טכניקות להתנקות, איזון, בהירות. ריכוז

טקס איזון אנרגטי .

כאשר יש הרבה בילבולים אנרגטים ורוחניים , ואנחנו נמצאים במצב של בילבול . אם זה בעקבות פעולות מאגיות או סתם בילבול בחיים . אחת השיטות הקלאסיות לאיזון , היא ללכת לחוף הים בלילה , להתכסות בחול של חוף הים על כל הגוף , ולהתרכז כמו במדיטציה בנשימה , ולסדר לאט לאט את המחשבות . להמתין רבע שעה מכוסים בחול , ואז להיכנס למים ולטבול . קצת על... דוד
 

fire snake

New member
והנה דוגמה לשימוש בקורי היקום

ב"תרגיל המשולב" שרשמתי מזמן עבור מישהי שביקשה שיטה לשפר ריכוז - אפשר להשתמש בהם להרבה דברים. ריפוי, (אפשר להתאים לכל בעיה תרגולת שתטפל בה) פתיחה, הגברת כושר גופני (כן! בשילוב עם תרגול בגוף) למידת אקרובטיקה (אם כי את זה לא עשיתי בעצמי) http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=122&MessageId=107693623 מעתיקה את התרגיל (הוא כתוב בלשון נקבה לא מפמיניסטיות אלא כי כתבתי אותו עבור גולשת.
) דמי חשכה כחלחלה (לא שחורה!) ממלאה את העולם. דמי קורים של אור לבן נמתחים מן האדמה למעלה, לאינסוף. (כמה? אינסוף. באיזה סידור? אקראי, כמו גזעי עצים ביער בר - לא שורות ולא טורים.) (מספיק לך לדמות ממש קור אחד, ממש לפניך.) היצמדי אל הקור בקדמת גופך (במקביל לעמוד השדרה). החליקי כלפי מעלה לאורך הקור הסתחררי סביב הקור (כשהוא משמש כציר) בעודך ממשיכה להחליק מעלה הגבירי מהירות האיטי החליפי כיוון סחרור הגבירי מהירות האיטי רדי. שלב ב: היצמדי אל הקור בקדמת גופך (במקביל לעמוד השדרה). החליקי כלפי מעלה לאורך הקור התהפכי בקפיצה, ראש כלפי מטה הסתחררי בעודך מטפסת הגבירי מהירות האיטי החליפי כיוון סחרור הגבירי מהירות האיטי רדי התהפכי בדיוק בזמן לפגוש את הרצפה בכפות רגלייך. שלב ג': אותו הדבר, אבל היכנסי לתוך הקור - כך שהוא יתלכד עם עמוד השדרה שלך (ויתכופף קצת בהתאם לצורתו) מכאן תתקדמי בעצמך. שימי לב כמה המגע עם הקור - ועוד יותר המגע תוך סחרור - מרפא. הצמידי חלקים שונים מהגוף לקור, תלי אחרים (כמו לתלות רגל באויר). אפשר גם להוציא קורים אפקיים ולהשתמש בהם, להעמיד קור נוסף, לזנק מקור לקור... ספרי לי מה נהייה.
 

RainBird

New member
למצוא מקור מים טבעי ונקי קרוב לביתכם, להתפשט כמה שיותר, ולבקש שיקח את כל האנרגיה שלא צריכה להיות שם ומזיקה לכם. אם מקור כזה אינו זמין, אמבטיה טובה עם מלח, זרעי אניס וחמישה עלי דפנה היא מתכון ישן ומצויין גם הוא.
 

fire snake

New member
לדעתי אין צורך לבקש -

פשוט שחרר את האנרגיה, היא כבר תתנקה! מים מנקים, זו תכונתם. איך צורך למשוך את העשבים כדי לעזור להם לצמוח! תן לדברים לפעול את פעולתם הטבעית! במקרים קיצוניים, הימרחות בחמר או בבוץ תועיל מאוד. בקרב מכשפים שהיה לי פעם התגלגלתי פעם בשלולית בשדה, בגשם. יצאתי כמו חדשה! עוד יותר חזק: בעודך מרוח, עלה לראש גבעה וקרא לרוח עד שתנשוב. אחר כך רד והישטף. לך לישון בערוץ, מתחת למפלס הקרקע, וברוח. אפשר להשתמש במה שיש: מים, רוח, אדמה, גובה, נומך, חום, קור. דויד ציין ששלג מסמל טוהר - הוא גם מטהר בפועל, אבל לא יצא לי הרבה שלג. פעם - בעיצומם של קרבות קטילת השדים - הגעתי למבוי סתום, חיבקתי את ידידי ספירו ובכיתי, כי לא ראיתי שום דרך שבה אוכל לחלצו משליטת השד התורן - זומבי, זה היה. ופתאום ראיתי דרך - היינו על החוף, ועגנה שם מפרשית עם תורן ארוך. סחבתי אותו לסירה ושם ישנו באותו לילה. הרוח שרקה בתורן הגבוה, הרטיטה אותו, הניעה קלות את הסירה במים כל הלילה - עד הבוקר ספירו התיישר, התעורר כמו עם הנג-אובר. ואז סחבתי אותו לתוך המים... הוא השתולל קצת, ומישהו קרא למשטרה... אבל ספירו (שידע ספרדית - הוא היה איטלקי - זה היה בקטלניה -התפכח מהטבילה די הצורך ליישר איתם את ההדורים.
 

fire snake

New member
אה, הנה מה יש לעשות בפראג: (רכילות טרייה

מפורום פגאניזם) http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/260/504.html?hp=55&cat=305 כותרת הכנס: "בחינת האופנה הנוכחית של ערפדות באירופה ובעולם כולו, סכיזופרניה והפרעות נפשיות אחרות, וכן מעשי מרמה של השטן במהלך גירוש שדים". יאללה, דודה, קופצים לכנס האמהות הפולניות ? (זה בכנסיית "הבתולה השחורה" מסטאחובה - מריה הקדושה, אם חד-הורית) אל תשכחי את הקריסטלים ואת שבעת הגמדים (ואת האינטליגנציה שלנו)!
 

RainBird

New member
כמו שאת יודעת אני כבר כמה וכמה ימים בארץ היה נפלא, היה המון. תודה.
 
אחד המקומות הכי טובים

לאיזון אנרגטי זה ים המלח . לטיהור וניקיון תמיד טוב להיכנס למעיין שיש בו לפחות 40 סאה מים או מקווה . אמבטיה אם ענפי לבונה +לבנדר , ואם התעסקתם לפני זה במאגיה שחורה להוסיף קצת אפר פיח לאמבטיה . לבהירות וריכוז , להתבונן בעיני רוחי במחשבות הצפות ועולות , לזהות איזה מהם צונחות לפריים מלמעלה , לעקוב אחרי מקור המחשבות מלמעלה ופנימה מלמעלה . ולהתמקד בזה תוך כדי נשימות והתמזגות הנשימה אם מקור המחשבות מלמעלה (עלול לגרום הארה) . דוד
 

fire snake

New member
מים

כוחם המרפא של המים (הודעה שכתבתי בפורום פאגאניזם) http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=337&MessageId=153945695 (וכאן הקרדיט שלי ) http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=337&MessageId=154023541 כשהיינו ברחם, היינו מוקפים מים. לכן, לא רק תכונות יסוד המים - שמשמעותם גם המישור האסטראלי - אלא עצם הזיכרון (הנסתר)רב העצמה של חוויית השהייה ברחם, שקל לעורר אותו ע"י מגע של מים - אפילו מגע קל - מחזירה אותנו לזמן שבו כוחנו לרפא את עצמנו, להצמיח רקמה חדשה, להעלות ולנקות זכרונות טראומטיים מן העבר, היה גדול אקספוננציאלית מכפי שהוא בבגרות. זו לא הגזמה! תא עוברי יכול להתפתח לכל סוג רקמה. עובר יכול להצמיח עצב חסר, אם לא איבר שלם! לזרימה תכונות מרפאות משלה. המים סופגים - כאב, מצוקה - והזרימה מרחיקה אותו ומחליפה אותו במים רעננים. מגע - אפילו קל - של מים זורמים, יכול לחולל פלאים, להסיר חסימות אנרגטיות, לשפר ביצועים. הוסיפו לזה טמפרטורה... חום מרגיע, קור מעורר ומרענן. לכל אחד שימושיו הוא. טמפרטורת הגוף היא הטובה ביותר לצורך סמילציה של חזרה לרחם. הוסיפו לזה... נגיד, אור שמש... ונגיעות קצובות באדמה... ואו! ~ ~~ ~~~ ~~~~~ ~~~~~~~ ~~~ ~~ ~ ~ ~ ~ מים-שמש-אדמה - מה חסר לשילוב המנצח? רוח! (אופס - כתבתי את זה אתמול בהרחבה וההודעה נעלמה! היא גם לא במחוקים. איזה באסה! כתבתי את כל הסיפור על תורן המפרשית שישנתי בה עם ספירוּ, איך לילה שלם של נדנוד התורן ברוח ריפא אותו מהתקף שיגעון...
 
למעלה