טיפול פסיכולוגי וגידול שפיר

טיפול פסיכולוגי וגידול שפיר

שלום, אשמח לדעת האם טיפול פסיכולוגי שעברתי בעבר או עוברת בהווה עלול לפסול אותי כמועמדת לאימוץ מחול? חשוב לי להבהיר שהטיפול לא בגלל נטיות אובדניות / הפרעות אכילה או דברים מסוג זה
ואם בתקופת היסודי היה לי גידול שפיר שהוסר כולו אך עד היום אני במעקב ומטופלת במרפאת כאב בשל כאב שנשאר לי בגלל ניתוח הסרת הגידול?
אשמח לשמוע אם יש כאן אנשים שעברו את התהליך עם סיטואציה דומה
תודה רבה
 
מיכל יקרה שלום לך

אני אם מאמצת ופסיכולוגית קלינית ועונה לך 'בשני הכובעים'.
קודם כל לא כתבת אם את חד הורית- כרגע אימוצי אימהות יחידניות מחו"ל -בסימן שאלה גדול. יש כאלה שטוענים שלחלוטין אין , ויש שאומרים שבכל זאת ניתן 'בטיפטופים' ואת זה צריך לברר עם העמותות הקיימות היום "טף" ו"עתיד הילדים".
לגבי טיפול פסיכולוגי- היום טיפול נתפס הרבה יותר בחיוב מאשר בעבר,והוא הרבה יותר נפוץ באוכלוסיה הכללית לגבי קשיים מקשיים שונים,שאינם פוסחים על...אף אחד. בנוסף- יש רבים שממליצים על ליווי מקצועי יעוץ וטיפול בתוך תהליכי ההסתגלות של משפחות מאמצות- הסתגלות ההורים אל הילד וההיפך גם!
מה שחשוב מאד ביחס לטיפול- האם את חשה שהוא מקדם אותך ומחזק אותך. חושבת שכשהפסיכולוג או הפסיכולוגית יכתבו לך מכתב המלצה שיתמוך בכשירותך לתהליך האימוץ ולהיות אמא טובה - זה יהיה מצויין ויעזור לך.

לגבי ההיסטוריה של הגידול- אומר לך בישירות גמורה-בשירות למען הילד תמיד מדגישים שהשירות הוא אכן למען הילד- ולא!!! למען ההורים המאמצים. יהיה להם חשוב לוודא שאכן הגידול במצב של רמיסיה מוחלטת ולא צפוי חלילה וחס להופיע שוב,שכן אינם מעוניינים להביא ילד נטוש לידי נטישה שנייה. יהיה לכן חשוב שתביאי מסמכים רפואיים שמעידים על החלמה מלאה,ומסמכי מעקב שמעידים על כך שאין היום שום ממצא פתולוגי.
היי בריאה וחזקה ומאחלת לך להיות אמא!
 
תודה!

אנחנו זוג נשוי מה שככל הנראה כבר פלוס אחד לטובתנו. בעניין מכתב מהפסיכולוגית, חד וחלק יהיה.
גם הגידול לא יכול לחזור כי לתאים שפירים מסוג זה אין את היכולת הזאת.
נקווה לטוב...תודה.
 
למעלה