טיפ היום:למה מתכוון הלקוח כשאומר לא

טיפ היום:למה מתכוון הלקוח כשאומר לא

למה את מתכוונת כשאת אומרת לא? האם זה כן - האם זה לא? למה מתכוון הלקוח כשהוא אומר לא? בדרך כלל הוא מתכוון ל"כן, אבל... הוכח לי שאהיה צודק אם אחליט שכן". תחשבו על זה, מה דעתכם? אמרו מה זה אומר לכם... JUST DO IT הטיפים הם מספרי והטיפ היומי מופיע היום בטיפסטר בעמוד הבית של אתרי:
 

ש איילת

New member
זה מזכיר לי..

"כשאת אומרת לא"/ דן אלמגור (מילים) אלכסנדר ארגוב (לחן) כשאת אומרת "לא"- למה את מתכוונת? למה את מתכוונת, כשאת אומרת "לא"? האם ה"לא" הוא "לא", ובאמת, אולי הוא רק "אולי", אך לא כעת, או שה"לא" הוא רק "עוד לא", אולי הוא "או", אולי הוא "בוא", כי את אומרת "לא" כל כך בחן, שהוא נשמע לי עוד יותר מזמין מ"כן". כשאת אומרת "לא" אני כבר לא יודע, מבולבל ומשתגע כשאת אומרת "לא". כי אם אומר: "היא לא רוצה ממש"- אולי מחר תכריזי: "הוא חלש! זה גבר זה..? זה סתם קטין שומע 'לא' ומאמין..." כי אם אלך- אולי תאמרי "חבל", אם אשאר- אולי תגידי "מנול"! ....
 

ש איילת

New member
לא כן כן לא..המשך..

כשהחא אומרת "לא"- למה היא מתכוונת? למה היא מתכוונת, כשהיא אומרת "לא"? האם זה "לא" כזה, כזה מוחלט, או שה"לא" הוא רק זמני בלבד? אולי "מוטב"- רק לא עכשיו, אולי זה בעצם "נו", כי אם היו אומרים רק "לא" ו"כן", אז מה בכלל היה נשאר פה מעניין? כשאת אומרת "לא"- למה את מתכוונת? למה את מתחננת כשאת אומרת "לא"? כי אם אינך רוצה בכלל בכלל- הגידי לי "סתלק כבר"! וחסל. תגידי "די!" או "עוף מפה!" רק אל נא, אל תגידי "לא", כי את אומרת "לא" כל כך בחן, שהוא נשמע לי עוד יותר מזמין מ"כן". :)
 
למעלה