טיפים בנוגע לסיוד/צביעת קירות

Mנטה

New member
טיפים בנוגע לסיוד/צביעת קירות

הבית שלי כולו צבוע לבן, סופרקריל נדמה לי. יש המון לכלוך של ילדים: עקבות של כדורים על הקירות, כפות רגליים, וכאלה. יש גם פינה אחת שקילפתי טפט. איזה צבע הכי יתאים לי (מדובר על לבן, איזה סוג צבע) ? מה יותר עדיף, גלגלות או מברשות ? (חדר אחד גדול פלוס כמה תיקונים במקומות אחרים בבית).
 
צבע סופרקריל ניתן לנקות עם מים וסבון. מקומות שדורשים תיקונים יש לעשות עם אותו צבע. גלגלת מתאימה לשטחים גדולים .לתיקונים מקומיים , מברשת בהחלט תספיק.
 

Mנטה

New member
אז אם אני צריכה גם וגם,

עדיף לי לקנות גלגלת למשטחים הגדולים או לעשות אותם עם מברשת ?
 
סופרקריל עם מיים וסבון?!

על איזה סופרקריל בדיוק מדובר?! בפעם האחרונה שניסיתי לנקות באמצעות מטלית לחה(!) הלכלוך נשאר והצבע ירד...
 
שתי תשובות יחד לצביעה רצוי שיהיו גם מברשת וגם גלגלת.לא לכל המקומות אפשר להגיע עם גלגלת.(בפינות למשל....) גלגל ומברשת של לפחות 3 אינצ' יהיו ערכה משולמת לצביעה. ולגבי הצבע שירד עם המטלית, זה כנראה סיד ולא צבע אקרילי.
 
צבע אקרילי בהחלט

ידידי חובב ציון את ההבדל בין סיד לצבע אקרילי אני יודע ניסיתי מגוון מותגים וצבעים: סופרקריל, סופרקריל 2000, "יותר עמיד" וכו' אף אחד מהם לא עמד במבחן של מטלית לחה - הצבע יורד, הלכלוך נשאר. היחיד שמאפשר באמת "לרחוץ" את הקיר (גם בלי מרכאות) הוא צבע שמן, אך לו חסרונות אחרים...
 
הנסיון שלי אחר. צבע אקרילי עמד

בנקיונות די רציניים . רק צריך שהמטלית עצמה תהיה נקייה, אחרת הלכלוך מהגר לקיר ולא ממנו
 
של מי הצבע?

איזו חברה? כל הבית צבוע בצבעי טמבור, בשום אופן אני לא מעז לנקות את הקיר עם מטלית לחה. בלית ברירה במקומות מועדים לפורענות צבעתי בשמן, אותו כאמור אפשר לנקות בצורה מעולה אבל המראה נוראי.
 
אנא עארף... דוד שלי צבע לפני כמה שנ

שנים. סביר שבמוצרי טמבור. גיליתי שהקיר ניתן לניקוי כי אני חורנית, וצבעתי את כל החדרים חוץ מאחד בסיד- שאותו כמובן לא ניתן לנקות בכלל. בחדר האחרון כבר לא היה לי כוח לסייד וכיוון שלא היה לי מה להפסיד ונורא רציתי לחסוך מעצמי עוד סיוד, הסתערתי על הקיר עם מטלית וסקוץ'! וסבון, ולאחר שיבשו המים הקיר נראה הרבה יותר טוב. שומר פ]פתאים ה', מה אומר ומה אדבר.
 
למעלה