, כפי שמצוין בכתבה שצירפתי לך.
 
נשמע טוב, את יודעת אם בבני ציון מאפשרים

סיור בפגייה למי שמאושפזת במחלקת היי ריסק? במאיר אפשרו את זה. זה הקל קצת להכיר את המקום מראש ולהבין בפני מה עומדים. לא לכל אחת הסידור הזה מתאים כמובן...
 

iron lung

New member
לא יודעת אם מאפשרים סיור

אני בכלל לא חשבתי לבקש את זה במהלך השבועיים שבהם הייתי מאושפזת. כשכבר ממש עמדתי בפני לידה והתלבטתי אם לעבור ברגע האחרון לכרמל (כי גרתי 20 מטר מהבי״ח, פשוטו כמשמעו, וכי הרופאה שלי למעקב היתה חלק מהצוות ביולדות), הציעו לי בבני ציון לפגוש את מנהלת הפגיה. חייבת להודות שהיא לא הרשימה אותי במיוחד, ואסתפק בלאמר עוד שהיא דווקא לא מייצגת את הצד החזק של הפגיה
וגם לא העו״ס

אבל!!
צוות הרופאים מעולה - גם מבחינת מקצועיות (והיו לנו כמה בעיות) וגם מבחינת היחס החם והמכבד להורים. לי תמיד היו המון שאלות, כמעט בכל סבב של הרופאים, והם תמיד לקחו את הזמן כדי להסביר ולתת את המידע. גם רוב האחיות ממש ממש טובות ונעימות. חשוב לציין שהם מאוד מעודדים את הקשר בין ההורים לתינוקות - נותנים לעשות קנגורו כפול (אמא + אבא עם שני התינוקות) ומעודדים את ההורים להיות אחראיים לכל מה שקשור לטיפול - החלפות, האכלה, רחצה.
מוסיפה גם שהאישפוז בהיי ריסק הוא למעשה בתוך מחלקת יולדות, והאחיות והיחס שם הם פשוט מעולים. היתה לי חוויה מאוד טובה, למרות שהנסיבות, כאמור, לא היו אידיאליות (לידה בשבוע 33).
 
כל מה שתארת כל כך חשוב!

אני חושבת שרק בדיעבד קולטים עד כמה האינטראקציה עם הצוות, המידע שמוסרים להורים (ואיך שמוסרים אותו!), העידוד לקשר עם הפג של שני ההורים כל כך קריטיים. אם כבר לעבור את התענוג המפוקפק של פגייה, אז ככה.
תודה רבה על התשובה, אני בטוחה שהיא תעזור להרבה חיפאיות
 
למעלה