טיפים מתוזמנים לטיפוח העור לאנשים העסוקים: ( השקעה יומית של

טיפים מתוזמנים לטיפוח העור לאנשים העסוקים: ( השקעה יומית של

טיפים מתוזמנים לטיפוח העור לאנשים העסוקים:
( השקעה יומית של 5 דקות בסך הכל ותוצאות מוכחות מדעיות).
1. מקדם הגנה כל בוקר ומריחה נוספת כל כשעתיים אם נמצאים בחוץ. איפה? פנים, צוואר, ידיים וכל מה שחשוף. כן, גם בחורף. כי אפילו כשלא רואים אותו, השמש תמיד נמצא- זמן מוקדש: 60 שניות סך הכל ל3 מריחות יומיות.
2. ממש מיד אחרי מקלחת (קצרה ופושרת במקום ארוכה וחמה), מריחת קרם גוף מהרגליים עד לחזה. קרם יקר וריחני או פשוט וזול? לבחירתכם, מה שנעים לעור, לאף ולכיס. התוצאות באות מהתיזמון (כשהעור עדין לח וחם) וההתמדה (כל מקחלת ללא יוצאי מן הכלל)-זמן מוקדש 30 שניות.
3. אל תפחדו להיות אנשים "שיגרתיים". כשמדובר בטיפוח, שיגרה עובדת נהדר. פותחים וסוגרים את היום באותו הטקס: ניקוי ומריחת קרם פנים, עיניים וצוואר/מחשוף. איזה מוצרים? כל אחד אם הצרכים שלו, מומלץ להגיע לרופא העור/מומחה באסתטיקה לקבלת המלצה מושכלת. טיפ נדוש? בהחלט, אבל כשאתזמן לכם את הפעולה בדקה 1 ו30 שניות בלבד, פעם הבאה שתסתכלו על עצמכם במראה ברחמים עצמיים בזמן ציחצוח שיניים ב12:00 בלילה לא תוכלו לוותר לעצמכם כל כך בקלות.
4. לחייך. לפי התוכנית נותרו 30 שניות, אבל פה אפשר להתפרע ולהרחיב זמנים. למה לחייך? תשובה מדעית ומושכלת: לחייך משחרר אנדורפינים והם מורידים את רמות הסטרס, נותנים תחושה של אושר ומחזקים את מערכת החיסונית. ובנוסף במחקר שפורסם ב European Journal of Social Psychology נמצא כי אנשים מחייכים הם יותר מושכים. אך למי שמפחד מהחמרה מקטמי הבעה הנוצרים בעת חיוך, אל דאגה, לזה קיים טיפול בבוטוקס (10 דקות פעמיים בשנה) 
 
למעלה